Hygienia ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
.
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Niin, että sillä ei ole mitään väliä jos sä haiset töissä hielle ja vanhalle seksille mutta vaimosi ei saa haista omassa kodissaan?
No kyllähänä moni pitää (ja arvostaa!) kotinsa muutenkin siistimpänä ympäristönä kuin työpaikan, jo ihan lähtökohatisesti.

koskee sitten vähän kaikkea kotona...
Kappas vaan. Arvot meneekin vaimolla sitten näin:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan:
...
Logiikka?...... tärkeysjärjestys...
... Mutta (siis vaimo!)hänestä on tärkeämpää olla töissä hyväntuoksuinen, kotona ei oo niin väliksi.
..eli tuo aikaisemmin sanomani sitten edustaakin enempi poikekusta?!?
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Niin, että sillä ei ole mitään väliä jos sä haiset töissä hielle ja vanhalle seksille mutta vaimosi ei saa haista omassa kodissaan?
No kyllähänä moni pitää (ja arvostaa!) kotinsa muutenkin siistimpänä ympäristönä kuin työpaikan, jo ihan lähtökohatisesti.

koskee sitten vähän kaikkea kotona...
Näinkin. Mutta mä ainakin haluan, että pystyn olemaan kotona juuri sellainen kun olen. Vaikka sitten niin, että vähän tuoksunkin ;) Vieraampi ympäristö ja vieraammat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin, ne ei koskaan pääse niin lähelle kun mies kotona :p
 
musta olet hienohelma
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan:
Alkuperäinen kirjoittaja musta olet hienohelma:
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Alkuperäinen kirjoittaja musta olet hienohelma:
No kenen perse oikeesti lemuaa yhden päivän jälkeen???
Ilmeisesti ap:n puolison, nyt ainakin.
No haiseekohan vaan vai onko tämä haju miehen pään sisällä vain?
Hienohelmaa minusta ei kyllä saa tekemälläkään. Vaikka nykyisin onkin kravatti kaulass niin olen tehnyt elämäni aikana varmasti paskaisempia hommia kuin 98% tämän palstan lukijoista koskaan. Ikävimpiä kokemuksia letkun haljettua suihku "yhdyskuntalietteessä". Ja muutenkin eväät piti syödä paskasilla käsillä paskapytyn vieressä niin että hienohelmaa minusta ei saa tekemälläkään. Jos minä sanon että paska haisee kun vaimo on kontillaan siinä perse pystyssä pantavana niin se kyllä haisee kanssa.
Seksissä olet silti hienohelma. Eikö vaimos pyyhi ahteriaan ku vessasta tulee? Miten voi haista niin? Vai onko *erse täynnä karvoja???
 
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Mun on vaikea kuvitella, että se niin haisee mutta täytyy luottaa ap:n sanaan että haisee koska en ole itse käynyt haistamassa. Suuseksistä kieltäytymisen vielä ymmärrän ja siitä voi mun mielestä vaimolle sanoa. Jos haluaa sitä, saa käydä pesulla. Mutta toi, että seksiä ei voi edes takaapäin harrastaa on mun mielestä nyt lievästi liioittelua. Onneksi meillä ei ole tätä ongelmaa ;)
Niin minunkin on kun oon itse tosi tarkka siitä että paikat on puhtaat, kaikki vaan eivät välttämättä ole tai sitten ei ne hajut haise omaan nenuun..
Kyllä mä voin kuvitella senkin jos toinen on siinä takapuoli pystyssä eikä ole päivän aikana peseytynyt niin voi olla aikamoiset aromit sille takana lykkijälle. :x
 
Hienohelma mies vaan
Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:
Kyllä mä voin kuvitella senkin jos toinen on siinä takapuoli pystyssä eikä ole päivän aikana peseytynyt niin voi olla aikamoiset aromit sille takana lykkijälle. :x
Hyvä että joku voi kuvitella. Toiset joudumme sen kokemaan...

 
musta olet hienohelma
En sitten tiedä onko paljon ihmiseroja hajusta. Itse en voisi kuvitellakaan, että oma *erse haisis päivän päästä, tai edes mieheni vaikka laittaisi nenänsä 15cm päähän *erseenstä ellei sitten ole puhdistanut huonosti itseään vessassa...
 
