Hulavanne reilusti ylipainoiselle?

Viestiketju alueella 'Mitäs nyt? Aihe vapaa' , aloittaja vierailija, 14.10.2019.

1. vierailija

vierailija Vieras

Se oli vain ajatus. Itse tekemällä saa kuitenkin juuri sellaisen kuin tarvitsee jos kaupan valikoima ei miellytä (liian suuria, liian pieniä, väärä paino yms) eikä maksa paljoa itse tehtynä.

2. vierailija

vierailija Vieras

Niin ja saat tarpeeksi ison

3. vierailija

vierailija Vieras

Siis samanlaiset kuin keinopeniksissä?

4. vierailija ap

vierailija ap Vieras

Kuinka hemmetin isoksi te jotkut mua oikein luulette?! Kyllä mulle riittää hitto vieköön ihan tavallisen kokoisen hulavanne aivan helposti vaikka olenkin reilusti ylipainoinen! Onko teillä joillakin todellisuudentaju aivan kadoksissa? Koittakaas miettiä kuinka iso pitäisi ihmisen olla jos ei tavallinen hulavanne riitä. Miettikää oikeasti.

5. vierailija

vierailija Vieras

Joku voi haluta isomman muustakin syystä kuin että se "mahtuu". Edelleenkään se minun tee-se-itse ei ollut v*ttuilua mutta ota miten otat.

6. vierailija

vierailija Vieras

Niillä voi hieroa jalkoväliä.

7. vierailija ap

vierailija ap Vieras

No nyt on hulavanne ja on hyvän kokoinen eikä todellakaan liian pieni niin kuin täällä jotkut viisastelijat luuli! Kyllä pitää olla todella pahasti ylipainoinen, että tuo on pieni.

Nyt on vain ongelmana, että miten saan pyöritettyä tuota vannetta. Tippuu heti lattialle ja kissa luikkii sohvan taakse piiloon. :LOL::mad:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  8. vierailija

vierailija Vieras

9. vierailija

vierailija Vieras

10. Lispetti

Lispetti Tunnettu jäsen

Rekisteröitynyt:
    16.09.2012
    Saadut tykkäykset:
    3 655

11. vierailija

vierailija Vieras

Tääl pitäis olla joku banni homma noille ip osoitteille jotka tulee vaa aukoon päätään asiallisiin kysymyksiin. Joillain se vanne kiristää päätä, ja hyvä nimettömänä aukoo päätään. Varmaan naamatusten olis hiljasta mammaa.

12. vierailija

vierailija Vieras

Ulkomailta saa tilattua saman kapineen 14e. Ja niil nystyröillä siis.

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri