Huhtikuiset 2020

Kylläpäs teillä on ollut nopeaa toimistaa Emiilie! Onnea.
Itellä on jatkuneet tuntemukset vatsan seudulla, mutta hieman erilaisina... ehkä enemmän vihlontaa kuin poltetta. Lisäksi rinnat ovat tulleet kovin aroiksi, tai paremminkin nännit.
Olen nukkunut viikon verran todella huonosti ja vähän. Nyt viime yönä sain ekaa kertaa nukuttua vähän paremmin.
Ruokakin on maistunut paremmin, mutta ei suinkaan normaalisti. Lisäksi hajuaisti on herkistynyt. Kylläpäs tässä tulee monenlaisia tuntemuksia näin alussa jo o_O

Fayrouz: joko sun mies on alkanut sulattamaan asiaa?
 
  • Tykkää
Reactions: Fayrouz
Hei, itselläni tulin eilen alushousuihin rusehtava vuotoa ja tietenkin sai aikaan minussa hirveän itkukohtauksen. Aikaisempi yritys päättyi keskenmenoon ja nyt edes pienen verimäärän näkeminen pelottaa ja kauhulla odotan, että lisääntyykö tämä. Tämä on jotenkin hyvin tuskaista aikaa ainakin itselleni :(
 
Hei, itselläni tulin eilen alushousuihin rusehtava vuotoa ja tietenkin sai aikaan minussa hirveän itkukohtauksen. Aikaisempi yritys päättyi keskenmenoon ja nyt edes pienen verimäärän näkeminen pelottaa ja kauhulla odotan, että lisääntyykö tämä. Tämä on jotenkin hyvin tuskaista aikaa ainakin itselleni :(
Pidetään peukkuja, että ei ole kkm. Vuotojahan voi alkuraskaudessa tulla hyvinkin eikä välttämättä löydy mitään huolestuttavaa. Varsinkin, jos loppuikin jo! (y) Millä viikoilla olet, voisiko ajallisesti osua esim. oletettujen kuukautisten ajankohtaan? Silloin kai voi pientä vuotoa esiintyä osalla. :)
 
  • Tykkää
Reactions: Fayrouz ja Unicorn
Pidetään peukkuja, että ei ole kkm. Vuotojahan voi alkuraskaudessa tulla hyvinkin eikä välttämättä löydy mitään huolestuttavaa. Varsinkin, jos loppuikin jo! (y) Millä viikoilla olet, voisiko ajallisesti osua esim. oletettujen kuukautisten ajankohtaan? Silloin kai voi pientä vuotoa esiintyä osalla. :)
Olen tänään 5+4, ei oikeen osu kuukautisten alkamisajankohtaankaan. Toivon vaan, ettei tämä lisääntyisi tästä, jotenkin jää aina vahvoina muistikuvia aikaisemmat vuodot päähän kun tällästä tapahtuu, haluan silti toivoa parasta. Luin, että monella tulee veristä vuotoa alussa ja kaikki menee ok, silti se ei jotenkaan rauhoita omaa mieltä :( yritin miettiä, että miten alkuraskauden peloista pääsisi jotenkin eroon..
 
Pinky: kiitos, meillä oli toiveissa pienellä ikäerolla toinen, ja nyt näyttäisi haave toteutuvan :)

Kaislaah: jos yhtään helpottaa niin miulla tuli viime raskaudessa viikolla 12 ihan runsaasti verta ja pelkäsin että kesken meni, mutta tuossa se nyt vain touhuaa :)
 
Olen tänään 5+4, ei oikeen osu kuukautisten alkamisajankohtaankaan. Toivon vaan, ettei tämä lisääntyisi tästä, jotenkin jää aina vahvoina muistikuvia aikaisemmat vuodot päähän kun tällästä tapahtuu, haluan silti toivoa parasta. Luin, että monella tulee veristä vuotoa alussa ja kaikki menee ok, silti se ei jotenkaan rauhoita omaa mieltä :( yritin miettiä, että miten alkuraskauden peloista pääsisi jotenkin eroon..
Kovasti tsemppiä! <3

Jos alkaa runsaampana tai tulee kipuja, niin yritä huolia vasta sitten. Helpommin taas sanottu kuin tehty.
 
Sea
Hei!
Oon selaillu sieltä täältä keskustelua ja aattelin liittyä mukaan kyselläkseni onko kiinnostusta fb ryhmään tai joko sellainen on?
Plussailin itse tuossa muutama päivä sitten enkä oikein usko todeksi vieläkään!
En oo tottunu kirjottelemaan täällä palstoilla joten siks fb-ryhmä hakusessa
 
