Hyvä kirja jonka luit?

....PÖH TÄTÄ KONETTA!!!

Onko niin tylsä aihe että konekin päättää keskeyttää ennen kuin pääsen loppuun ;)

Oli muuten tosi hyvä kirja, kertoi elämästä Italian maaseudulla.

Muita lukufriikkejä ja hyviä kirjoja kaipaillaan!!!!
 
Mä luin viimeksi Nora Robertsin Sininen laguuni, aivan huippuhyvä kirja. Kannattaa tosin lukea ensin ne kolme ekaa osaa, on itsenäinen jatko niille. Niiden nimiä en nyt just muista. Danuta Reahin kirjat on kans hyviä. Mulla myös paljon kirjoja, ois enemmänkin jos ois tilaa mihin laittaa. :D
 
Mä luin Myrskyn silmä.. Kirjailijaa en muist.. Kertoi näistä luonnon katastrofeista.. Hyvä jännäri..
Kertokaa jotain hyviä kirjoja.. Noi rakkausromaanit ei muhun oikein iske...
Kohta pitäis taas mennä kirjastoon.. =)
 
tttt harmaana
Mä aloin kerätä kans Nora Robertsin kirjoja kun törmäsin kirppiksellä ja kaverit lainas omiaan.Nyt oon ostanut suurimman osan Robertsin kirjoista Huutonetin kautta.Postikuluja tietty menee mut ku on tuuria saa aika edullisestikin! Sit luen Leena Lehtolaisen kirjoja, niitäki on paljo myynnis Huutonetis.Jude Deveraux ja Patricia Cornwellkin menee.
 
Luin kanssa enne Patricia Cornwellin kirjoja, mutta saatuani lapset en enää voi koska yöunet menee!! Hassua vai mitä..

Sain eilen luettua loppuun marian Keyesin Sushia vasta-alkajille ja se oli kanssa tosi hyvä!! En ole hänen aiemista kirjoista kauheasti pitänyt. Tässä oli yksi ongelmiensa kanssa kamppaileva perheenäiti yhtenä henkilönä joten ehkä siksi tuntui jotenkin tutulta jokin jutut (hän tosin kävi sitten vieraissa ja erosi että siihen sitten ne yhteiset tekiät loppuikin..)

Linda Howardin Täydellinen mies oli hyvä!! Sekoitus dekkaria ja romantiikkaa!
 
supertrouper
tää saattaa kuulostaa tosi lapselliselta, mut mä oon jääny koukkuun Harry Pottereihin :snotty: ensin en voinu ymmärtää mitä niissä on muka niin ihmeellistä, mut oli tosi hyviä :LOL:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 12:52 supertrouper kirjoitti:
tää saattaa kuulostaa tosi lapselliselta, mut mä oon jääny koukkuun Harry Pottereihin :snotty: ensin en voinu ymmärtää mitä niissä on muka niin ihmeellistä, mut oli tosi hyviä :LOL:
Kaikki Potterit oon miekin lukenut, toiset pariinkin kertaan ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 15:40 Lotta kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.03.2005 klo 12:52 supertrouper kirjoitti:
tää saattaa kuulostaa tosi lapselliselta, mut mä oon jääny koukkuun Harry Pottereihin :snotty: ensin en voinu ymmärtää mitä niissä on muka niin ihmeellistä, mut oli tosi hyviä :LOL:
Kaikki Potterit oon miekin lukenut, toiset pariinkin kertaan ;)
Mii tuu :wave: Ja vielä englanniks päälle :D
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 06:35 maria kirjoitti:
Eikö kukaan lue Stephen Kingiä tai Neil Gaimania?
Olen luknet stephen kingin uinu uinu lemmikkini ja olen siis paljon parempi kuin leffa.. Leffastahan puutui kaikkia parhaimmat kohdat.. Aloitin myös tuon hohdon mutta en päässyt pitkälle, oli tylsää luettavaa tai sitten en vaan saanut syventyä rauhassa kun tuo pieni mies vaistoaa sen heti kun yritän lukea tai syödä.. :kieh:
 
James Pattersonin ja Tess Gerritsenin kirjat ovat tosi hyviä. Jännitystä, vähän romantiikkaa ja ajankohtaisia juttuja kaikissa. Kirjoihin eläytyy tosi syvälle. Itkettää ja naurattaa lukiessa. Molempien kirjat ovat itsenäisiä kirjoja, mutta kannattaa lukea kirjoitusjärjestyksessä, koska uudemmissa kirjoissa on viittauksia vanhempiin.

Liza Marklund kuuluu myös ykkösiin. Prime time, Paratiisi, Uutispommi, Studio Sex, tosi hyviä. Kirjat olivat aluksi vähän vaikeatajuisia, mutta mukaansatempaavia ja jänniä.

Kotimaisista tykkään mm. Tuija Lehtisestä, esim. Ruusunnuppu, Onnentyttö ja Maria. Rentouttavaa luettavaa, eikä tarvitse ajatella, kulkee vain tarinan mukana. Mielettömän hyvä huumori, huomaa välillä nauravansa ääneen lukiessa. Uudemmat kirjat ovat vähän vanhan toistoa, mutta vanhempi tuotanto on hyvää.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 06:35 maria kirjoitti:
Eikö kukaan lue Stephen Kingiä tai Neil Gaimania?
Stephen Kingiä luin varhaisteininä, mutta Gaiman iskee! Seka sarjakuvat että kirjat. Paras on tuo yhteisteos Pratchettin kanssa, mutta yksinkirjotetuista suosikkini on Unohdetut jumalat ;)
 
Tethys
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.03.2005 klo 06:35 maria kirjoitti:
Eikö kukaan lue Stephen Kingiä tai Neil Gaimania?
Kingin kirjoja luin enemmän joskus alle parikymmpisenä. Viime vuosina olen tainnut lukea vain muutaman kirjan häneltä. Neil Gaimanin kirjoista olen lukenut vain sen Good omens nimisen kirjan ja tykkäsin tosi paljon.

Itse olen lukenut viimeksi Bill Brysonin Neither here nor there nimisen kirjan ja Gabriel Garcia Márquezin Sadan vuoden yksinäisyys teoksen. Tykkäsin kummastakin. Varsinkin tuo Brysonin kirja oli hilpeyttä herättävä...sai nauraa maha kippurassa.
 

Yhteistyössä