Huvipuistoon 4-viikkoisen vauvan kanssa? Onko liian kovat äänet ym?

  • Viestiketjun aloittaja jaa a
  • Ensimmäinen viesti
jaa a
Eli olemme tänä kesänä menossa Wasalandiaan isompien lasten kanssa ja mietin mennäkö jo nyt kun vauva on kohta 4 viikkoinen vai vasta loppukesästä jolloin ikää on vähän enemmän, 2-3kk. Onkohan mitään merkitystä.. Ja onko huvipuisto liian kovaääninen paikka näin pienelle? Itse toki siis olen vauvan kanssa aina vähän sivummalla enkä ihan siinä laitteiden vieressä, sillä aikaa kun mies käy lasten kanssa härveleissä.
 
No me käytiin powerparkissa reilu 2 kk ikäisen kanssa, eikä mitään ongelmaa kun vauva pötkötteli vaunuissa..

Ja täytyy sanoo et oon aika paska mutsi kun en tullut ees ajatelleeks mitään meluhaittoja tms.. :whistle:
 
En usko minäkään, että on haittaa, vaikka menisitte jo nyt.. vauva nukkuu kivasti vaunuissa ja välillä kakkaa ja syö..

Ja eihän siellä niin älyttömän kova meteli ole, että korvat menis..:D Sehän on huvipuisto eikä mikkään kauhia rokkenrollikonsertti..
 
"vieras"
Jos teillä niitä isompia on ihan monikossa, niin tuskinpa huvipuiston äänet mitään haittaa. Epäilen vahvasti että teillä nousee kotonakin ainakin hetkittäin volyymitaso jopa korkeammalle :D Eli menkää ihmeessä silloin kun teille parhaiten sopii.
 
"minä"
en uskaltaisi mennä vielä silloin kun vauva noin pieni. Kuitenkin on ihan tutkittua tietoa, että muutaman viikon ikäiselle vauvalle tulee liikaa ulkoisia ärsykkeitä ja tressitekijöitä jos on paljon melua ja kirkkaita valoja yms. Eli en veisi!
 
"minä"
....vaikka kotona olisi useampi lapsi niin ei se melu kyllä huvipuiston tasoa voi olla vaikka kuinka huutaisi!! Et ole tainnut hetkeen käydä huvipuistossa! Heh, kaikkea sitä kuulee!
 
"vieras"
[QUOTE="minä";23922812]....vaikka kotona olisi useampi lapsi niin ei se melu kyllä huvipuiston tasoa voi olla vaikka kuinka huutaisi!! Et ole tainnut hetkeen käydä huvipuistossa! Heh, kaikkea sitä kuulee![/QUOTE]

Viimeksi viime viikonloppuna. Ei niissä niin kova meteli ole ja vauva todennäköisesti on suurimman osan ajasta vaunuissa jokta kuitenkin hieman eristää myös ääneltä.
 

Yhteistyössä