Omaa napaaa hieman. Hiljanen olen ollut koska en jaksa alkaa kuvittelemaan oireettomuutta tms. Eli tisulit kipeenä VÄHÄN,nännit ennemmin arat ollu alusta asti. Mahassa juiliminen vähentynyt mutta painoa tullut 2-3kg?!? Voi johtua kun oltii kyläilemässä ja ruoka siellä 2h välein(n) mutta teinpäs testin ihan vaan huvikseen että onko haalistunut niin tulipa sekunnissa tummaviiva, tummempi kuin se kontrolliviiva hah. Ultra 2viikon päästä apua... vihaan osana niitä koska sieltä tuli mulle kaksi kertaa pettymyksiä. No ei muuta ku pää ylös ja pitää ajatella jos kesken menee nii sille ei voi mitään. Täällä joku puhui verenvuodosta. Mulla keskenmenoissa ei ole kipuja ollut yhtään. Ekassa lörähti verta ja klinikalla kaikki oli ok kunnes rv8 se menehtyi.. tokassa ei ollu mitään muuta kun oireet hävisi ja 6viikolla se meni kesken.. nyt mennään viikkoja 5+3. Joillain oireet tulevat vasta 7-8 viikoilla joten en jaksa huolestua nyt miiiiistääääään!(y)
 
  • Tykkää
Reactions: Fayrouz
Hei!
Oon selaillu sieltä täältä keskustelua ja aattelin liittyä mukaan kyselläkseni onko kiinnostusta fb ryhmään tai joko sellainen on?
Plussailin itse tuossa muutama päivä sitten enkä oikein usko todeksi vieläkään!
En oo tottunu kirjottelemaan täällä palstoilla joten siks fb-ryhmä hakusessa

Fb ryhmä on suunnitteillä varmaanki kahdenviikon päästä kun osalla on ultra ja sellaisen uskaltaa tehdä :)
 
  • Tykkää
Reactions: Sea
Omaa napaaa hieman. Hiljanen olen ollut koska en jaksa alkaa kuvittelemaan oireettomuutta tms. Eli tisulit kipeenä VÄHÄN,nännit ennemmin arat ollu alusta asti. Mahassa juiliminen vähentynyt mutta painoa tullut 2-3kg?!? Voi johtua kun oltii kyläilemässä ja ruoka siellä 2h välein(n) mutta teinpäs testin ihan vaan huvikseen että onko haalistunut niin tulipa sekunnissa tummaviiva, tummempi kuin se kontrolliviiva hah. Ultra 2viikon päästä apua... vihaan osana niitä koska sieltä tuli mulle kaksi kertaa pettymyksiä. No ei muuta ku pää ylös ja pitää ajatella jos kesken menee nii sille ei voi mitään. Täällä joku puhui verenvuodosta. Mulla keskenmenoissa ei ole kipuja ollut yhtään. Ekassa lörähti verta ja klinikalla kaikki oli ok kunnes rv8 se menehtyi.. tokassa ei ollu mitään muuta kun oireet hävisi ja 6viikolla se meni kesken.. nyt mennään viikkoja 5+3. Joillain oireet tulevat vasta 7-8 viikoilla joten en jaksa huolestua nyt miiiiistääääään!(y)
Omaa napaaa hieman. Hiljanen olen ollut koska en jaksa alkaa kuvittelemaan oireettomuutta tms. Eli tisulit kipeenä VÄHÄN,nännit ennemmin arat ollu alusta asti. Mahassa juiliminen vähentynyt mutta painoa tullut 2-3kg?!? Voi johtua kun oltii kyläilemässä ja ruoka siellä 2h välein(n) mutta teinpäs testin ihan vaan huvikseen että onko haalistunut niin tulipa sekunnissa tummaviiva, tummempi kuin se kontrolliviiva hah. Ultra 2viikon päästä apua... vihaan osana niitä koska sieltä tuli mulle kaksi kertaa pettymyksiä. No ei muuta ku pää ylös ja pitää ajatella jos kesken menee nii sille ei voi mitään. Täällä joku puhui verenvuodosta. Mulla keskenmenoissa ei ole kipuja ollut yhtään. Ekassa lörähti verta ja klinikalla kaikki oli ok kunnes rv8 se menehtyi.. tokassa ei ollu mitään muuta kun oireet hävisi ja 6viikolla se meni kesken.. nyt mennään viikkoja 5+3. Joillain oireet tulevat vasta 7-8 viikoilla joten en jaksa huolestua nyt miiiiistääääään!(y)
Tää epätietoisuus tässä on pahinta, mutta kun asioihin vaan ei voi ite vaikuttaa niin ei voi kun toivoa parasta. Ite haluan luottaa siihen jos varhaisultrassa kaikki näkyy ok:na, että se onni myös kannattelisi loppuun asti :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Moi! :) Vieläkö mahtuu mukaan?! Täällä eilen plussattu, kp34. Mulla kierto ollut yleensä 26-27pv ja joskus ollut muutama pidempikin kierto, joten siksi testin tekemistä siirsin. Nyt on kyllä ihan huikea olo, uskoako tätä todeksi. Tänään 5+1.

