Hygienia ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
Mies vaan
Tiedän että saan tästä vihat niskoilleni. Mutta näin miehenä haluaisin tietää.

Kun itse mieluummin käyn suihkussa ennen nukkumaan menoa että olisin sitten raikas kun harrastan seksiä vaimon kanssa. Aamulla kun lähden töihin kravatti kaulassa niin lähden vain töihin, vaatteet niskaan ja menoksi. Uskoisin olevani riittävän raikas vielä aamullakin.

Mutta vaimo. Sehän ei töihin lähde jos ei käy suihkussa ja meikkaa jne. Töissä on oltava raikas ja hyväntuoksuinen. Illalla kun esitän toiveen että voisi käydä suihkussa ennen seksin harrastamista niin "Kävin aamulla suihkussa ja olen ihan puhdas".

Mutta mutta. En ole mikään hirmu hygieenikko, armeijan leiriviikot käyty ja silleen ja ex tempore seksiä voi harrastaa ihan ilman pesujakin enkä muutenkaan ole mikään hienohelma. Mutta kyllä se vaan niin on että vaimon kanssa esimerkiksi suuseksi (jota vaimo haluaa) aamusuihkun jälkeen illalla ei ole kaikista miellyttävintä. Ja ikävintä on oikeastaan se kun vaimo monesti haluaa takaapäin. Pyllistää siihen ja ihan selvästi haisee kakka nenään. Siinä meinaa väkisinkin lerpahtaa joskus.

Mutta että miksi töihin peseminen on tärkeämpää kuin aviomiehen iloksi peseminen?
 
no jo on
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan:
Tiedän että saan tästä vihat niskoilleni. Mutta näin miehenä haluaisin tietää.

Kun itse mieluummin käyn suihkussa ennen nukkumaan menoa että olisin sitten raikas kun harrastan seksiä vaimon kanssa. Aamulla kun lähden töihin kravatti kaulassa niin lähden vain töihin, vaatteet niskaan ja menoksi. Uskoisin olevani riittävän raikas vielä aamullakin.

Mutta vaimo. Sehän ei töihin lähde jos ei käy suihkussa ja meikkaa jne. Töissä on oltava raikas ja hyväntuoksuinen. Illalla kun esitän toiveen että voisi käydä suihkussa ennen seksin harrastamista niin "Kävin aamulla suihkussa ja olen ihan puhdas".

Mutta mutta. En ole mikään hirmu hygieenikko, armeijan leiriviikot käyty ja silleen ja ex tempore seksiä voi harrastaa ihan ilman pesujakin enkä muutenkaan ole mikään hienohelma. Mutta kyllä se vaan niin on että vaimon kanssa esimerkiksi suuseksi (jota vaimo haluaa) aamusuihkun jälkeen illalla ei ole kaikista miellyttävintä. Ja ikävintä on oikeastaan se kun vaimo monesti haluaa takaapäin. Pyllistää siihen ja ihan selvästi haisee kakka nenään. Siinä meinaa väkisinkin lerpahtaa joskus.

Mutta että miksi töihin peseminen on tärkeämpää kuin aviomiehen iloksi peseminen?
eikös teillä ole alasuihkua vessassa....kannattaisko asentaa?
 
-
No niin, ASIAA, meillä nimittäin on jokseenkin toisinpäin. Mieheni ei tosta suihkuttelusta niin välitä, mutta nykyään on tiukka linja -> suihkuun ennenku mitään irtoo...
 
vieras
no jaa ehkä vaimo ei ajattele sitä noin. tai sittten sä oot tarkempi kuin se.
oletko varma ettei vaimosi voisi tulla sinua vastaan vaikka bide suihkuttelemalla alapäänsä iltasella vaikka ei haluakkaan käydä tuplaten suihkussa joka päivä?
 
nainen
Mutta joutuuhan sitä seksin jälkeen käymään suihkussa, ellei halua mömmöt sisässään alottaa seuraavaa päivää. Mä käyn iltasin ja siinä tapauksessa myös aamusin,jos ollaan hommailtu
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
höh? sängyssä sänkyhommia varten, tietty. Työhommien kanssa SEN raikkauden kanssa ei ole niin nuukaa..
 
