Huvittaa, odottais nuorilta mutta ei aikuisilta ihmisiltä

Lähdetään reissuun ja sieltä laitetaan matkapäivityksiä facebookiin, mutta kun 95 prossaa päivityksistä on että: otin olutta, join vodkaa, otin pienet napanterit. Se viinako se on reissun päätarkoitus. Pitääkö lähtee mihinkään, jos näin on. Voihan sitä juoda kotona. Minusta olis kiva kun laitettas kuvia maisemista ja paikoista, jossa käyvät.
 
vierailija
Voihan se viinan napsutteleminen olla jollekin se reissun päätarkoitus. Että pääsee rentoutumaan. Jos ei vaikka kotona siihen pystykään.

Mitä tulee taas tuohon "Fb- kulttuuriin", niin siitä en sitten ymmärrä mitään.
 
Lähdetään reissuun ja sieltä laitetaan matkapäivityksiä facebookiin, mutta kun 95 prossaa päivityksistä on että: otin olutta, join vodkaa, otin pienet napanterit. Se viinako se on reissun päätarkoitus. Pitääkö lähtee mihinkään, jos näin on. Voihan sitä juoda kotona. Minusta olis kiva kun laitettas kuvia maisemista ja paikoista, jossa käyvät.
Niin ihmiset nauttivat erilaisista asioista. Mut en kyl kovin kauaa oo sellaisten facekaveri, joiden ainoat päivitykset liittyvät kännäämiseen. Toisaalta en kyllä innostu jatkuvista maisemakuvistakaan.. ehkä enemmän sellaista livekaveruutta/ystävyyttä arvostan.
 
vierailija
Nykyistä some-kulttuuria en ymmärrä ollenkaan. Miksi kaikesta pitää ottaa kuva someen?

Minäkin katsoisin mielummin jotain maisemakuvia kuin ryyppäämiseen liittyviä asioita.
 
vierailija
Ei se päätarkoitus tietenkään ole. Jos se olisi, niin kuten sanoit, voisihan sitä juoda kotonaankin. Mutta sulle se tuntuu aiheuttavan allergiaa. Miksi sua niin vaivaa se, että joku nauttii auringosta ja ottaa sielä paukut? Ihan siis reilusti monikossa. Millä tavalla se sua häiritsee? Jos joku tykkää vaikka maata rannalla ja postaa siitä, niin ei se mua häiritse, vaikken itse ole samaa tyyppiä. Sinua silti valtavasti häiritsee, kun joku on jossain Italiassa ja ketaa ottaa kolmannenkin lasin viiniä. Miksi? Ehkä sun pitäisi itse päästä matkustamaan.
 
vierailija
Ei se päätarkoitus tietenkään ole. Jos se olisi, niin kuten sanoit, voisihan sitä juoda kotonaankin. Mutta sulle se tuntuu aiheuttavan allergiaa. Miksi sua niin vaivaa se, että joku nauttii auringosta ja ottaa sielä paukut? Ihan siis reilusti monikossa. Millä tavalla se sua häiritsee? Jos joku tykkää vaikka maata rannalla ja postaa siitä, niin ei se mua häiritse, vaikken itse ole samaa tyyppiä. Sinua silti valtavasti häiritsee, kun joku on jossain Italiassa ja ketaa ottaa kolmannenkin lasin viiniä. Miksi? Ehkä sun pitäisi itse päästä matkustamaan.

Nämä onkin just näitä ihmisiä että kun ei itse pidä jostain niin kaiki jotka niin toimivat mistä ei itse pidä on jotenkin "tyhmiä"

Minusta tyhmä n se joka syyttää muita OMASTA ongelmastaan mistä ITSE TEKEE ITSELLEEN ONGELMAN ja koittaa jakaa sen ongelman muiden syyksi :D

Esim. Älä mene ravintolaan jos et pidä siellä aterioivista ihmisistä. Ongelma on sinun. Ei asiakkaiden. He nauttivat,

Älä kiusaa itseäsi asioilla mistä sinä et juuri satu pitämään. Mutta älä marisekaan sellaisesta mistä mut pitävät eivätkä persettäsi pitäisi raapia.

ONGELMA ON ap.n ja vain ap.n.
 

Yhteistyössä