"Hyviä tekoja"-gallup

  • Viestiketjun aloittaja faunatar
  • Ensimmäinen viesti
faunatar
Tässä on paljon puhuttu parisuhteen ongelmista, hyvä niin..mutta puhutaan välillä siitä, että mitä hyvää olet rakkaallesi tehnyt?Miten näytät että rakastat ja että hän on maailman tärkein ihminen?Nimittäin ainakin tässä meillä vauvanhoidon alun tuoksinassa mies tahtoo toisinaan jäädä vähän paitsioon..hellyyttä tulee osoitettua vauvalle joka huudosta, mutta vaikka mies huutaisi joskus ihan asiasta, ei tahdo positiivista huomiota liietä ;)
Itse voin aloittaa...viikkokausien tekemättömyyden jälkeen hieroin miehen hartiat eilen illalla ja sanoin ääneen, että "mulla on ihan hyvä mies,rakastan sua!" Usein se rakkaus ainakin tällä iällä ilmenee arkipäivän tekoina, ei enää liikoja glamoureita tarvita... =)
 
Mulla on ihana mies ja sanonkin sen aika usein niin hänelle itselleen, kuin muillekin ihmisille. Joskus tosin poden syyllisyyttä siitä että itse olen liian äkkipikainen ja vaativa...

Toisiamme hemmotellaan juuri niiden arkisten asioiden siivittäminä esim. hyvällä ruualla ja toistemme kainalossa köllöttelyllä (yksinkertaisesti sanottuna: yhteisellä ajalla). Joskus voidaan yllättää toisemme myös pienellä lahjalla kuten uudella vaatteella, kukilla tai vaikkapa lempparisuklaalla! Tärkein juttu on kuitenkin se, että muistamme kertoa rakastavamme toisiamme riittävän usein.
 
Äiti-alokas85
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.06.2004 klo 11:12 nami kirjoitti:
Mulla on ihana mies ja sanonkin sen aika usein niin hänelle itselleen, kuin muillekin ihmisille. Joskus tosin poden syyllisyyttä siitä että itse olen liian äkkipikainen ja vaativa...
Kuulostipa tutulta. Minuakin syyllisyys välillä vihlaisee.. Kuitenkin yritän kehua ja huomioida miestä aina kun muistan..
 

Yhteistyössä