Hienohelma
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitokset keskustelijoille - tää on mun mielestä ollut ihan päivän ykkösketju! Nauran täällä melkein vedet silmissä :)
Kiva että joillakin on hauskaa... Tosin kaikkia ei naurata. Vedet voi kyllä välillä olla silmissä... Ei se haju mitään mutta kun silmiä kirvelee...
 
mies
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Mutta mä ainakin haluan...kotona.. Vaikka sitten niin, että vähän tuoksunkin ;) Vieraampi ympäristö ja vieraammat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin, ne ei koskaan pääse niin lähelle kun mies kotona :p
"Mutta (siis vaimo!)hänestä on tärkeämpää olla töissä hyväntuoksuinen, kotona ei oo niin väliksi. "

Kas vain. Tässä keskustelussa tulevat esille siis vain arvot ja arvostukset.

Mies lähtökohtaisesti paremmin arvostaa naista, muut tulevat asteikolla jäljestä.

(Suomalainen?) Nainen puolestaan vähät arvostaa miestään. Muut tulevat kaukaa perästä, ensin ehkä oma koira ja ystävättrien koirtakin, ja sitten vasta jossain hännillä (oma kulta?) mies.

Että tällaisia naisia siis...
 
Hienohelma mies vaan (AP)
Alkuperäinen kirjoittaja mies:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
Mutta mä ainakin haluan...kotona.. Vaikka sitten niin, että vähän tuoksunkin ;) Vieraampi ympäristö ja vieraammat ihmiset on sitten asia erikseen. Tosin, ne ei koskaan pääse niin lähelle kun mies kotona :p
"Mutta (siis vaimo!)hänestä on tärkeämpää olla töissä hyväntuoksuinen, kotona ei oo niin väliksi. "

Kas vain. Tässä keskustelussa tulevat esille siis vain arvot ja arvostukset.

Mies lähtökohtaisesti paremmin arvostaa naista, muut tulevat asteikolla jäljestä.

(Suomalainen?) Nainen puolestaan vähät arvostaa miestään. Muut tulevat kaukaa perästä, ensin ehkä oma koira ja ystävättrien koirtakin, ja sitten vasta jossain hännillä (oma kulta?) mies.

Että tällaisia naisia siis...
Joskus on tällainenkin olo... Että tietää missä on arvostusasteikolla...
 
vieras
jos miehestä nainen haisee,ni minkä hemmetin takia se ämmä ei voi käydä pesulla? Jos tää olis toisinpäin,et mies haisee,ni sanottas et elä anna,jos et peseydy. Eihän naisen värkki voi haista!
 
.-.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kiitokset keskustelijoille - tää on mun mielestä ollut ihan päivän ykkösketju! Nauran täällä melkein vedet silmissä :)

Peesi!!! Mä kanssa olen nauranut vedet silmissä :0) Ja oma mielipide on se, ettei suuseksit kiinnosta mua ainakaan ellei molemmat olla käyty pesulla. Pikasille en pesuja ajattele, mutta harvemmin sitä pikasilla suuseksiä harrastetaankaan. Meillä käydään joka ilta pesulla, vaikka ei olisi likainenkaan. Raikkaana on mukava mennä lakanoiden väliin. Jos käy niin hyvä mäihä, että seksiäkin harrastetaan - sen jälkeen käydään pikaisesti uudelleen pesulla. Ei se ole hysteeristä hygieniaa! Raikas olo ja hyvä mieli seksin jälkeen. Avot siihen on mukava nukahtaa...

Ps. musta olisi aivan kamalaa, jos mun takapuoleni haisisi sille takana lykkijälle. Kyllä mullakin tunnelmat latistuisi, jos paska haisisi seksin aikana...
 
oishan sitä kiva et toinen ei ihan eritteiltä maistuis kun sextailee, mutta en mä sitä tajua miten niin paskalle voi haista että se nenään asti tulee kun takaa lykkii... Siinä ei oo sitten paljon paperia käytetty pimppipuhelimesta puhumattakaan... Hmmm ehdota yhteissuihkua niin voitte siellä bylsiä tai sen jälkeen...
 
Voi arse
Alkuperäinen kirjoittaja Voi arse:
Kannattaisko ennemminkin sen vaimon kanssa puhua asiasta? Vai kommunikoitteko te tämän palstan välityksellä?!
Tarkennettakoon vielä; mä olen kyllä sun kanssa ap ihan samoilla linjoilla (että puhdas pitää olla), eli en mä sun harmitustasi ihmettele, vaan sitä, jos et vaimollesi sano asiasta. Eihän mikään tule muuttumaan ilman sitä.
 

Yhteistyössä