Hypyt raskaana

Hei!

Odotan toista lastani ja raskaus on aivan alussa (rv 5). Ohjaan ryhmäliikuntatunteja ja tällä viikolla (jo ennen positiivista raskaustestiä) tunneilla hyppiessäni alavatsassa tuntuu ilkeitä repäisyjä. Olen sitten yrittänyt ottaa vähän rauhallisemmin ja välttää hyppyjä, mutta olen hämilläni. En muista että edellinen raskaus olisi vaikuttanut liikuntaan näin aikaisessa vaiheessa.

Onko teillä muilla ollut samankaltaisia repäisykipuja hyppiessä tai muuten liikkuessa ja oletteko himmanneet tahtia vai jatkaneet liikuntaa kivuista huolimatta?
 
Musta alussa hyppiminen ei ollut kivaa, ei tissienkään takia. Mutta sitten n. viikolla 9 taisin palata normihyppyihin! Olipas huono vastaus jos ohjaat tunteja alemmillakin viikoilla mutta itse koin hyppimiseen hurjasti parannusta kun raskaus ei ollut enää niin alussa :) Tosin nyt en ole enää tarpeeksi ketterä aiempaan nähden mutta yritys on kova...
 
Pääsinpäs vihdoin vastaamaan. En ole jostain syystä päässyt pariin viikkoon kirjautumaan sisään, mutta nyt onnistui. Jes! :)

Oli kiva lukea, että jossain välissä pääsit palaamaan takaisin normihyppyihin. Mä en ole nyt päässyt pariin viikkoon kunnolla liikkumaan pahoinvoinnin ja flunssan vuoksi (onneksi jumpat on joulutauolla), mutta nyt parina päivänä on tuntunut siltä, että treeni voisi taas sujua ja hypytkään ei ehkä olisi niin ikäväntuntuisia kuin aivan alkuraskaudessa.
 

Yhteistyössä