Huhtikuiset 2020

Mustakin FB ryhmä vois olla kiva. :) Mulla nyt 4+1 ja parin viikon päästä varhaisultra:love: vatsassa ei oo tänään nippaillut kummemmin vaikka muut päivät oli kovaa nipistelyä ja alaselkäkipua... Onko muilla semmosia päiviä että oireet vaihtelevat?? Edelleen siis pientä jomottelua ja nännit ja rinnat kipeät:)
 
Mustakin FB ryhmä vois olla kiva. :) Mulla nyt 4+1 ja parin viikon päästä varhaisultra:love: vatsassa ei oo tänään nippaillut kummemmin vaikka muut päivät oli kovaa nipistelyä ja alaselkäkipua... Onko muilla semmosia päiviä että oireet vaihtelevat?? Edelleen siis pientä jomottelua ja nännit ja rinnat kipeät:)
On. Ne kivut tulee ja menee. Kohdun kohdalla about välillä polttaa, välillä tuntuu menkoilta ja välillä tosi kovalta ja pinkeältä. Kaikkialla lukee, että jos kipu loppuu aina välillä, niin se on "normaalia". Itse oon syönyt yhden Panadolin parina päivänä, kun en halua olla huolissaan asiasta ihan koko ajan. :geek:

Aika matelee kyllä niin hitaasti, että hohhoijaa. :ROFLMAO:
 
On. Ne kivut tulee ja menee. Kohdun kohdalla about välillä polttaa, välillä tuntuu menkoilta ja välillä tosi kovalta ja pinkeältä. Kaikkialla lukee, että jos kipu loppuu aina välillä, niin se on "normaalia". Itse oon syönyt yhden Panadolin parina päivänä, kun en halua olla huolissaan asiasta ihan koko ajan. :geek:

Aika matelee kyllä niin hitaasti, että hohhoijaa. :ROFLMAO:
Okei no kaipa tää ihan ok asia siis on:LOL: silloin kun menkkojen alkamispäivät olivat kivut olivat kovimmillaan, nyt ei niinkään. Tänään ei myöskään ole juuri nippaillut.

Aika matelee aivan järjettömän hitaasti @Unicorn :D:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Mullakin välillä on nippailutuntemuksia ja paineentunnetta ja välillä taas ei mitään. Rinnat kyllä pysyy turpeina ja kipeinä kokoajan. Pahoinvointia ei oo ollut yhtään mikä vähän mietityttää, mutta ei se kai niin tavatonta ole ettei sitä koe ja tosi alussahan tässä vasta ollaan, nyt siis rv 5+1.
 
Mullakin välillä on nippailutuntemuksia ja paineentunnetta ja välillä taas ei mitään. Rinnat kyllä pysyy turpeina ja kipeinä kokoajan. Pahoinvointia ei oo ollut yhtään mikä vähän mietityttää, mutta ei se kai niin tavatonta ole ettei sitä koe ja tosi alussahan tässä vasta ollaan, nyt siis rv 5+1.
Mullakaa ei pahoinvointia ole. Joskus ehkä hieman etoo(n) sitähän sanotaan että pahoinvointi alkaa yleensä 6-8 viikoilla ja on silloin pahimmillaan ja osalla raskaus on vaan täysin oireeton:)
 
Onko muut tehneet vielä useampia testejä että viiva vahvistuu? Mulla dpo 17 päivällä viiva samanlainen kuin dpo 15 illalla. :/ ja siis eilen rv4+1 ja vielä se clear bluen viikkonäytöllinen näytti 1-2 viikkoa. Mietin että osalla nousee hormoni hitaammin ja toisilla nopeammin. Mutta kiinnostaisi että miten teillä?:giggle:
 
