Huhtikuiset 2020

Heissulivei. Oon aktiivisesti lukenut ketjua, perjantaina jo kirjoitinkin vaan jänis meni housuun ja tekstin poistin.

Täällä taustalla 3-v esikoinen, keskenmeno alkuvuodesta 2018, lapsettomuushoidot ovulaatioinduktiolla ja kolmella inssillä. Nyt plussa pärähti pelkästä letrokierrosta kp 36.
Kierrot normaalisti noin 26-32 päivää.

Fiilikset on jotakuinkin tyhjät lähes kolmen vuoden yrityksen jälkeen.

Yli viikon kestänyt närästys,vaan hcg:n mukaan viikkoja vasta 3+ tai 4+. Ei mitään tietoa millon tämä ihmeellinen sattumus on käynyt, koska letrozoli on yleensä tehnyt oviksen kp 10 tienoille. Huomenna uusi verikoe, joka herättää kauhun sekaisia tunteita..

Esikoisen raskaus oli alun närästystä vailla täysin oireeton, nyt närästää ja polttaa niin että oksettaa. Heti kun oireet lakkaavat,( kuten vasta 2päivää oli poikessa) päänsisus hajoaa.
Tsemppiä teille ja meille kaikille, toivotaan ettei kukaan tästä joutuisi lähtemään ikävien uutisten takia. <3

@Päppyrä ollaanko me oltu toukokuisissa 2016 tai keskenmennessä lokakuisissa 2018 yhtä aikaa? Silloin mulla tosin eri nimimekki.. :)
Eei, kerkesin hetken kirjoitella marraskuisissa 2018 ennenkun todettiin km.
 
Mulla vaihtelee kyllä tuo väsymys ihan päivittäin, mutta eilen oli niin järkyttävä väsymys, ettei meinannu jaksaa kuin maata sohvalla. Myös kuvotusta oli ilmassa. :D

rv 6+3 ja enää tasan kaks viikkoa ultraan! :love:
Täällä kans aivan pientä kuvotusta mutta rinnat kyllä nyt alkaa turpoaa ja olemaan arat.. 5+5 ja mullakin ultraan enään alle kaksiviikkoa!! Wipiiii
 
Tervehdys Huhtikuiset,

Oli on hämmentynyt ja tässä ollaan vielä prosessoimassa aamun uutisia. Aamulla testiin tosiaan tuli kuvan mukainen haalea viiva. Meillä ennestään jo kolme lasta (syntyneet 11,12,17) ja lapsiluvun piti olla täynnä, mutta kohtalo taisi päättää toisin. Keskimmäinen tyttö oli kyllä nähnyt enne unen ja ilmoitti viikko sitten, että näki unen, jossa äiti synnytti neljännen vauvan. Huvittavaa on se, että ennen tuota kommenttia heräsin yöllä tuntemuksiin, että nyt taisi tapahtua kiinnittyminen. Kohtaloa tai ei, näillä mennään!
 

Attachments

Tervehdys Huhtikuiset,

Oli on hämmentynyt ja tässä ollaan vielä prosessoimassa aamun uutisia. Aamulla testiin tosiaan tuli kuvan mukainen haalea viiva. Meillä ennestään jo kolme lasta (syntyneet 11,12,17) ja lapsiluvun piti olla täynnä, mutta kohtalo taisi päättää toisin. Keskimmäinen tyttö oli kyllä nähnyt enne unen ja ilmoitti viikko sitten, että näki unen, jossa äiti synnytti neljännen vauvan. Huvittavaa on se, että ennen tuota kommenttia heräsin yöllä tuntemuksiin, että nyt taisi tapahtua kiinnittyminen. Kohtaloa tai ei, näillä mennään!
Onneksi olkoon :) Enneunet on kyllä jännä juttu, mutta niin monta kertaa sellaisista kuullut ja itsekin kokenut, että niitä ei kannata jättää huomioimatta :D
 
Argh, mahtuuko muilla normaalit vaatteet päälle? Ahdistaa itellä tiukat housut, ja tottakai kaikki siistit työvaatteet on sellaisia:cry: Ja venymättömiä paitoja.. En vielä haluis mennä vaatekaupoille, kun muutenkaan ei vielä uskalla edes uskoa ja luottaa täysin.. Tänään kuitenkin vasta 6+4.

