¤¤HUHTIKUISET¤¤ elokuussa

En hirmusti ole tänne kirjaillut, lukenut kylläkin. Hääkiireet vievät nyt aikaa. Ei tässä ole enää kuin reilu 4 päivää, kääk!!!

Raskauskin on jäänyt vähän taka-alalle, viitsi hirmusti innostua vielä asiasta, ettei käy niin kuin viimeksi. Luulen, että eka ultran jälkeen voin sitten iloita enemmän. Neuvolaan varaan ajan, kunhan häistä selviän, eli ensi viikolla.

Tupakanpolttoa en ole vielä kokonaan jättänyt pois, mutta en ota siitä stressiä ennen häitä, vaikka huonoa omaa tuntoa podenkin. Mutta olen kyllä vähentänyt varmaan puoleen, enkä ole heti ensimmäisenä ponkaisemassa tupakalle kun siltä tuntuu.

Pahoinvointia on ollut ja väsymyskin tuntuu lisääntyneen, yövuorot ainakin teetti jo tuskaa pysyä loppuyöstä hereillä ja iltapäivisin väsyttää. Pahoinvointi ilmenee iltapäivästä pahimmillaan eikä aamusta, tämä sama homma oli edellisessäkin raskaudessa.

Että sellaista tänne, kohta nukkumaan. Aamulla vielä siivoamista ja pakkaamista ennen töihin menoa.

Niin ja halauksia sekä voimia Anna-Marille ja Huisille (toivottavasti nimet meni oikein?)
 
HaP
Annmarille ja Huisille voimia :hug:

JääKyynel olitko se sinä, joka mainitsi noista painajaisista? Onko se joku oire vai ihan vaan heitit? Olen itse aika kova uneksimaan ja nään paljon unia. Nyt vaan viime aikoina olen nähnyt hirveän paljon painajaisia verrattuna "normaaliin".

Tänne ei kuulu oikeastaan ihmeempää. Alavatsa edelleen kova. Taisi olla Buam, joka mainitsi, että seistessä tuntuu selvemmin. Itsellä sama. Nännit on aivan kamalan arat. Tissit ei niinkään ole kipeät, mutta jopa suihku käy kipeää nänneihin. Väsymys alkaa lisääntyä, nukuin viime yönä n. 10h ja piti ottaa 2h päikkärit ennen töihin lähtöä. Kiukuttelu alkaa taas puolestaan laantua (mies saa huokaista helpotuksesta :D ).

Siiri80 Mulla sama röökin suhteen. Tai no mikään himopolttaja en ole koskaan ollut, mutta nytkin oon polttanut :ashamed: En ihan joka päivä plussan jälkeen ja silloinkin kun olen niin 1-4/pvä. Joka kerta on kyllä tosi huono omatunto ja tuntuu maailman kauheimmalta ihmiseltä. Onko ketään, joka ois lopettanu kokonaan ja tietäis siihen hyvän konstin?
 

Yhteistyössä