Huusitko synnyttäessäsi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"Jaiks"
Huusin, vaikka olin aina vannonut itselleni ja miehelleni etten varmasti tule huutamaan. Mutta toisin kävi... Tosin mua sitten kiellettiin huutamasta, etten tuhlaisi siihen energiaa. :)
 
"äitee"
huusin ja kovaa..ei kerinneet laittamaan mitään puudutteita, koska eivät tutkineet tarpeeksi usein ..eivät uskoneet että olen jo niin auki koska en supistusten aikaan mölynnyt ja pitänyt tarpeeksi ääntä..
.ja vielä synnärin osastonhoitaja siinä päällimmäisenä ,ylimielinen ja tympeä eukko: kiemurtelin tuskissani osastolla ja sanoin haluavani puudutuksen, sanoi tutkimatta, ei vielä voi laittaa kun et näytä niin kivuliaalta eli et ole tarpeeks pitkällä ei mennä vielä kohtakaan saliin..sitten vaadin tutkimaan ni siellähän se oli jo 9 cm auki......ja eiku saliin synnyttämään luomuna..
 
jipi
[QUOTE="Vieras";23390411]Tuo minua nuorena ensisynnyttäjänä (siis melkein 30 vuotta sitten) pelottikin. Yhteiset synnýtyshuoneet ja joku kiroaa ja huutaa, miksi? Kai ymmärtää, mitä on tehnyt? Aina pitäisi ajatella myös työntekijöitäkin, ette ole koskaan mitään ainutlaatuisia.[/QUOTE]

No eiköhän ne työntekijät ole tottuneet, ja synnäri on varmasti niitä paikkoja, joihin "lähdetään tekemään sitä omaa suoritusta". ;)
 
huusin koska mua sattu ja pelotti, ei sitä oikeen pystyny hillitä itteään siinä tilassa, ja eiköhän ne työntekijät sitä huutoa kuule joka päivä. ps. yhteiset synnytyshuoneet? ihan ainoa synnyttäjä siinä huoneessa olin.
 

Yhteistyössä