Huhtikuiset 2019

@Evelin27 , joo tota pahoinvointia kyllä jotenkin överihypetetään joka puolella! Jostain luin myös, että oksentamisestakaan ei oikeasti kärsi kuin muutama hassu prosentti. :ROFLMAO:
Joo mä en oo koskaan oksentanut raskaana, toki pahoinvoinnista oon kärsinyt kaikissa aiemmissa raskauksissa ekoilla viikoilla. Mulla oksennuskammo, joten en tiedä olisko meillä enempää kun yksi lapsi jos olisin oksentanut raskauden takia :D
 
Hei!
Täällä dpo10 ja tikkuun tuli haalea viiva. <3 Jokohan sitä uskaltaisi toivoa? :) (Testata toki täytyy uudestaan muutaman päivän päästä.) Ensimmäinen raskaus kyseessä ja ensimmäinen yrityskiertokin, joten ei oikein tiedetä mitä pitäisi odottaa. Vahva tunne rauskaudesta ollut kuitenkin jo monta päivää. Saa nähä miten meidän käy :) Nyt jos olis tärpännyt niin la olis huhtikuun loppupuolella.
 
Mä olen ymmärtänyt että viivan tai plussan selkeydellä tai värin vahvuudella ei mitään merkitystä. Jos siinä jotain on niin tällä hetkellä olet raskaana. Ei niitä "haamujakaan" muuten tule jos ei sitä hormonia löydy :) eli kyllä mä sanoisin että uskaltaa jo toivoa ;)
 
Nyt on alkanut muuten itellä tulemaan jo oireitakin. Rinnat tai oikeastaan nännit aristaa jonkin verran ja niitä kasvukipuja on ilmaantunut myöskin jo jokunen päivä sitten aaltoillen enemmän ja vähemmän siis menkkamaisia kipuja mutta pehmeitä. Muuta ei, onneksi(toivottavasti). Jännitys, epäluulo ja pieni pelkokin leijailee että kaikki menee hyvin nyt kun on vasta 5+5 viikkoja ja ollaan kerrottu porukoille ja parille kaverille. Toki kävi miten kävi on kiva että lähimmät tietää jokatapauksessa :) tää NS pelko ei varmaan helpota enää koskaan kokonaan elämässä kun on toisesta huolissaan? :s
 
Hei! Plussasin haamun jo pari viikkoa sitten ja viime to tein digin (oli tuolloin 4+6) johon tuli viikot 2-3. No päätin sitten tänään tehdä uuelleen digin, jotta tulisi 3+, mutta tuli edelleen 2-3. Pitääköhän huolestua? Nyt siis menossa 5+4..
 
Hei! Plussasin haamun jo pari viikkoa sitten ja viime to tein digin (oli tuolloin 4+6) johon tuli viikot 2-3. No päätin sitten tänään tehdä uuelleen digin, jotta tulisi 3+, mutta tuli edelleen 2-3. Pitääköhän huolestua? Nyt siis menossa 5+4..
Mäkin tein pari viikkoa sitten maanantaina digiin 2-3 ja siitä viikon päästä ma tein taas uuden digin ja tuli edelleen 2-3. Tästä kolmen päivän päästä torstaina tein uuden digin ja silloin näytti 3+. Eli en sinuna huolestuisi ja tekisin muutamien päivien päästä uudelleen:)
 
No sit en olis huolissaan. Se ei näytä oikein välttämättä sillon viikkoja, vaikka raskaana tai ei raskaana tuloksen saa mihin tahansa kellonaikaan jo noilla viikoilla. Se lukee ohjeiden yläreunassa, nettisivuilla ja käyttäjäkokemuksissa :) ei varmaan hätää ainakaa sen vuoksi. Tee myöhemmin uudestaan ja tee se aamulla :)
 
Hei! Plussasin haamun jo pari viikkoa sitten ja viime to tein digin (oli tuolloin 4+6) johon tuli viikot 2-3. No päätin sitten tänään tehdä uuelleen digin, jotta tulisi 3+, mutta tuli edelleen 2-3. Pitääköhän huolestua? Nyt siis menossa 5+4..