Eihän tämä vielä muuta ole kuin turvotusta, mutta millä tän pitää piilossa ja mitä mä puen päälle :cry: Tänään tuntuu et ekaa kertaa on paha mieli kaikesta ja huono olo. Pliis kertokaa että muillakin tulee tällaisia fiiliksiä
Oon tänään 6+4, painoa on tullut pari kiloa lisää ja maha tuntuu sellaiselta "kovalta" ja turvonneelta. Eli ei mahdu tiukat farkut ym. jalkaan. Mulla on onneksi valmiiksi aika hyvin siistejä, joustavia vaatteita työvaatteiksi. Ja – sanokaa vaikka hulluksi, mutta tässä iässä mukavuus ennen kaikkea: ostin Lindexin alesta kahdet imetysliivit (4€!): ne on kaarituettomia, ja turvonneet rinnat istuu niissä mukavasti. Mulla on sellainen epämukava olo rintojen alla jo nyt, ja jos oireet pysyy samana kuin edellisissä raskauksissa, se "kiristävän vanteen tunne" tulee vain lisääntymään. Eli täällä kuljen jo hormoniturvotusteni takia stretch-vaatteissa ja imetysliiveissä :ROFLMAO: Raskaana tulee helpommin myös hiiva, valitsen nyt päälleni mieluummin hameen tai haaremihousut kuin tiukat housut, jotka hautoo ja hankaa alapäätä. En oo kyseisestä vaivasta kärsinyt sitten edellisen raskauden eli 9 vuoteen, ja toivotaan että pysyykin poissa (y)
 
Mulle hiipi viikonloppuna kurkkukipu ja eilen pientä lämpöä ja nyt aika flunssainen olo. Loppuviikosta ei ollut oikeastaan mitään raskausoireita, joka on vähän ahdistavaa. Tekis mieli tehdä testi koko ajan, mutta sehän ei vielä paljoa kerro.. Ens viikon keskiviikkona sitten varhaisultra. Jännittää hulluna ja toivon vaan, että kaikki olisi hyvin.
 
  • Tykkää
Reactions: Fayrouz
Mulle hiipi viikonloppuna kurkkukipu ja eilen pientä lämpöä ja nyt aika flunssainen olo. Loppuviikosta ei ollut oikeastaan mitään raskausoireita, joka on vähän ahdistavaa. Tekis mieli tehdä testi koko ajan, mutta sehän ei vielä paljoa kerro.. Ens viikon keskiviikkona sitten varhaisultra. Jännittää hulluna ja toivon vaan, että kaikki olisi hyvin.
Älä huoli. Ollaan melkein samalla viikolla. Mulla alkanu vasta viikon sisällä tulemaan rinnat aroiksi ja pientä etovuutta. Kerroppa miten ultra meni sitten! Huolestuisin vasta todella vähän jos ei olisi oireita 7-8viikolla. Eli pää pystyyn vain :love: ja siis voi olla että sinulla ei pahemmin juuri tulekkaan oireita, ei kaikille tule :) Kuulinjopa että tuttavalla alko kaikki vasta rv12 :D
 
Älä huoli. Ollaan melkein samalla viikolla. Mulla alkanu vasta viikon sisällä tulemaan rinnat aroiksi ja pientä etovuutta. Kerroppa miten ultra meni sitten! Huolestuisin vasta todella vähän jos ei olisi oireita 7-8viikolla. Eli pää pystyyn vain :love: ja siis voi olla että sinulla ei pahemmin juuri tulekkaan oireita, ei kaikille tule :) Kuulinjopa että tuttavalla alko kaikki vasta rv12 :D
Kiitos tsempeistä! <3 Ihanaa kun täällä on vertaistukea kun ei voi vielä muille kauheasti puhua. :) Jos kaikki nyt vaan menee niin minäkin oon kyllä Facebook ryhmästä kiinnostunut!
 
