Hulavanne reilusti ylipainoiselle?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija ap
Niin ja saat tarpeeksi ison
Kuinka hemmetin isoksi te jotkut mua oikein luulette?! Kyllä mulle riittää hitto vieköön ihan tavallisen kokoisen hulavanne aivan helposti vaikka olenkin reilusti ylipainoinen! Onko teillä joillakin todellisuudentaju aivan kadoksissa? Koittakaas miettiä kuinka iso pitäisi ihmisen olla jos ei tavallinen hulavanne riitä. Miettikää oikeasti.
 
vierailija
Kuinka hemmetin isoksi te jotkut mua oikein luulette?! Kyllä mulle riittää hitto vieköön ihan tavallisen kokoisen hulavanne aivan helposti vaikka olenkin reilusti ylipainoinen! Onko teillä joillakin todellisuudentaju aivan kadoksissa? Koittakaas miettiä kuinka iso pitäisi ihmisen olla jos ei tavallinen hulavanne riitä. Miettikää oikeasti.
Joku voi haluta isomman muustakin syystä kuin että se "mahtuu". Edelleenkään se minun tee-se-itse ei ollut v*ttuilua mutta ota miten otat.
 
vierailija ap
No nyt on hulavanne ja on hyvän kokoinen eikä todellakaan liian pieni niin kuin täällä jotkut viisastelijat luuli! Kyllä pitää olla todella pahasti ylipainoinen, että tuo on pieni.

Nyt on vain ongelmana, että miten saan pyöritettyä tuota vannetta. Tippuu heti lattialle ja kissa luikkii sohvan taakse piiloon. :LOL::mad:
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Tääl pitäis olla joku banni homma noille ip osoitteille jotka tulee vaa aukoon päätään asiallisiin kysymyksiin. Joillain se vanne kiristää päätä, ja hyvä nimettömänä aukoo päätään. Varmaan naamatusten olis hiljasta mammaa.
 

Yhteistyössä