Huom kaksosten saajat!

Onko teilä suvussa kaksosuutta, kuinka lähellä/kaukaa? Mietin vain että pitääkö se paikkaansa, kun sanotaan, että heille tulee useimmin tuplat joilla suvussa jo entuudestaan.. vai onko se vain onnesta/sattumasta kiinni?

Kaikkea sitä kans miettii.. :ashamed:
 
No minun suvussa sekä isäni, että äitini puolelta on kaksosia. Lähellä sekä kaukaa. Tätilläni on kaksoset eli he ovat lähimmät ja sitten vähän "kauempaa" on enemmälti. Minulla siis 6v kaksostytöt.
 
Identtisyys on tuuristaan kiinni, eikä periydy. Mutta epäidenttisyys on riippuvainen naisesta. Toisilla naisilla irtoaa useampi munasolu, olen kuullut puhuttavan sen olevan suvussa. Mieheni äidin serkun tytön kaksoset siis eivät ole olleet ennus merkkinä meidän kaksosille. :D
 
Minäkin olen kuullut, että jos äidin puolen suvussa on kaksosia, voi vaikuttaa asiaan. Itselleni tulossa kaksoset ja äidin puolelta on tädillä kaksoset sekä äidin veljellä olisi kaksoisveli, mutta kuoli vauvana. Isän puolella ei taida olla yhtiäkään...
 
Hei!

Äidin äidilläni oli kaksoissisko, kuoli vauvana :( Ei tiedetä olivatko identtisiä vai ei
Mulla on nyt epäidenttiset kaksospojat jotka ovat 4 kk :heart:

Tämän lisäksi mieheni isä on kaksosen, ja miehellä identtiset kaksosserkut. Tällähän ei kyllä oo osuutta mun raskauteeni.
 
Mun isällä on sekä kaksossiskot että kaksosveljet, äidin puolella ei ole kaksosia ollenkaan. Miehen äidin veljellä on kaksoset. Että vahvasti on kaksosuus verissä. Olen myöskin kuullut että kaksosuus saattaa hypätä sukupolven yli, mikä pitäisi tässäkin suhteessa paikkaansa.
 

Yhteistyössä