huijattu?

ostinkanssa.
Ostin kanssa leluja ja onneksi olikin numero tuolle myyjälle joka palstalainen,muutton takia oli netti poikki ja ilmeisesti on vieläkin sillä ei kanssa ole kirjautunut 28.2 jälkeen.onkohan sama myyjä?
sain annettua osoitteeni ja olikin tullut aamulla heti viesti puhelimeen missä koodi pakettiin mikä täällä varmaan tänään=)
 
No mun mielestä 22e ei ole pieni summa... 5e olis, 10 max mutta toi on kyllä iso lovi hoitovapaalla olevalle!

En viitsi sanoa etten turhaan mustamaalaa henkilöä, jos tähän onkin selitys.
Ja eikai se veisti mitään auta kun henkilö ei ole kirjautunut sen jälkeen?

Ja mihin toi nickin vaihto viesti liittyi?? Mistä voit tietää ketä tarkotin?
 
"siru"
Kyllä sama on! Outoa ettei ole mennyt johonkin nettikahvilaan tai kirjastoon tai kaverille tai minne tahansa että pääsis kirjottamaan viestiä kun rahat kyllä kelpaa :/
Ehkä aina ei ole se kirjasto siinä naapurissa tai ehkäpä voinut olla kipeänä joten ei pääse kaveriltaan koneelle.
Minusta sinäkin nyt teet kärpäsestä härkästä, ymmärrän jos kyse olisi jostakin isosta summasta mutta tuommoisen pikku rahan takia alat heti keuhkoamaan palstalla.
Toivottavasti saatte kaupat päätökseen mutta minusta vähän turhan uhmakkaasti olet päälle käymässä ja syyttämässä huijatuksi tulemisesta :(
 
saw
[QUOTE="siru";23384858]Ehkä aina ei ole se kirjasto siinä naapurissa tai ehkäpä voinut olla kipeänä joten ei pääse kaveriltaan koneelle.
Minusta sinäkin nyt teet kärpäsestä härkästä, ymmärrän jos kyse olisi jostakin isosta summasta mutta tuommoisen pikku rahan takia alat heti keuhkoamaan palstalla.
Toivottavasti saatte kaupat päätökseen mutta minusta vähän turhan uhmakkaasti olet päälle käymässä ja syyttämässä huijatuksi tulemisesta :([/QUOTE]

Heti? Minusta 3 viikkoa ei ole heti...
 
"Lila"
[QUOTE="siru";23384858]Ehkä aina ei ole se kirjasto siinä naapurissa tai ehkäpä voinut olla kipeänä joten ei pääse kaveriltaan koneelle.
Minusta sinäkin nyt teet kärpäsestä härkästä, ymmärrän jos kyse olisi jostakin isosta summasta mutta tuommoisen pikku rahan takia alat heti keuhkoamaan palstalla.
Toivottavasti saatte kaupat päätökseen mutta minusta vähän turhan uhmakkaasti olet päälle käymässä ja syyttämässä huijatuksi tulemisesta :([/QUOTE]

Jos on muuton takia netti poikki, niin eikös hän tiennyt tilanteen jo etukäteen hyvissä ajoin? Silloinhan hän olisi voinut ottaa asian huomioon ja infota ap:tä?

22€ ei ole pikkusumma, toisekseen on kyse periaatteesta.
 
[QUOTE="siru";23384858]Ehkä aina ei ole se kirjasto siinä naapurissa tai ehkäpä voinut olla kipeänä joten ei pääse kaveriltaan koneelle.
Minusta sinäkin nyt teet kärpäsestä härkästä, ymmärrän jos kyse olisi jostakin isosta summasta mutta tuommoisen pikku rahan takia alat heti keuhkoamaan palstalla.
Toivottavasti saatte kaupat päätökseen mutta minusta vähän turhan uhmakkaasti olet päälle käymässä ja syyttämässä huijatuksi tulemisesta :([/QUOTE]

Mitä muuta mä voin ajatella kun maksusta on tänään tasan kolme viikkoa eikä minkäänlaista viestiä tilinumeron antamisen jälkeen ole tullut?
Kyllä mä ainakin myyjänä ymmärtäisin jos ostaja ajattelisi näin tällaisessa tilanteessa!
Kyse ei ole pikkurahasta meille ja kaikenlisäksi kyse oli lahjasta veljenpojalle jonka päivät meni jo monta viikkoa sitten ja poika jäi ilman lahjaa. kyllä minä aika pettynyt olen ja poliisille olisin mennyt ensi viikolla ja menenkin jos ei asia ala ratkeamaan, kyllä mä olen tässä jo tarpeeksi odottanut.
 
"vieras"
[QUOTE="siru";23384858]Ehkä aina ei ole se kirjasto siinä naapurissa tai ehkäpä voinut olla kipeänä joten ei pääse kaveriltaan koneelle.
Minusta sinäkin nyt teet kärpäsestä härkästä, ymmärrän jos kyse olisi jostakin isosta summasta mutta tuommoisen pikku rahan takia alat heti keuhkoamaan palstalla.
Toivottavasti saatte kaupat päätökseen mutta minusta vähän turhan uhmakkaasti olet päälle käymässä ja syyttämässä huijatuksi tulemisesta :([/QUOTE]

Jos lupaa postittaa tuotteen kun rahat näkyvät tilillä niin ei siihen tarvitse enään mitään sähköposteja lisäksi, AP on tullut huijatuksi, huuto.netissä tälläinen myyjä olisi jo saanut monta negaa ja jos toimitukset kestää 3-5 vko kuten täältä voi lukea niin silloin neutraalipalaute on maksimi.
 

Yhteistyössä