Oikeinhan tuo näyttää :) jos viime to on ollut vaikka 2 viikkoa, niin ei tänään voi olla vielä 3+, vaan edelleen se 2-3. :)
 
Moikka kaikille!
Hyppään ryhmään mukaan, vaikken vielä ehtinyt edes kaikkia viestejänne lukea läpi :) Tänään aamulla tein siis plussatestin ClearBluen digitaalisella tuloksena "Raskaana 2-3" ja laskureiden mukaan LA olis 20.4.2018!!! Esikoinen olisi tuloillaan ja olen itse 32-vuotias. Jännittävää! Palaan illalla ja luen vielä tarkemmin kaikki viestinne.
Ihanaa odotusta teille kaikille <3!
 
Heippa,
Liitynpä mukaan tähän ryhmään, koska La onkin myöhemmin mitä menkkojen perusteella olisi voinut luulla :)
Tänään käyty ultrassa rv 6+5, laskettua aikaa ei lääkäri antanut kun hänen mukaansa ”näillä viikoilla tulee usein keskenmenoja, niin katsellaan sitten La seuraavassa ultrassa”
Itse kuitenkin laskin, että viikkojen perusteella olisi 5.4

Itse olen 28-vuotias ja tämä on neljäs raskaus, lapset 2/13 ja 7/16 yksi ko. Ollut esikoisen jälkeen.
 
Täällä myös huhtikuisen odottaja. Mulla taustalla kaksi keskeytynyttä keskenmenoa ja nyt viimeisimmän jälkeen tuli heti uudestaan raskaaksi ilman kuukautisia välissä. Pääsisin siis varhaisultraan raskausviikkojen selvittämiseksi. Tänään on rv7+0, eli la on 3.4. ❤ facebook ryhmä kiinnostaa minuakin!
 
Täällä jälleen yksi varovainen ilmoittautuja huhtikuisten ryhmään. :) Omien laskujeni mukaan nyt 5+0, eli LA olisi 17.4.

Vauvakuume on aivan uskomaton, haaveissa esikoinen. Taustalla keskeytynyt keskenmeno rv 9+4, toukokuun lopulla. Keskenmeno oli rankka kokemus ja nytkin se hieman pelottaa, mutta yritän olla valoisin mielin uuden raskauden suhteen. Kaikki jännittää. ❤

FB-ryhmä kiinnostaisi kovasti.

17.4 / noelbebe / 29 / ensimmäinen
 
Viimeksi muokattu:
@Sininin jee, toinen kohtalotoveri! :D ja laskettu aikakin melkein sama, meillä 4.4.! :ROFLMAO: Vastasiko teillä nuo raskausviikot ultrassa sitä, mitä olit ajatellutkin? Mä aloin just laskeen omiani taakse päin, ja ultran mukaan olisin tehnyt ihan selkeän
positiivisen raskaustestin viikolla 3+1 :cautious: ja vielä ihan parin tunnin pidätyksen jälkeen iltapäivällä. Jotenkin tuntuu kyllä hyvin kummalliselta. Alkaa väistämättä ajatteleen, että mahassa onkin aivan liian hitaasti kasvava kaveri, jos enää edes sitä.
 
Uskaltaiskohan sitä liittyä mukaan :rolleyes: Tein positiivisen testin vasta eilen ja varmistelin tänään digillä. Se tiesi kertoo että raskaana 1-2 vko. :X3:

Elikkä täällä ollaan vasta ihan alussa 4+2 ja laskettu ois näillä tiedoilla 23.4. Esikoinen ehtis melkeen täyttää vuoden ja 7 kuukautta.

23.4./EeEeVee/26/toinen/TYKS
 
Siis apua, nytkö olette jo hankkimassa raskausvaatteita? :eek: Itse tässä vasta jännitän, että uskaltaako vielä edes iloita ja odottelen kuumeisesti varhaisultraa. Eikös nuo vaatteet tule ajankohtaiseksikin vasta pitkän ajan päästä?
 
@Galli hei kiva, kun löytyy kohtalotoveri! (y)Mulla ei oikeestaan ole mitään hajua pitääkö viikot miten paikkansa.. Mutta nyt vaan toivotaan, että tää ei keskeytyisi ja odotellaan rauhassa viikon 12 ultraa ja toivotaan, että on matkassa pysynyt. Jännää ja samalla pirun ahdistavaa. Hui.
Mä olen myös tehnyt selkeän positiivisen testin viikolla 3+2 ilmeisesti.. sitä itsekin ihmettelin ja silloin oli jo oireita niin testin tein.
 

Yhteistyössä