Tervehdys!

Täällä tehty tänään plussa herkällä testillä. Viikot laskurin mukaan 3+3 ja LA 24.4. (y)

Olen 27-vuotias opiskelija. Opiskelen toista vuotta sosionomiksi. Kaksi lasta on entuudestaan, 7&3v tytöt :love: Mieheni on 30-vuotias It-moniosaaja-yrittäjä (eli aina töissä:rolleyes:). Taustalla useita keskenmenoja, ja myös vaikeutta raskautua. Ilman ehkäisyä ollaan oltu kokoajan, mutta niin vaan tytöilläkin tuo neljän vuoden ikäero. Saman verran tulisi nytkin jos kaikki menee hyvin. Mun kroppa on varmaan ohjelmoitu toimimaan vain neljän vuoden välein(n)

Tein edellisen plussan kesäkuussa, mutta se meni kesken melko pian. Tässä kierrossa olo on ollut erilainen, jotenkin tasainen. Normaalit pms-oireet puuttuu ja ainoa tuntemus on tällä hetkellä jatkuva rintojen jomotus.

Me ollaan kaiken lisäksi suunnittelemassa häitä maalis-huhtikuulle, eli jos joku on mennyt loppuraskaudessa naimisiin, kuulisin mielelläni vinkkejä!

Hetki varmasti menee ennenkuin oppii kaikki täällä tuntemaan, mutta tässä vaiheessa toivotan jokaiselle tarrasukkia ja enkeleitä, nautinnollista raskautta. :love:
 
Mie teen salaisen fb ryhmän mikä ei näy kellekkään:) Jos haluatte liittyä ni laittakaa täällä viestiä nimi ja mistä tunnistaa fb kuvasta niin lisään kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan kavereista Katsoin että ryhmiä on fb, mutta ne ei ole salaisia.

Edit: salainen ryhmä on nyt luotu:)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Sea ja StellaMom
Onko se myt n
Mie teen salaisen fb ryhmän mikä ei näy kellekkään:) Jos haluatte liittyä ni laittakaa täällä viestiä nimi ja mistä tunnistaa fb kuvasta niin lisään kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan kavereista Katsoin että ryhmiä on fb, mutta ne ei ole salaisia.

Edit: salainen ryhmä on nyt luotu:)

Onko nyt niin että sinne otetaan 50hlöä? Ettei ole monia satoja siellä...
 
Mie teen salaisen fb ryhmän mikä ei näy kellekkään:) Jos haluatte liittyä ni laittakaa täällä viestiä nimi ja mistä tunnistaa fb kuvasta niin lisään kaveriksi, lisään ryhmään ja poistan kavereista Katsoin että ryhmiä on fb, mutta ne ei ole salaisia.

Edit: salainen ryhmä on nyt luotu:)
Eikö ryhmään voisi vain ilmoittautua ilman että tähän tarvitsee laittaa nimeä?:D onko tuo ainoa mahdollisuus saada salaiseen ryhmään itsensä
 
Heippa! Mä haluaisin kanssa liittyä ja facebook ryhmäkin kiinnostaisi!
Tein tänään dpo 12 selvän positiivisen raskaistestin ja viikkoja on kasassa vasta 3+6, mutta mennään päivä kerrallaan
Oon 23v ja mulla on ennestään joulukuinen 2017 tyttö, eli pian 1v8kk.
Laskurin mukaan la on 21.4.2020
 
Heippa huhtikuiset? Mä varasin tänään eka neuvolakäynti tuonne syyskuun alkuun. Laskettu aika mun kierrolla olisi 18.4. vieläkin pelkään että tämä menee kesken, koska on tapahtunut niin paljon vastoinkäymisiä viime aikoina. Toivon hartaasti että tällä on kaikki hyvin.