Sen verran itsestäni, että syksyn aikana tulee ikää 36v ja nyt esikoista odotetaan. Aiemmissa suhteissa ajatukset lapsen yrittämisen ajankohtaisuudesta ei saavuttaneet yhteistä näkemystä, joten siksi lasta/lapsia ei vielä ole vaikka olen aina kovasti toivonutkin. Nyt rinnalle on löytynyt oikea mies, jonka kanssa ajatukset elämästä ja perheen perustamisesta on menneet heti yksiin:love:. Onnesta soikeena täällä nyt ollaan, mutta kuitenkin vähän jännittää meneekö kaikki hyvin.

Oireita on ollut alkaen kahta päivää ennen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, alamahaa nipistelee kuten ennen menkkoja ja sama oire on edelleen. Muutaman kerran on ollut outo olo, jotkut hajut tuntuu tosi voimakkailta.

Koskaan aikaisemmin en ole palstoille kirjoitellut, joten katsotaan miten onnistuu (n):LOL:
 
Fayrouz: joko sun mies on alkanut sulattamaan asiaa?
Kyllä mies on nyt jo toipunut alkujärkytyksestä ja nyt mennään hissukseen päivä kerrallaan, ekaksi nyt kohti ultraa.

Tsemppiä @Kaislaah onneksi vuoto oli vain pientä, koita olla stressaamatta!

Onnittelut uusille plussanneille ja tervetuloa mukaan.

Mulla on ollut tosi oireetonta edelleen ja tuntuu että onko sitä raskaana ollenkaan, mut tänään on ällösti, menkkamaisesti juilinut alavatsaa. Nyt rv 6+2. Ja nukun tosi, tosi huonosti, heräilen monta kertaa joka yö. En tiedä mikä sitä unta häiritsee :(Pahoinvointia tai ruoka- tai tuoksuällötyksiä ei oo yhtään.
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Sea
Kiva kuulla et fb-ryhmä ois tuloillaan!
Mulla alkanu vähä lieviä oireita ilmaantua vaikka vasta 4+1. Esikoisesta oli oikeestaan kanssa vaan alussa ja sit ei juuri ollenkaan. Toivottavasti selviäisin yhtä helpolla tänkin raskauden.
Täytyy tulla kurkkimaan välillä mitenkä ryhmän muodostus etenee :)
 
Olen tänään 5+4, ei oikeen osu kuukautisten alkamisajankohtaankaan. Toivon vaan, ettei tämä lisääntyisi tästä, jotenkin jää aina vahvoina muistikuvia aikaisemmat vuodot päähän kun tällästä tapahtuu, haluan silti toivoa parasta. Luin, että monella tulee veristä vuotoa alussa ja kaikki menee ok, silti se ei jotenkaan rauhoita omaa mieltä :( yritin miettiä, että miten alkuraskauden peloista pääsisi jotenkin eroon..
Miten sulla sujuu? Onko vuoto loppunut kokonaan? Ootko miettinyt ultraa menevän aikaisemmin?
 
Argh, mahtuuko muilla normaalit vaatteet päälle? Ahdistaa itellä tiukat housut, ja tottakai kaikki siistit työvaatteet on sellaisia:cry: Ja venymättömiä paitoja.. En vielä haluis mennä vaatekaupoille, kun muutenkaan ei vielä uskalla edes uskoa ja luottaa täysin.. Tänään kuitenkin vasta 6+4.

Eihän tämä vielä muuta ole kuin turvotusta, mutta millä tän pitää piilossa ja mitä mä puen päälle :cry: Tänään tuntuu et ekaa kertaa on paha mieli kaikesta ja huono olo. Pliis kertokaa että muillakin tulee tällaisia fiiliksiä :ROFLMAO:
 
Heissulivei. Oon aktiivisesti lukenut ketjua, perjantaina jo kirjoitinkin vaan jänis meni housuun ja tekstin poistin.

Täällä taustalla 3-v esikoinen, keskenmeno alkuvuodesta 2018, lapsettomuushoidot ovulaatioinduktiolla ja kolmella inssillä. Nyt plussa pärähti pelkästä letrokierrosta kp 36.
Kierrot normaalisti noin 26-32 päivää.

Fiilikset on jotakuinkin tyhjät lähes kolmen vuoden yrityksen jälkeen.

Yli viikon kestänyt närästys,vaan hcg:n mukaan viikkoja vasta 3+ tai 4+. Ei mitään tietoa millon tämä ihmeellinen sattumus on käynyt, koska letrozoli on yleensä tehnyt oviksen kp 10 tienoille. Huomenna uusi verikoe, joka herättää kauhun sekaisia tunteita..

Esikoisen raskaus oli alun närästystä vailla täysin oireeton, nyt närästää ja polttaa niin että oksettaa. Heti kun oireet lakkaavat,( kuten vasta 2päivää oli poikessa) päänsisus hajoaa.
Tsemppiä teille ja meille kaikille, toivotaan ettei kukaan tästä joutuisi lähtemään ikävien uutisten takia. <3

@Päppyrä ollaanko me oltu toukokuisissa 2016 tai keskenmennessä lokakuisissa 2018 yhtä aikaa? Silloin mulla tosin eri nimimekki.. :)
 

Yhteistyössä