Hyvä perhekohde Suomessa tai Virossa, lapset 1- ja 3-vuotiaat

Kesälomamme alkaa heinäkuun puolivälissä, mutta lomasuunnitelmat ovat vielä lyömättä lukkoon. Olisiko teillä suositellä mukavaa kohdetta, jossa vajaa 2-vuotiaan ja 3-vuotiaan kanssa viihtyisi pari päivää. Voisimme kiertää parikin kohdetta. Meillä on myös koira, joten yöpyisimme hotellissa, jonne otetaan lemmikkejä. Olemme käyneet jo Särkänniemessä tänä kesänä ja viime kesänä kävimme Muumimaailmassa ja Tykkimäellä.

Olen googlaamalla löytänyt seuraavat paikat, mutta olen vähän epävarma niistä:

- Ikaalisten kylpylä + Ti-Ti Nallen talo: ihmiset ovat moittineet Ikaalisten kylpylän hotellia, on kuulema vanha ja raihnainen. Kylpylän on tosin sanottu olevan kiva lapsille ja muutakin tekemistä on paljon.

- Hilarius Hiiren kylä Kylpylähotelli Peurungassa: myös tätä hotellia on moitittu, samoin kylpylän on sanottu olevan pieni, likainen ja palvelun töykeää.

- Nokian Eden. Tämä taitaa olla ihan ok paikka. Voisi samalla käydä asuntomessuilla.

- Launeen perhepuistossakin taitaisi viihtyä päivän, mutta onko Lahdessa muuta?

- Virossa Pärnussa on kuulema kiva kylpylähotelli, mutta ainakin Matkapojilla lyhyetkin reissut tulisi maksamaan yli kaksi tonnia, liian kallista.

Asumme pääkaupunkiseudulla, kohteen olisi hyvä olla 500 km säteellä. Täällä pääkaupunkiseudullakin on monia kivoja lapsikohteita, mutta kun olen nyt monta vuotta ollut vaan kotona lasten kanssa, kaipaan välillä maiseman vaihdosta :)
 

Yhteistyössä