Te jotka meette ultraan ennen vko 12, meetteko yksityisellä vai julkisella? Miten saatte niin aikaisin näitä aikoja, onko teillä jotain erityisiä syitä siihen? Kertokaa tällaiselle ensikertalaiselle... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
Argh, mahtuuko muilla normaalit vaatteet päälle? Ahdistaa itellä tiukat housut, ja tottakai kaikki siistit työvaatteet on sellaisia:cry: Ja venymättömiä paitoja.. En vielä haluis mennä vaatekaupoille, kun muutenkaan ei vielä uskalla edes uskoa ja luottaa täysin.. Tänään kuitenkin vasta 6+4.

Eihän tämä vielä muuta ole kuin turvotusta, mutta millä tän pitää piilossa ja mitä mä puen päälle :cry: Tänään tuntuu et ekaa kertaa on paha mieli kaikesta ja huono olo. Pliis kertokaa että muillakin tulee tällaisia fiiliksiä :ROFLMAO:
Oon tänään 6+4, painoa on tullut pari kiloa lisää ja maha tuntuu sellaiselta "kovalta" ja turvonneelta. Eli ei mahdu tiukat farkut ym. jalkaan. Mulla on onneksi valmiiksi aika hyvin siistejä, joustavia vaatteita työvaatteiksi. Ja – sanokaa vaikka hulluksi, mutta tässä iässä mukavuus ennen kaikkea: ostin Lindexin alesta kahdet imetysliivit (4€!): ne on kaarituettomia, ja turvonneet rinnat istuu niissä mukavasti. Mulla on sellainen epämukava olo rintojen alla jo nyt, ja jos oireet pysyy samana kuin edellisissä raskauksissa, se "kiristävän vanteen tunne" tulee vain lisääntymään. Eli täällä kuljen jo hormoniturvotusteni takia stretch-vaatteissa ja imetysliiveissä :ROFLMAO: Raskaana tulee helpommin myös hiiva, valitsen nyt päälleni mieluummin hameen tai haaremihousut kuin tiukat housut, jotka hautoo ja hankaa alapäätä. En oo kyseisestä vaivasta kärsinyt sitten edellisen raskauden eli 9 vuoteen, ja toivotaan että pysyykin poissa (y)

Mulla mahtuu ”normaali vaatteet” :D päälle eikä painoa ole tullut, mutta kiristäviä farkkuja on tosi epämiellyttävää pitää. Alamahaa ei saisi mikään painaa tai puristaa. Oli melko tuskainen päivä sen takia töissä. Tarttee miettiä huomiselle työpäivälle vaatteet uusiks.
 
  • Tykkää
Reactions: Fayrouz
Heippa huhtikuiset? Mä varasin tänään eka neuvolakäynti tuonne syyskuun alkuun. Laskettu aika mun kierrolla olisi 18.4. vieläkin pelkään että tämä menee kesken, koska on tapahtunut niin paljon vastoinkäymisiä viime aikoina. Toivon hartaasti että tällä on kaikki hyvin.

Te jotka meette ultraan ennen vko 12, meetteko yksityisellä vai julkisella? Miten saatte niin aikaisin näitä aikoja, onko teillä jotain erityisiä syitä siihen? Kertokaa tällaiselle ensikertalaiselle... :)

Kaksi kkm takana niin siksi menen. Ja mun mielestä 80e Perhe Artella ei ole paha summa siitä. Eli huonojen kokemuksia takia varaan aina ultran yksityiseltä. Pk seudulla ei edes saa ku vasta rv12 kunnalta .. viimeks oli shokki ku luuli kaiken olevan hyvin ultrassa 12viikolla mutta siellä se loikoili menehtyneenä ja mitat oli rv8. Ei ollu mitään vuotoja kipuja tms. Oireet lähti kyllä. Neuvolan varaan ultran jälkee 7+3 jos kaikki ok. Koska en jaksa alka peruilemaan niitä jos asia menee plörinäksi.
 

Yhteistyössä