Hyvät talvivaunut maaseudun teille? - Kokemuksia kaivataan!

Moikka,

Kokemuksia kaivataan hyvistä lastenvaunuista, peräänkuulutan erityisesti että pitää olla kevyet/ hyvät työntää talvella, maaseudun lumisilla ja loskaisilla, huonosti hoidetuilla teillä?
Merkeistä mietinnässä mm. Emmaljunga ja Brio jotka käsittääkseni ainakin ovat varmasti laadukkaat? Osaatteko suositella jotain mallia erityisesti näihin olosuhteisiin?
Miten ulkomailta vaunut tilanneet, onko esim. saksalaisilla nettisivuilla olevissa valikoimissa jotain Emmaljungaa ja Brioa vastaavia laadukkaita merkkejä joita uskaltaisi tilata ?


Kiitos paljon!
 
Me tilattiin Saksasta Gessleinin vaunut ja voin kyllä suositella lämpimästi!! Juurikin nimenomaan tehty tuollaiselle "epätasaiselle" maastolle: näissä on nahkajousitus eikä missään muussa merkissä tai mallissa ole vastaavaa joustoa! Lisäksi ilmakumirenkaat niin johan pääsee maastossa kuin maastossa. Ollaan oltu äärettömän tyytyväisiä edelleen: käytetty nyt kaksi vuotta ja pikkukakkonen jatkaa näissä :)
 
Emmaljungia voisin suositella. Mallina esim. city cross, cerox tms nelipyöräiset mallit. Kokemuksesta tämän kerron ja todella voin suositella. Ovathan Emmaljungan vaunut/rattaat suunniteltu aika pitkälti meidän olosuhteisiin. Muitakin hyviä merkkejä voi toki olla, mutta tämä nyt yksi mielipide.
 
Emmaljungan City Cross-vaunut on olleet meillä nyt 4 kk käytössä ja voin lämpimästi suositella niitä. Erittäin kevyet työntää ja helposti kulkevat auraamattomillakin teillä. Niitä auraamattomia teitähän löytyy täältä pääkaupungistakin ihan mukavasti ;). Monesti olen kiitellyt itseäni että hankin nämä vaunut, kun olen nähnyt kanssatovereiden äheltävän vaunujen kanssa lumihangessa...

Meillä on niissä vaunuissa Babylift-koppa. Jos niihin ostaa sen citykopan niin saattaa olla vielä hiukan kevyemmät kun silloinhan se istuinosa otetaan pois ja korvataan sillä citykopalla. Itse olen kokenut, että se babylift on tosi kätevä kun voi tarvittaessa nostaa pois sieltä vaunuista. Talvivauva mahtuu hyvin sinne pakuupusseineen ja vaatteineen.
 

Yhteistyössä