Onko muut tehneet vielä useampia testejä että viiva vahvistuu? Mulla dpo 17 päivällä viiva samanlainen kuin dpo 15 illalla. :/ ja siis eilen rv4+1 ja vielä se clear bluen viikkonäytöllinen näytti 1-2 viikkoa. Mietin että osalla nousee hormoni hitaammin ja toisilla nopeammin. Mutta kiinnostaisi että miten teillä?:giggle:
Tein ekan testin rfsu erityisherkkä tms. Tämä oli päivänä jolloin kk olis pitänyt alkaa. Siinä ei juuri näkynyt mitään. Sitten tein toisen saman merkkisen mutta testaus kk odotettuna alkamispäivänä. Siitä tuli aika selkeä plussa. No tämän jälkeen testasin vielä molemmilla edellä mainituista ja plussaa näytti. Tosin herkkä testi yhä haaleammin mikä on mielestäni outoa... mistä tämä voi johtua? Mietin että ostaisinko vielä testin esim digitaalisen, mutta mitäpä siitä enää hyötyisi...
 
Tein ekan testin rfsu erityisherkkä tms. Tämä oli päivänä jolloin kk olis pitänyt alkaa. Siinä ei juuri näkynyt mitään. Sitten tein toisen saman merkkisen mutta testaus kk odotettuna alkamispäivänä. Siitä tuli aika selkeä plussa. No tämän jälkeen testasin vielä molemmilla edellä mainituista ja plussaa näytti. Tosin herkkä testi yhä haaleammin mikä on mielestäni outoa... mistä tämä voi johtua? Mietin että ostaisinko vielä testin esim digitaalisen, mutta mitäpä siitä enää hyötyisi...
Okei hmm aika jännä :eek: itse kai yritän vaan nyt malttaa odottaa sinne ultraan:D
 
Saanko aloittaa päivän valittamalla? :cautious:

KUVOTTAA! Heräämisestä uneen asti kaikki ruoka mitä näen, kuvottaa jo ajatuksena. Kun yritän syödä ihan mitä tahansa, jokainen nielaisu meinaa nousta ylöspäin. Koko. Päivän. :sick:
Lisäksi nukun noin 4-5 tuntia yössä, alkaa olla zombie. (Mulla unettomuus ja melatoniinikin kielletty, puhumattakaan muusta.) Koska se väsymys alkaa? :whistle:
Vuotaako jollain muulla nenä koko ajan? :ROFLMAO: En ole millekään allerginen, flunssassa kerran 10 vuodessa, mutta nyt oon niistänyt vettä koko viikon. Nenästä kuoriutuu iho. Ai niin ja silmät on niin kuivat, että ne on punaiset. :confused:

Get pregnant they said, it'll be fun they said. (y)

Anteeksi kitinä. Olen kuitenkin tätä kuudetta vuotta odottanut. :ROFLMAO:

Testeistä, mä tein digin ja keskivahvan pc:n dpo13. Dpo oliko 15/16 tein vielä pc:n pois. Ihan tummat viivat.
En ihan oikeasti murehtisi siitä viikkonäytöstä tai stressaisi sen kanssa. Kun se voi olla päivästä kiinni tai paljonko olet juonut. Ja jos ovulaatiota ei ole faktana ultrattu, niin viikkojen rajoilla riittää yhdenkin päivän ero oman oletetun ovulaation laskennassa. :)
 
Unicorn mulla on muuten kans nenä valuttanu jo pian kaks viikkoa!! Tosi ärsyttävää.

