Huhtikuiset 2020

@Mimmmuliini Täällä ei ole ollut mitään vuotoja olleenkaan, viime raskaudessa km alkoi ruskealla tuhrulla jota sanoin miehelleni että voi olla ihan normaalia. Kunnon vuoto alkoi kuitenkin kipuineen päivä myöhemmin. Tässä raskaudessa ei ole ollut vuotoja, vähän kipuilua ja jomotusta on ollut mikä on varmasti ihan normaalia kun siellä jotain kasvaa.Jos olet huolissasi niin kannattaa vaikka joku lääkärinkäynti tehdä.
@Hellu__ Tuohon epäuskoon mäkin sorrun kokoajan. Torstaina olisi varhaisultra ja en tiedä mitä odottaa. Haluan uskoa, että mahassa on pikkuinen vadelmankokoinen vauva tällä hetkellä, mutta samalla valmistaudun pettymään. Edellinen km oli sponttaaninen joten ei tarvinnut itkeä lääkärinvastaanotolla ainakaan. Vaikka on oireita, niin tuo oikein paha pahoinvointi on loistanut poissaolollaan, niin se on varmasti yksi syy miksi en usko tähän :) 7+3 tänään...
 
AE
Nuo vuodot on kamalia ja säikäyttää. Minäkin tein yhden ylimääräisen ultrareissun vuodon takia, joka ei kyllä kestänyt kuin muutaman vessareissun, mutta ihan kirkastakin verta tuli (n) se huoli on vain niin piinaavaa. Mulla oli vuoto ainakin viatonta, tämä tapahtui siis 8+5 muistaakseni, nyt 9+6. Toivon sydämestäni että teillä muillakin vuoto tulee vain mm ehkä raskauden kuivuttamilta limakalvoilta? Tsemppiä kuitenkin kaikille jotka vuotojen kanssa painii <3

Epäusko mulla on edelleen, vaikka pienen on ultrassa jo monesti nähnyt! Silti pelottaa ettei tätä vauvaa syliin saa :cry:

Ja pahoinvoinnista kärsiville myös kaikki tsempit. Mulla myös ollut pahana mutta nyt selkeästi helpottanut! Mutta en ainakaan yhtään syyllistä ketään siitä että ajatukset on synkkiäkin välillä, muistan miten esikoiseen aikaan itsekin mietin etten selviä tästä ja olisiko meille keskeytys parempi vaihtoehto, ajatukset olivat onneksi hetkellisiä vain pahimpina hetkinä ja jossain vaiheessa vihdoin helpotti ja nuo ajatukset tuntuivat kamalilta. Se olo on vain niin sietämätön kun päivä ja yö tolkulla ollut siinä vellovassa olossa ja oksentelukaan ei ole kovin mielekästä :( joten Tsemppiä, se helpottuu kyllä <3
 
Heippa vaan pitkästä aikaa! :) Harmittanut kun tänne kirjoittelu jäänyt vähemmälle tuon fb:n takia, mutta en yksin kertaisesti kestä näitä hyppiviä mainoksia ja jumittavaa kaksplussan sivua. Lisäks koen tämän kännykällä äärimmäisen hankala käyttöseks. :(

En oikein osaa kun toivottaa tsemppiä jatkoon, jospa mahdollisimman moni tuonne fb:n puolelle varmemmilla viikoilla uskaltais. :love: Koen ainakin itse sieltä saavan ihan mieletöntä vertaistukea ja huonolla hetkellä nopsempaa tsemppausta kun tätä kautta, ikävä kyllä. :(

Tänne ei muuten uutta, nyt pari "oireettomampaa päivää" takana. Reilun viikon päästä taas ultra. Yrittänyt henkisesti valmistautua siihen, että pienempi kaveri on lopettanut kasvun ja olla onnellinen jos siellä yksikin sydän pamppailee, vaan onhan se tosi asia että pahalle se tuntuisi, kun kerran ne kaksi pientä sydäntä jo nähnyt. :unsure::love:
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Heippa,

Minulla tosiaan huomenna rv 7+1 varhaisultra. Jos siellä kaikki hyvin niin voisin kanssa liittyä FB -puolelle. Keneen pitikään olla yhteydessä
Tais olla @Emiilie, kenelle voi viestiä laittaa fb-ryhmään pääsystä (y)
Tänään tasan viikko varhaisultraan :love: sen jälkeen sitten mahdollisesti sinne faceen.
Itse koen myös tämän palstan hankalaksi enkä siksi jaksa aina kirjoitella vaikka päivittäin käyn täällä muiden kuulumisia kurkkimassa :)
 
