Hygienia ja seksi

  • Viestiketjun aloittaja Mies vaan
  • Ensimmäinen viesti
kyllä meillä käydään muutenkin illalla suihkussa, vaikka aamulla ois käynytkin, ni kyl sitä illalla tekee mieli mennä suihkuun, ihana mennä puhtaana petivaatteisiin =) ja ihana sekstailla ku toinen on raikas ja puhdas, en mäkä jalkojani aukos suuseksille, ellen ois peseytynyt...

meil kans pienii lapsia, joten sekstailut hoidetaan illalla ja aamulla ;)

ja kyllä sitä randomseksiä voi harrastaa ilman pesui, mut sitä ei sit tehäkä pitkän kaavan kautta, vaan ihan vaan niin, et ku himottaa nii paljon, ni vetäsee pikaset ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja musta olet hienohelma:
Alkuperäinen kirjoittaja Diamond Dust:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mun mielestä koko suuseksistä ja seksistä menee yleensäkin hohto jos joka kerta ennen hommia pitää pesulla eka käydä. Siinä latistuu tunnelmat kun kesken kiihkon alkaa vauhkoilemaan. Meillä ainakin riittää ihan perushygienia päivittäin, suihkut, alapääsuihkut jne.. Aina on paikat "peruspuhtaana". En mä ainakaan mieheltä ota suihin pelkästää kotona sängyssä kellontarkkaan :D
Näin meillä :whistle:
Kuten myös meillä.
ja meillä...

 
Mies vaan (AP)
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
KOska töissä ketään ei tuu niin lähelle
Juurikin näin! Ainakaan periaatteessa.

Joskus kyllä käynyt mielessä että voisihan sekin tietty olla syynä. Että joku tulee niin lähelle? Tai ainakin siihen pitää joka päivä varautua?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan (AP):
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
KOska töissä ketään ei tuu niin lähelle
Juurikin näin! Ainakaan periaatteessa.

Joskus kyllä käynyt mielessä että voisihan sekin tietty olla syynä. Että joku tulee niin lähelle? Tai ainakin siihen pitää joka päivä varautua?
Mahdollistahan tuo tietty on...
 
Vieras nainen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mies vaan (AP):
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Justagirl:
No käännäpä asia toisinpäin. Miksi sänkyyn peseminen on tärkeämpää kuin töihin peseminen?
KOska töissä ketään ei tuu niin lähelle
Juurikin näin! Ainakaan periaatteessa.

Joskus kyllä käynyt mielessä että voisihan sekin tietty olla syynä. Että joku tulee niin lähelle? Tai ainakin siihen pitää joka päivä varautua?
Mahdollistahan tuo tietty on...
Voihan se tosiaan olla. Että kotona kun on se "varma nakki". Niin siihen ei tartte niin panostaa. Mutta eihän sitä koskaan tiedä millainen uros siellä töissä saattaa joku päivä olla käymässä. Kannattaa varmasti olla joka päivä tällättynä jos osuu kohdalle!
 
Mieheke
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mun mielestä koko suuseksistä ja seksistä menee yleensäkin hohto jos joka kerta ennen hommia pitää pesulla eka käydä. Siinä latistuu tunnelmat kun kesken kiihkon alkaa vauhkoilemaan. Meillä ainakin riittää ihan perushygienia päivittäin, suihkut, alapääsuihkut jne.. Aina on paikat "peruspuhtaana". En mä ainakaan mieheltä ota suihin pelkästää kotona sängyssä kellontarkkaan :D
Tasan ei käy onnen lahjat. Huomaan. Meillä ei tule kuuloonkaan että harrastettaisiin ex-tempore seksiä. Ja yritetty kyllä on. Ja vaikka varmasti olen peruspuhdas niin saattaa kesken hommien tulla komento pesulle jos suihinoton haluan. Ja puhettakaan että jos on vehje sisällä ollut että suuhun sen jälkeen menisi. En ole katkera mutta kuitenkin...
 
hohhoijaa
En kyllä tmmärrä miten suihku ja seksi liittyy yhteen.
Mitä järkeä on hinkata itseään ennen seksiä, kun kumminkin touhutessa ns.likastuu.
Suihkuun menen seuraavan kerran vasta sitten kuin menisin normaalistikin, alapään voin huuhtasta jos jää ihan tahmeeksi.

