hyvä dietti?

  • Viestiketjun aloittaja .
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Pienempiä annoskokoja, paljon kasviksia, marjoja, kuituja, vettä...
Ei mitään ihmedieettejä kannata yrittää.
miks ei :saint:
Paino tippuu loistavasti muutaman kilon ja sit ku palaat normiin, ne tulee tuplana... kokeile keventäjiä tai painonvartijoita, jos oma itsekuri ei siihen tunnu riittävän... tee se turvallisesti kuitenkin =) Tsemppii!
 
weballergy
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Pienempiä annoskokoja, paljon kasviksia, marjoja, kuituja, vettä...
Ei mitään ihmedieettejä kannata yrittää.
miks ei :saint:
Voi ne toimia sen verran, kun sitä noudattaa.
Mutta varmasti tulee kilot takas kun palaa normaaliin ruokailuun.
 
.
täytyy myöntää etten ymmärrä noita karppajien yms muitten juttuna tai sit en osaa käyttää niitä sivuja mut löydän vaan mitä missäkin ruuassa on.
niin ja kyse on 3-5kilosta jonka haluan pois. siis en ole ylipainoinen. ja aikaa olis 2-3viikkoa.
keinoja tälläiseen?
 
vieras
Ehdottomasti ihmedieettejä kannattaa yrittää - alkuvaiheessa nimittäin :)

Mä avaan aina sillä Mehiläisen dieetillä kun sillä saa helposti muutaman kilon pois, siitä on sitten hyvä jatkaa. Oon jotenkin niin perusitsekuriton, että pitää aluksi olla joku höpöjuttu jotta voi orjallisesti noudattaa ja saada tuloksia - olis sitten nestepoistumaa tai mitä tahansa. Muutaman kilon jälkeen on helpompi jatkaa kun on jo jotain saanut aikaan!
 
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja weballergy:
Pienempiä annoskokoja, paljon kasviksia, marjoja, kuituja, vettä...
Ei mitään ihmedieettejä kannata yrittää.
miks ei :saint:
Voi ne toimia sen verran, kun sitä noudattaa.
Mutta varmasti tulee kilot takas kun palaa normaaliin ruokailuun.
ei ne varmasti tule jos ei halua :snotty: joillaki ihmisillä ei laihtuminen ala ollenkaan jos ei saa ensin tehtyä "startti pudotusta"

Mä pudotin painoo dieetillä, en millään elämäntapojen muutoksella ja ykskään kilo ei oo tullu takas :saint:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ehdottomasti ihmedieettejä kannattaa yrittää - alkuvaiheessa nimittäin :)

Mä avaan aina sillä Mehiläisen dieetillä kun sillä saa helposti muutaman kilon pois, siitä on sitten hyvä jatkaa. Oon jotenkin niin perusitsekuriton, että pitää aluksi olla joku höpöjuttu jotta voi orjallisesti noudattaa ja saada tuloksia - olis sitten nestepoistumaa tai mitä tahansa. Muutaman kilon jälkeen on helpompi jatkaa kun on jo jotain saanut aikaan!
millanen on mehiläisen dietti?
 
Aloitat säännöllisen liikunnan, alkuun vaikka tunti 3x viikossa, sitten voit kunnon kohottua lisätä määrää. Ja semmosta liikuntaa, että syke kohoaa.

Jätät makeat ja naposteltavat pois ruokavaliosta, alat käyttää lautasmallia, ja kiinnittämään rasvojen laatun ja kuidun määrään huomiota.

Esim. pelkällä painonvartijoiden dieetillä saat kiloja pois, mutta jos et harrasta liikuntaa ollenkaan, niin kiot tulee 99%varmasti takaisin, korkojen kera!
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja Sisu:
Aloitat säännöllisen liikunnan, alkuun vaikka tunti 3x viikossa, sitten voit kunnon kohottua lisätä määrää. Ja semmosta liikuntaa, että syke kohoaa.

Jätät makeat ja naposteltavat pois ruokavaliosta, alat käyttää lautasmallia, ja kiinnittämään rasvojen laatun ja kuidun määrään huomiota.

Esim. pelkällä painonvartijoiden dieetillä saat kiloja pois, mutta jos et harrasta liikuntaa ollenkaan, niin kiot tulee 99%varmasti takaisin, korkojen kera!
liikuntaa harrastan päivittäin. on vain muutama sitkeä viimeinen kilo jotka haluan pois
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
pari viikkoo näkkärillä ja hedelmillä :saint: näkkärin päälle salaattia, kurkkua ja tomaattia :saint:
mut entäs kun rakastan juutoa?
Onnea rakkaudelle, ei se varmaan maata kaada jos muutaman siivun sitä napsii :saint:
mitä näkkäriä kannattaa sydä? eikös joissakin ole sit paljon hiilareita?
 
no
juuri sairaalasta erittäin kivuliaasta kohtauksesta toipuneena sen vain sanon, että älä puota enempää ku 1 kg per viikko ja älä rupea karppaileen tms. mä en oo kumpaakaan koskaan tehnyt, mutta vaiva jonka takia olin letkuissa, saattaa noista tulla. mulla perintötekijöistä. ja kipu oli niin kovaa, että kuolema kävi mielessä.
 

Yhteistyössä