Mut jos nyt tämän hetken oireita vielä listaan , niin päällimmäisenä vaan edelleen jäätävä turvotus :ROFLMAO: tekisi mieli laittaa tänne kuva miun mahasta ku se on jo ihan älytön pallo! Töissä ja julkisilla paikoilla joutuu pitämään löysiä paitoja ettei kukaan vaan arvaa(n):whistle:
Lisäksi öisin joutuu käymään kerran tai pari vessassa. Väsymystä hieman, mutta liekö johtuu noista yöllisistä vessareissuista :rolleyes:
Pahoinvointia ei juurikaan, välillä aamuisin ennen aamupalaa saattaa vähän etoa, ei muuten. Tänään rv 7+6
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Minun osalta huhtikuinen jäi haaveeksi:cry: tänään todettu neuvolassa kohtu tyhjäksi, aamulla vuodin runsaasti verta joka edelleen jatkuu.. Tsemppiä teille kaikille, onnea matkaan ja jarrusukkia jokaisen kyydissä olijan matkaan!
 
Mulla huomenna varhaisultra. Todella jännää.

Vähän pelottaa se, kuinka mun sairaudet vaikuttaa raskauteen. TOS-oireyhtymä, fibromyalgia, spondylolyysi ja prurigo nodularis. Ainakin väsymys on tuon fibron takia jo sitä luokkaa, etten meinaa enää jaksaa ajaa töihin ja sieltä pois. Jos jollain kokemusta jostakin näistä, niin mielellään kuulisin.
 
Mulla huomenna varhaisultra. Todella jännää.

Vähän pelottaa se, kuinka mun sairaudet vaikuttaa raskauteen. TOS-oireyhtymä, fibromyalgia, spondylolyysi ja prurigo nodularis. Ainakin väsymys on tuon fibron takia jo sitä luokkaa, etten meinaa enää jaksaa ajaa töihin ja sieltä pois. Jos jollain kokemusta jostakin näistä, niin mielellään kuulisin.
Mullakin on huomenna varhaisultra (7+5 on huomenna) saadaan toivottavasti hyviä uutisia sieltä!

@Jjjossu89 Pahoittelut sinnepäin! Tsemppiä tähän surulliseen aikaan, tiedän miltä se tuntuu. Ottakaa hetki itsellenne ja hellikää toisianne.
 
AE
Minun osalta huhtikuinen jäi haaveeksi:cry: tänään todettu neuvolassa kohtu tyhjäksi, aamulla vuodin runsaasti verta joka edelleen jatkuu.. Tsemppiä teille kaikille, onnea matkaan ja jarrusukkia jokaisen kyydissä olijan matkaan!
Paljon halauksia täältä <3 ihan sanattomaksi vetää nämä huonot uutiset. Toivon teille paljon vauvatuulia lähitulevaisuuteen <3
 
Mä varasin ensi viikon perjantaille ultran. Silloin rv 8.
Samaan aikaan stressiä töistä, kun olis tapahtumassa isoja muutoksia, mutta en vaan vielä voi tästä raskaudesta kertoa. Tää alkuaika on vaan niin se hektisin :/

Mulla myös puhkes ekan synnytyksen jälkeen kilpirauhasen vajaatoiminta, jonka takia tuun ravaamaan verikokeissa jatkuvasti. Inhottavaa :D
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom
Mä varasin ensi viikon perjantaille ultran. Silloin rv 8.
Samaan aikaan stressiä töistä, kun olis tapahtumassa isoja muutoksia, mutta en vaan vielä voi tästä raskaudesta kertoa. Tää alkuaika on vaan niin se hektisin :/

Mulla myös puhkes ekan synnytyksen jälkeen kilpirauhasen vajaatoiminta, jonka takia tuun ravaamaan verikokeissa jatkuvasti. Inhottavaa :D
Täällä toinen vajis, ollut jo 10 vuotta todettu. Voi olla että joutuu vähän enemmän käymään labroissa ! Ei se ole niin paha asia kun haluaa että nyytti saa kaiken tarvitsemansa!
 
Jos voi nyt omia juttuja vaan jaaritella, niin kävin tänään hetken mielijohteesta ultrassa. Alkoi ahdistaa, että onko kaikki hyvin. Toista viikkoa tosi kovassa flunssassa ja vatsassa kipuja.
Kaikki oli hienosti. :love::love::love:
Itkuhan siinä tuli, kun sykkeen (180) kuuli ja sikiön näki. Kohta kuusi vuotta tätä ihmettä odottanut. Vastasi myös täysin viikkojaan, 9+1.

Kyllä helpotti oloa. On niin paljon jotenkin positiivisempi olo kuin vuosia sitten keskenmenoon päättyneessä raskaudessa. Vielä muutama viikko, että olis nää pahimman riskin viikot ohi. Aika vaan matelee täällä sängyn pohjalla. :ROFLMAO:

Mitäs muille kuuluu?
 

Yhteistyössä