Tein tänään digitestin tuloksella raskaana 2-3 viikkoa. Pitäis oikeastaan omien laskujen mukaan olla jo 3+ viikkoa, mutta nuohan on niin yksilöllisiä juttuja. En aio enää uutta ostaa. (y)

- 5+2 tänään
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Saanko aloittaa päivän valittamalla? :cautious:

KUVOTTAA! Heräämisestä uneen asti kaikki ruoka mitä näen, kuvottaa jo ajatuksena. Kun yritän syödä ihan mitä tahansa, jokainen nielaisu meinaa nousta ylöspäin. Koko. Päivän. :sick:
Lisäksi nukun noin 4-5 tuntia yössä, alkaa olla zombie. (Mulla unettomuus ja melatoniinikin kielletty, puhumattakaan muusta.) Koska se väsymys alkaa? :whistle:
Vuotaako jollain muulla nenä koko ajan? :ROFLMAO: En ole millekään allerginen, flunssassa kerran 10 vuodessa, mutta nyt oon niistänyt vettä koko viikon. Nenästä kuoriutuu iho. Ai niin ja silmät on niin kuivat, että ne on punaiset. :confused:

Get pregnant they said, it'll be fun they said. (y)

Anteeksi kitinä. Olen kuitenkin tätä kuudetta vuotta odottanut. :ROFLMAO:

Testeistä, mä tein digin ja keskivahvan pc:n dpo13. Dpo oliko 15/16 tein vielä pc:n pois. Ihan tummat viivat.
En ihan oikeasti murehtisi siitä viikkonäytöstä tai stressaisi sen kanssa. Kun se voi olla päivästä kiinni tai paljonko olet juonut. Ja jos ovulaatiota ei ole faktana ultrattu, niin viikkojen rajoilla riittää yhdenkin päivän ero oman oletetun ovulaation laskennassa. :)
Eilen illalla teinkin vahvan testin samana päivänä kun sen haalean:ROFLMAO: olin juonut vain paljon edellisen testin tehtyä:D Mullakin on nuhaa koko ajan! Ja väsyttää. Lounasaikaan satunnaisesti kuvottaa:LOL: oon ite vaan ilonen kun on oireita, ei haittais oksentelukaan:D
 
Unicorn mulla on muuten kans nenä valuttanu jo pian kaks viikkoa!! Tosi ärsyttävää.

Tein tänään digitestin tuloksella raskaana 2-3 viikkoa. Pitäis oikeastaan omien laskujen mukaan olla jo 3+ viikkoa, mutta nuohan on niin yksilöllisiä juttuja. En aio enää uutta ostaa. (y)
- 5+2 tänään
Okei no niinpä :) mäkin lopetan nyt testien tekemisen:)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Apua, hei!

Tänään tein plussatestin hieman yllärinä. Ennestään meillä on poika 4/2018 ja vähän tässä ehdittiin ruveta harkitsemaan jos toinenkin olis kiva - nyt oon siis kuitenkin jo raskaana! Yhdet kuukautisetkin vasta ollut esikoisen jälkeen ja yhden ainoan kerran ollaan harrastettu sänkypuuhia viimeisen kuukauden aikana. Aikamoinen mäihä siis käynyt, vähän vaikea uskoa tätä todeksi. Esikoista yritettiin 9kk!

Ennen esikoista tein kahdesti plussatestin, joista kuitenkin alkoi vuoto joskus ennen viikkoa 6+0 (en muista ihan tarkalleen). Varovaisesti siis liikkeellä, mutta pakko oli päästä jonnekin purkamaan, kun ei hirveesti uskalla vielä läheisille. Pitää hetki sulatella itsekin :LOL:

Oireena ei vielä muuta kuin alavatsan nipistely, josta olin kyllä jo aika varma että raskaana ollaan jo ennen testiä! Laskurin mukaan nyt viikot 4+6 ja la 6.4. :p
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn
Mulla tänään 5+5 (laskin aiemmin varmaan väärin:D), ja ihan kamalan tukossa nenä. Sellainen flunssainen olo, pienesti tuntuu särkevänkin paikkoja. Tää särky kyllä huolestuttaa, voiko kuulua muka asiaan. Onko muilla ollut tällaista? :(

Mulla ei pahoinvointia ole juurikaan, välillä aalttoilee ja iltapahoinvointia enemmän. Eilen piti olla hetki ihan paikoillaan ettei tarvi mennä oksentamaan, mutta ei onneksi tarvinnut.:)

