huusitteko synnyttäessänne?

vieras
En. Ja kätilökin sanoi että huutamisen sijaan kannattaa käyttää se voima siihen ponnistamiseen - eli jos sä huudat, niin sulla menee turhaan siihen sitä ponnistusvoimaa (väärään päähän ;) ). Siksikö tulikin niin helposti kun tajusin olla huutamatta!
 
kyllä siinä jotain ääntä purkautui kun pää tuli ulos ja kun ponnistaminen siinä vaiheessa oli koko aikaista...mut en mie ainakaan kurkku suorana huutano, tämä siis kuopuksesta, esikoisesta kuului pientä ähinää kun ponnistin...olihan noilla 700g kokoeroakin, liekkö siinä tuo syy :whistle:
 
En huutanut. Keskityin ruumiistapoistumis-kokemukseen ja puhisin :D

No okei, kerran olin kuulemma murahtanut kun kätilö oli yrittänyt ottaa kädestäni ilokaasumaskia. Se oli se ohut lanka jolla roikuin todellisuudessa, siihen ei kosketa!! :kieh:
 
Huusin ja kovaa. Kaks kerrosta ylempänä vuodeosastolla olivat kuulleet miun huudon. :snotty:

Ei kyllä kätilöt sanonu mitään siitä. Se autto miuta keskittämään voimani eikä se ponnistus ollukkaan kuin 3-4min.
 
Kai musta jotain ääntä lähti ton tokan kanssa, kun kätilö niin hyssytteli.
Se tuli niin vauhdilla, että tuntui, ja puudutukseksi ehdin saada tasan jonkun lämmitetyn kauratyynyn tms.

Mutta se murina ja karjuminen tuntui jotenkin helpottavan, vaikka kätilöt sanois mitä.
 
IhanaValo

Mulla kans kätilö kielsi huutamasta enkä sitten huutanutkaan..varmaan se ääntely oli lähinnä ähinää.
Ekan aikaan kun olin "avatumassa" niin viereisestä huoneesta kuului kamalaa huutoa..pikkuisen alkoi tulemaan vielä lisäjännitystä, onks se noin kamalaa??
 
joo
huusin ja kiljuin siinä vaiheessa kun näin sakset ja rusahti.. sitten kun leikkasi vielä uudestaan niin kiljuin etten ponnista ennen kuin lupaa ettei enää leikkaa =D silloin ei kyllä paljoa naurattanut.. huhhuh, liian tuoreessa muistissa vieläkin ettei kovin kauaa naurattanut nytkään =/
 

Yhteistyössä