Huhtikuun hurmurit 2017 *tammi-helmikuussa*

Laskettuna päivänä tulla tupsahti maailmaan pikkuinen tyttövauvamme :love: Strategiset mitat 3080 / 48. Vedet meni yöllä ja säännölliset supistukset alkoi aamupäivällä, kolmisen tuntia siitä oli tyttö sylissä, ponnistusvaihe 6min. Kotiuduttiin vajaan vuorokauden iässä, väsyneinä mutta onnellisina. Meidän perhe on nyt täysilukuinen :)

Tsemppiä kaikille, kyllä ne sieltä lopulta tulevat!
 
Täällä kanssa 40+5 ja alkaa toivo hiipua luonnollisesta käynnistymisestä (vaikka ihan normaalia joojoo mennä yli, etenki esikoisena, mutku varoteltiin jo 35 viikolta alkaen, et pysyisi nyt sisällä edes aina yhden päivän kerrallaan)

Onko sinullakin yliaikakontrolli jo sunnuntaina? Oli kuulema tullut jokin muutos, että se tehdään nykyään 7 vrk jälkeen, edellisen 10 sijaan. Ainakin täälläpäin (n)
 
Onnea teille jotka olette jo Nyytin saaneet!:)
Yhdyn edellisiin.. täällä alkaa kans toivo hiipua.. 41+ jotain jo mennään ja ei kuulu eikä näy... o_O huhtikuun alkupuolella tuli sanottua että jos ei nyt niin sitten pitkänäperjantaina. Mutta nyt sekin on kohta jo ohitse (n) mulla yliaikakontrolli myös sunnuntaina.. sitten kuulee miten edetään...
 
8 aikoihin tunsin kun tuli supistuksia menin vessaan ja ihmettelin mitä mun reidellä on niin limatulppahan se sielä oli tippunu, ja nyt tulee vähän veristä vuotoa ja supistukset pahentuu vaan. Eli oli siitä manaamisesta jotain hyötyä :D Mulla ois ollu tiistaina vielä neuvolaan aika eli varmaan sen jälkeen vasta saanu ajan sinne yliaikakontrolliin.
 
Täälläkin on jakauduttu keskiviikkona 12. päivänä, 2 päivää käynnistyksestä. Viikot tais olla 40+4. Tyttönen syntyi klo 17.40 mitoin 3440g ja 49cm. Olemme edelleen osastolla, mutta toivon että päästäisiin viimeistään torstaina kotiin. :X3: Ehkäpä voisi synnytyskertomuksen naputella jonnekin ylös. Päivät menee tosi nopeasti vauvan kanssa :love:

Tsemppiä loppukiriin kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: tina_hki
Täällä on viikko tuijoteltu uutta elämää, poika poksahti maailmaan vaalisunnuntaina 4.6kiloisena :X3: Onnea kaikille jakaantuneille, keskustelusta päätellen poksumistahti kiihtyy :) Ja jaksamista vielä "yheskoos" oleville.

Vanamo ja Körmy 9päivää
 
  • Tykkää
Reactions: tina_hki
Onnea kaikille, jotka olette jo pienokaisen saaneet! Ja tsemppiä teille jotka vielä odottelette. . (y) Odottavan aika oli pitkä, mutta täällä myös pikkuinen poika syntynyt 17.4.17. :love: Painoa oli 4140g ja pituutta 53,5cm ..

Vaikka tämä oli kolmas lapsi, ja edelliset ovat syntyneet kohtuullisen nopeasti. Jouduttiin synnytystä kuitenkin käynnistelemään kaksi päivää cytotecillä, kalvojen puhkaisulla ja oksitosiinillä. Itse synnytys oli kuitenkin nopea, kun se saatiin vain käyntiin. .

Karpalo2017 ja poika :love:
 
  • Tykkää
Reactions: tina_hki
Onnea vauvan saaneille!

Meillekkin syntyi vauva laskettuna päivänä, 3470g ja 48 cm. Hän oli pienin, muut lapset olleet isompia (n. 3900g) vaikka syntyneet samoilla viikoilla. Mähän pelkäsin sitä isoa kokoa.

Synnytys itsessään meni tosi hyvin ja suht nopsaa (käynnistettiin oksitosiinilla), mutta sen jälkeen onkin vaikeuksia riittänyt. Nyt kärvistellään suht vakavassa baby bluessissa/synnytyksen jälkeisessä masennuksessa. Oliskin ollut että kolmannella kerralla olisi päässyt helpommalla.


Parempaa vauva-arkea toivotellen

mippis
 
  • Tykkää
Reactions: tina_hki
Onnea kaikille jo pikkuisen saaneille :love:.

LA oli eilen, eikä merkkiäkään että vauva olis tulossa ulos... Alkaa oma kärsivällisyys olla koetuksella. Yöt on tosi katkonaisia... Närästää kokoajan ja pissalla saa edelleen ravata. Lisäksi mua on alkanut pelottaa että vauva kasvaa liian isoksi... Neuvolassa täti oli sitä mieltä että ei oo vielä syytä huoleen mut kyl mua silti huolettaa. Toisaalta myös käynnistys pelottaa... Tulis vaan luonnollisesti ja pian... Anteeksi oma napaisuus... Toivottavasti muilla on paremmat fiilikset.
 

Yhteistyössä