Mies vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
Haluan miellyttää vaimoa ja olla raikas ja hyväntuoksuinen kun harrastamme seksiä. Onko se jotenkin outoa?
 
nainen
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
höh? sängyssä sänkyhommia varten, tietty. Työhommien kanssa SEN raikkauden kanssa ei ole niin nuukaa..
Juu,mutta tääkin pätee mun mielestä mieheen kuin naiseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
Haluan miellyttää vaimoa ja olla raikas ja hyväntuoksuinen kun harrastamme seksiä. Onko se jotenkin outoa?
Oon sun kanssa samoilla linjoilla, vaikka meil ei tuota ongelmaa olekkaan

 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
höh? sängyssä sänkyhommia varten, tietty. Työhommien kanssa SEN raikkauden kanssa ei ole niin nuukaa..
Kuten tuolla tuli jo ilmi, SEN voi pestä ilman suihkussa käyntiä :whistle: Kyllä mä ainakin ällöttää jos ap käy illalla suihkussa, nusasee vaimoa, menee nukkumaan ja siitä sitten töihin. Siellä ne seksi eritteet ja hiki on muhinut koko yön :x ;)

:saint:
 
Mies vaan
Alkuperäinen kirjoittaja nainen:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
höh? sängyssä sänkyhommia varten, tietty. Työhommien kanssa SEN raikkauden kanssa ei ole niin nuukaa..
Juu,mutta tääkin pätee mun mielestä mieheen kuin naiseen.
Nyt en tajunnut?
 
mirri
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Jos mä haluan suuseksiä niin en mä kyllä ees kehtais jalkojani levitellä ilman alapesua :ashamed:
tähän peesi. Kyllä se toosa alkaa päivässä haista niin pahalle, jos ei sitä pese kuin aamulla vaan...
 
musta olet hienohelma
Kylläpä olet hienohelma mun mieleswtä.. Mitä töitä vaimos tekee? Kai se nyt *erseensä pyyhkii kunnolla ku vessasta tulee.. Miten ihmeessä voi haista nenään jos aamulla on käynyt suihkussa, ellei sit hikoile töissä paljon? Ei tajua.. Suuseksin tajua, jos haluaa, että olisi suihkun raikas, mutta että ei viitsis takaapäin..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
Haluan miellyttää vaimoa ja olla raikas ja hyväntuoksuinen kun harrastamme seksiä. Onko se jotenkin outoa?
No mikset pidä sitä tärkeänä olla raikas ja hyväntuoksuinen kun menet töihin? Jos se ei sun vaimoa haittaa vaikka olisi peseytymättäkin niin et sä sitä sitten hänen vuoksi tee vaan itsesi.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Honostooppari:
Jos mä haluan suuseksiä niin en mä kyllä ees kehtais jalkojani levitellä ilman alapesua :ashamed:

En mäkään kusista kullia nuole :snotty:
No näin.
Mut turhaan siinä häpeilet, ihan selvä juttu, luulis ainakin.. :whistle:
Ja jos mies suuseksiä haluaa niin pesulla saa käydä ensin, aamullakin siis vaikka olis illalla käynyt.
 
Mies vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Kyllä mä ainakin ällöttää jos ap käy illalla suihkussa, nusasee vaimoa, menee nukkumaan ja siitä sitten töihin. Siellä ne seksi eritteet ja hiki on muhinut koko yön :x ;)

:saint:
Ja kuka sen muka töissä huomaa olenko nusassut illalla vaimoa vai en? Tai jos huomaa niin mitä väliä? En usko että kukaan työtovereista tietää minä päivänä olen harrastanut seksiä vaimon kanssa ja minä päivänä en. Ja joukossa on puolet naisiakin, ei ole työpaikka täynnä miehiä.
 

Yhteistyössä