Huhtikuiset 2018

Onko kukaan menossa varhaisultraan? Millä viikoilla sinne voisi aikaisintaan jo mennä tarkistuttamaan onko salamatkustaja kunnossa? Itselläkin oli tosiaan aikainen plussa paljon ennen kuukautisia, niin mietin olisiko ovulaatio voinut olla aikaisemmin kuin normaalisti ja laskurin päivät olisivat hieman jäljessä :unsure:
 
Onko kukaan menossa varhaisultraan? Millä viikoilla sinne voisi aikaisintaan jo mennä tarkistuttamaan onko salamatkustaja kunnossa? Itselläkin oli tosiaan aikainen plussa paljon ennen kuukautisia, niin mietin olisiko ovulaatio voinut olla aikaisemmin kuin normaalisti ja laskurin päivät olisivat hieman jäljessä :unsure:
Kannattaa mennä rv 7+0 aikaisintaan ettei tule pettymyksiä.itsellänikin tuli selvä plussa jo dpo 10 mutta menen silti 7 viikolla
 
Perjaatteessa mä voisin varata ultran jo rv 6+ viikoille femedaan kun niillä Super laitteet ja sielä oon käynyt aina ennenkin jo 6+ viikoilla...koska mulla tarkka tieto hedelmöittymisen ajankohdasta kun seksiä oli vain kp 14 ja samana päivänä tuli plussa myös ovistestiin ja tosiaan dpo 10 tuli se selkeä plussa joten tarttunut kiinni juuri tuolloin dpo 6 * matka kohtuun kestää sen 6 päivää
 
Heippa! Varovaisesti tänne ilmoittaudun mukaan. Tänään plussasin ja viikkoja pitäisi olla n. 4+1. Pisimmän kierron mukaan niin tänään vasta menkat myöhässä. Meillä yritystä takana tälle toiselle 6/2016 lähtien ja taustalla viime vuoden loka-marraskuussa keskenmeno joten nyt jännittää pysyykö tämä matkassa.

http://aijaa.com/c6GpL7
 
  • Tykkää
Reactions: IlonaSu
Nyt iski kyllä paniikki ihan kunnolla.. nyt pitäis olla viikkoja 5+1.. tein äskön cb digin ja kaiken järjen mukaan sen pitäis nyt näyttää 3+, mutta näytti vaan 2-3.. jospa panikoin jälleen turhaan
Sehän riippuu ihan siitä onko pissa kuinka laimeeta ja voi tosiaan olla ihan siinä rajoilla että vaihtuu 3+...huomenna taatusti on jo 3+..näil viikoilla meinaa kun jokatoinen pv tuplaantuu hormonit ni jos tänää vähän alta 1000 hcg niin ylihuomenna se onki 2000 jo
 
@neahenriikka pakko kommentoida toisesta ketjusta tuota digiä. Mä sain alkuraskaudessa turhaa huolta kun digi näytti 2-3 jo rv 4+0 mutta vielä 5+6 muistaakseni sain saman 2-3 aamupissasta. No jossain 6+ tuli vihdoin digiin 3+, kaikki on ollut hyvin koko ajan ja nyt menossa jo melkein puoliväli. :) Hormonit nousee yksilöllisesti eikä digikään niin kovin tarkka ole, joten en huolisi vielä!
 
@neahenriikka pakko kommentoida toisesta ketjusta tuota digiä. Mä sain alkuraskaudessa turhaa huolta kun digi näytti 2-3 jo rv 4+0 mutta vielä 5+6 muistaakseni sain saman 2-3 aamupissasta. No jossain 6+ tuli vihdoin digiin 3+, kaikki on ollut hyvin koko ajan ja nyt menossa jo melkein puoliväli. :) Hormonit nousee yksilöllisesti eikä digikään niin kovin tarkka ole, joten en huolisi vielä!
Kiitos kommentistasi, tämä helpotti oloa suunnattomasti!! :love::love:
 
  • Tykkää
Reactions: Tiituu
Heippa, ilmoittaudun minäkin mukaan. Viikonloppuna plussasin ja olipa iloinen yllätys! Esikoinen vajaa 3 ja kun orastava vauvakuume alkoi nyt nostaa päätään niin pitihän sitä samantien alkaa toimiin. Esikoista yritettiin melkein vuosi, joten nyt plussaaminen tokasta yrityskierrosta tuntuu vähän liian hyvältä ollakseen totta.

Luottavaisin mielin tässä kuitenkin ollaan, nyt rv 4+5.

Laitan myös mamina sulle spostia :)
 
Heippa kaikki!

Minä kuulun maaliskuisiin muttala ihan loppukuussa ja jotenki tunne että se pomppaa vielä huhtikuulle joten voisin tännekin liittyä :)

Fb ryhmäkin kiinnostais, laittelen viestiä myohemmin.

Nyt siis viikot 5+6 mut voi olla vähemmänkin, kun oli niin ihmeellinen viimekierto etten ihan oo perillä miten tää nyt menee. Ens viikon torstaina menen käymään neuvolassa ultrassa. Neljäs lapsi ois tulossa jos nyt kyydissä pysyy loppuun asti :)
 
@Miri81 jee säkin tuut fb ryhmään :).

Ja oireista niin mullahan oli niitä menkkajomoja viime to-su ennen kuin plussasin eilen. Vieläkin jomottelee välillä mutta siis laantunut. Oisko liittynyt tohon menkka ajankohtaan. Muistelen et esikoisen odotusaikana oli menkkajomoja usein just kun ois ollu menkat ellei ois ollu raskaana. Muita oireita mulla on sellanen turvotus/kiristys alavatsalla, muutaman kerran liitoskipua (voiko olla jo nyt :eek:). Ihan tositosi lieviä repäisykipuja. Vähän ällö/nälkäolo aaltoillen. Niin ja rinnat kipeät (imetys sattuu). Entäs sulla @Miri81?
 
Oireita.. huoh, rinnat edelleen niin kipeet ettei saa nukuttua ja kun näillä melooneilla valmiiksi kokoa niin ei helpota että turvonneet entisestään. :D jotenkin tuntuu että koko ajan väsyttää, hirveet menkka jomottelut, tänään särkenyt päätä vaikka päänsärystä melkeen koskaan kärsikkään. Niin tuskanen yliturvonnut pallo olo. Huhhu. Ei oo herkkua :D toivottavasyi tämä tästä helpottaisi. Huomme pyörähtää rv6 käyntiin :) neuvolaan soitin ja varailin aikaa, siellä oli niin täyttä, piti saada elokuun lopulle mutta menikin syyskuun alkuun aika.
Onnea kaikille plussanneille! :love:(y)
 

Yhteistyössä