Jo on nykyihmisellä paneminenkin vaikeeta.
 
harmaus
no en kyllä kuvitteliskaan harrastavani seksiä jos ei vähintään alapesua ole tehnyt molemmat, en yleensäkään ymmärrä miten miehet viittii harrastaa suuseksiä, mä pesen kyllä tosi tosi hyvin, jos haluaa semmoista harrastaa. kyllä pahanhajuinen hengityskin voi jo pilata tunnelman...
 
tuoksu
Alkuperäinen kirjoittaja Mieheke:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mun mielestä koko suuseksistä ja seksistä menee yleensäkin hohto jos joka kerta ennen hommia pitää pesulla eka käydä. Siinä latistuu tunnelmat kun kesken kiihkon alkaa vauhkoilemaan. Meillä ainakin riittää ihan perushygienia päivittäin, suihkut, alapääsuihkut jne.. Aina on paikat "peruspuhtaana". En mä ainakaan mieheltä ota suihin pelkästää kotona sängyssä kellontarkkaan :D
Tasan ei käy onnen lahjat. Huomaan. Meillä ei tule kuuloonkaan että harrastettaisiin ex-tempore seksiä. Ja yritetty kyllä on. Ja vaikka varmasti olen peruspuhdas niin saattaa kesken hommien tulla komento pesulle jos suihinoton haluan. Ja puhettakaan että jos on vehje sisällä ollut että suuhun sen jälkeen menisi. En ole katkera mutta kuitenkin...

Mikään ei oo niin öklöö kuin haiseva kalu. Örks. Mutta ihan yhtä öklöö on haiseva värkki. Ja ihan varmasti haju on kaikkee muuta kuin miellyttävä, jos edellisestä pesusta on aikaa puol vuorokautta!!
 
vaimo
Alkuperäinen kirjoittaja Mieheke:
Alkuperäinen kirjoittaja SmellyCat:
Mun mielestä koko suuseksistä ja seksistä menee yleensäkin hohto jos joka kerta ennen hommia pitää pesulla eka käydä. Siinä latistuu tunnelmat kun kesken kiihkon alkaa vauhkoilemaan. Meillä ainakin riittää ihan perushygienia päivittäin, suihkut, alapääsuihkut jne.. Aina on paikat "peruspuhtaana". En mä ainakaan mieheltä ota suihin pelkästää kotona sängyssä kellontarkkaan :D
Tasan ei käy onnen lahjat. Huomaan. Meillä ei tule kuuloonkaan että harrastettaisiin ex-tempore seksiä. Ja yritetty kyllä on. Ja vaikka varmasti olen peruspuhdas niin saattaa kesken hommien tulla komento pesulle jos suihinoton haluan. Ja puhettakaan että jos on vehje sisällä ollut että suuhun sen jälkeen menisi. En ole katkera mutta kuitenkin...
Tasan ei käy onnen lahjat. Olemme kaikki niin erilaisia...=) Mutta pääasia, että vaimosi on sinulle kuitenkin se paras ja ihanin! Jos mies komentaisi minut pesulle kesken touhujen, niin latistais kyllä tunnelmaa raskaasti...onneksi ei ole ikinä tarvinut niin tehdä. Kuten jo aiemmin kirjoitin, käymme molemmat pesulla ennen touhuja, mikäli tahdomme tehdä muutakin kun ex-tempore-peruspanoa. Olen sitten varmaan sika vaimosi mielestä, sillä minulle ei tuota ongelmia ottaa suihin, vaikka vehje olisi ollut välissä sisälläni...:saint: Jos käydään pesulla ensin, sen jälkeen voikin tehdä suloisessa sekamelskassa kaikkea, mitä mieleen tulee -paitsi tonne exit only-reikään ei ole asiaa.
 
Meillä harrastetaan suuseksiä melkoisen useastikin ja ihan ex tempore. Pesulla ei sitä varten ole käyty koskaan, aina ovat toisen vehkeet kelvanneet edellisen pesun jäljiltä, eivätkä koskaan ole niin pahalle haisseet tai maistuneet, että homma olisi siihen tyssännyt. Miksi se kulli miksikään puntissa menee, jos vaikka siellä muutaman tunnin roikkuukin. Pillu nyt on hieman eri juttu, sitä kosteutta kun alkaa sinne erittymään, mutta ei sekään ole koskaan haitannut. Sitten nainnin jälkeen kyllä molemmat olemme käyneet pesulla.
 
Joo kyllä se mun mielestä on niin että jos tahtoo ihan oikeesti ottaa toisenki huomioon niin peseytyy, niin mies ku nainenki. Mukavampaa itekullekkin touhuilla kun tietää että on puhtaat paikat, päivän aikana kun kuiteskin tulee siellä vessassa käytyä tarpeilla. Mää ainakin ite teen alapesu joka ilta ihan siinä missä pesen kasvotkin.
 

Yhteistyössä