Hämmentää vähän ettei mulla aamulla ole huono olo yhtään, onko tää mahdollista, eihän mitään oo vialla..?:cry:
 
  • Tykkää
Reactions: -tepa-
Mulla ei pahoinvointia ole juurikaan, välillä aalttoilee ja iltapahoinvointia enemmän. Eilen piti olla hetki ihan paikoillaan ettei tarvi mennä oksentamaan, mutta ei onneksi tarvinnut.:)

Hämmentää vähän ettei mulla aamulla ole huono olo yhtään, onko tää mahdollista, eihän mitään oo vialla..?:cry:
Mulla on nyt 5+4, ja ongelma, että ei tunnu mitään oireita. Ei pahoinvointia, rinnatkaan ei oo enää pinkeet niinkuin ne oli viime viikolla, mahassa ei tunnu juilintaa. Pelottaa, onko joku vialla... Menen varmaan ostamaan taas uuden testin ja katon onko viiva alkanut haalistua :unsure:
 
Mulla on nyt 5+4, ja ongelma, että ei tunnu mitään oireita. Ei pahoinvointia, rinnatkaan ei oo enää pinkeet niinkuin ne oli viime viikolla, mahassa ei tunnu juilintaa. Pelottaa, onko joku vialla... Menen varmaan ostamaan taas uuden testin ja katon onko viiva alkanut haalistua :unsure:
No mä kans pelkään jo pahinta, ajattelin soitella neuvolaan tänään.. Mies jaksaa kyllä muistuttaa ettei oireet välttämättä koko ajan tunnu, ja flunssa ja muukin voi olla raskausoireita. Mulla keskenmenon jälkeen testit näytti yli kuukauden reippaasti plussaa, en siksi viitsi vaivautua uuttakaan tekemään, kun voi näyttää plussaa vaikka tilanne olisi huonokin(n)
 
Eli siinä kestää kauan, että hormonimäärät laskee virtsassa, vaikka olisi mennyt kesken? Ajattelin, että jos ostan sellaisen viikot näyttävän testin, niin sehän määrittelee ne viikot hormonimäärän mukaan, ja mun logiikalla se vois näyttää liian vähäisiä viikkoja, jos on käynyt huonosti (n)
 
Eli siinä kestää kauan, että hormonimäärät laskee virtsassa, vaikka olisi mennyt kesken? Ajattelin, että jos ostan sellaisen viikot näyttävän testin, niin sehän määrittelee ne viikot hormonimäärän mukaan, ja mun logiikalla se vois näyttää liian vähäisiä viikkoja, jos on käynyt huonosti (n)
Joo, mulla nousikin hcg jossain kohtaa, vaikka ultrassa ei näkynyt enää mitään.. :( Mulle sanottiin, että jonkun 6 vkoa voi hyvin vielä näkyä plussana. En tiedä tosin viivan haaleudesta tms., kun mulla seurattiin verikokeilla.

Luin jo netistä vanhoja keskusteluita, niissä todettiin oireettomuuden olevan ihan ok myös. :) Ja tosiaan mulla jatkui oireet kkm jälkeenkin aika voimakkaina, meinasi oksennus tulla ja oli kovasti mielitekoja.

Toivottavasti en nyt pelottele liikaa, yritän kannustaa vain (myös itseäni:D), että kaikki voi olla hyvinkin ok vaikkei oireita juuri olisi! Niistä ei välttämättä voi päätellä mitään. Eiköhän kaikki hyvin silti mene, jos ei selkeästi kkm oireitakaan ole (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Unicorn ja Fayrouz
Älkää olko huolissaan. Päivät on erilaisia :) Kuulin joskus saksalaiselta ystävältäni todella hyvän sanonnan: Älä murehdi jotain mitä ei ole tapahtunut, sillä niitä voimavaroja tarvitaan silloin kun oikeasti jotain tapahtuu. Eli ei kannata nyt murehtia kun syytä tuskin on ja liika murehtiminen on henkisesti kuluttavaa:) suosittelen vain nauttimaan plussasta vaikka itsekin tiedän arvioivani kehoa ja tuntemuksia paljon... Onko muitakin minun lisäkseni menossa varhaisultraan? Sehän on semmonen hyvä välitsekki jos mietityttää:love:
 
Älkää olko huolissaan. Päivät on erilaisia :) Kuulin joskus saksalaiselta ystävältäni todella hyvän sanonnan: Älä murehdi jotain mitä ei ole tapahtunut, sillä niitä voimavaroja tarvitaan silloin kun oikeasti jotain tapahtuu. Eli ei kannata nyt murehtia kun syytä tuskin on ja liika murehtiminen on henkisesti kuluttavaa:) suosittelen vain nauttimaan plussasta vaikka itsekin tiedän arvioivani kehoa ja tuntemuksia paljon... Onko muitakin minun lisäkseni menossa varhaisultraan? Sehän on semmonen hyvä välitsekki jos mietityttää:love:
Kiitos tsempistä, tottahan tuo kyllä on. :) Hirveästi peilaa vain siihen kkm ja oireisiin sillon, nyt on paljon vähemmän mitään. Tosin kai raskaudetkin ovat erilaisia.. :LOL:

Itse en ajatellut näillä näkymin mennä varhaisultraan, josko jaksaisi odottaa sinne viikolle 12. Itse ajattelen niin, että uskallan joka tapauksessa vasta viikolla 12 huokaista vähän, joten en tiedä olisiko kamalasti iloa mulle tietää aiemmin. Toisaalta pieni osa mussa haluaisi ja ymmärrän, miksi toiset menee..:D
 
Mä tein plussan lauantaina kun menkkoja ei alkanut kuulua. Clearblue näytti 2-3 viikkoa ja oon kyllä innoissani. Baby olisi esikoinen, ei ole keskenmenoja taustalla ja nyt mua pelottaa kauheesti kun tätä keskustelua luin, että miten yleisiä ne on.. Kerkesin jo parhaimmille ystäville iloita asiasta.. Omien laskujen mukaan tänään olis 4+4 ja laskettuaika 10.4. Ajattelin tänään omalle isälle kertoa, koska ollaan viikko samassa veneessä ja välillä poden aika huonoa oloa. Pelottaa vaan, että oon liian innoissani ja kohta käy huonosti. Pillerit lopetin viime vuoden elokuussa ja sen jälkeen oltu asenteella tulee jos on tullakseen..
 
Mä varmaan menen varhaisultraan, varmaankin viikolla 8.

Onko teidän kaikkien miehet ihan ok raskausuutisen kanssa? Meillä on pientä kriisinpoikasta. Miehelle tää on ensimmäinen ja nyt tulee tuntoja että ei olekaan valmis isäksi. Pikkasen myöhäistä nyt vasta miettiä.... :X3:

Nyt 5+4
 
Mä varmaan menen varhaisultraan, varmaankin viikolla 8.

Onko teidän kaikkien miehet ihan ok raskausuutisen kanssa? Meillä on pientä kriisinpoikasta. Miehelle tää on ensimmäinen ja nyt tulee tuntoja että ei olekaan valmis isäksi. Pikkasen myöhäistä nyt vasta miettiä.... :X3:

Nyt 5+4
Mun mies on innoissaan, mutta aika epäuskoinen. Tai se ei esim tiennyt, että raskaustestit on suht luotettavia ja oli sillee, että pitäskö sun nyt kuitenki käydä vielä verikokeissa :D Just soitin neuvolaan ja odottelen takaisin soittoa. Meinasin mennä perhe arteen varhaisultraan varmaan viikolla 7..
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof ja Fayrouz

Yhteistyössä