Ideoita naisten iltaan

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Jotain kivaa pientä tekemistä äitien iltaan? Ettei koko ilta mene pelkkään istumiseen. Saunan laitan kuumaksi, eli siellä voivat halukkaat käydä. Ja siellä sitten voi tehdä jalka/kasvohoidon yms.
 
lalaa
Minä olen naisten / äitien iltaan laittanut saunan päälle ja siellä tosiaan tehty jalka/kasvo ja hiushoitoja.

Sit on vuorotellen ennen saunaa hierottu toinen toisiamme.

Yleensä on ollut nyyttärit joten ei ole tarvinut ite kovin tarjoomuksia miettiä.

Karakoea, aliasta tai jotain muuta peliä on pelattu.

Laitettu paljon kynttilöitä palamaan ja saunan raikkaina vain juteltu ja osa juonut sauna ym. juomiaan jos on halunnut.



Keväällä pidin pyjamabileet. Eli koko ilta pyjamissa. Ensin saunattiin ja sen jälkeen pyjamat päällä katottiin pari leffaa,syötiin ja juteltiin. Oli kivaa!
 
XXS
Itse järjestin viime talvena naistenillan, jossa oli mukana Friendtexin konsulentti esittelemässä vaatteita. Sitten oli kaverin kosmetologiksi opiskeleva tytär, joka teki halukkaille kasvo/käsi/jalkahoitoja. Sen lisäksi pientä iltapalaa sekä juomana alkoholitonta + viiniä ja siideriä.
 
Riippuu toki porukasta mut erotiikkaesittely vois olla pop? Vähän tuleviin talvi-iltoihin piristystä..
Kokemuksesta voin sanoa että se lapsiperheen seksi tuppaa aina olemaan sitä samaa niin pieniä lisämausteita vois löytää..
 
Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Chocolaadi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:
Menette rinkiin ja pyllistätte, takana oleva laittaa aina dildon edessään olevan emättimeen.. sitten vain piirissä lykkimään survinta.
Jaa sulla on semmosia fantasioita... Vinkkejä täällä kyseltiin :whistle:
Siinähän sitä ideaa olisi kerrakseen.
Fantasioihini ei kuulu lesboseksi.
 
Ois kyllä oikeesti kiva juttu joku naisten ilta. Enpä kyllä keksis kovin monta kutsuttavaa :/ Pitäsköhän alkaa kyselemään.. minun tuurilla kelleen ei sovi mikään sama ilta niin se jää sitte siihe. Tai kaikki peruu viimetingassa.. Ehkä ois vaan kiva istua ilta parhaan kaverin kanssa.. Onkohan mulla enää ees sellasta kun ole pidetty yhteyttä...
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja lalaa:
Minä olen naisten / äitien iltaan laittanut saunan päälle ja siellä tosiaan tehty jalka/kasvo ja hiushoitoja.

Sit on vuorotellen ennen saunaa hierottu toinen toisiamme.

Yleensä on ollut nyyttärit joten ei ole tarvinut ite kovin tarjoomuksia miettiä.

Karakoea, aliasta tai jotain muuta peliä on pelattu.

Laitettu paljon kynttilöitä palamaan ja saunan raikkaina vain juteltu ja osa juonut sauna ym. juomiaan jos on halunnut.



Keväällä pidin pyjamabileet. Eli koko ilta pyjamissa. Ensin saunattiin ja sen jälkeen pyjamat päällä katottiin pari leffaa,syötiin ja juteltiin. Oli kivaa!
Joku peli-ilta mielummin, jos ei voida vaan jutella. Ainakaan minä en halua vieraiden ihmisten kanssa saunaan, enkä pidä myöskään siitä, että vieraat ihmiset käpälöi minua (hieronta, ns. hoidot).
 
vieras
Ai, minä kun luulin että suht tuttujen kanss näitä naisten iltoja ym.vietetään. Joten en tunne että mua "käpälöi" joku vieras jos kaveri mun hartioita hieroo =)

Mut tapansa kullakin ja jokainen pitää sellaisen naisten illan kuin halua.

Ja tuo dildo-esittelijä ilta ois varmasti tosi kivaa! Meillä päin kuin ei sellaista saa tai sitten maksaa maltaita.
 
jarna
Mä tein sellaisen kevyen tietovisailun eli julkkiskyssäreitä ym.

Sit olin ostanu pinssejä, joissa oli eri teksti kaikissa esi."Rock" "Seuraa vailla" "Tehrään niinku mää määrään" ym hölmöä j aarvoin kuka saa minkäkin ja ku lähettiin tanssimaan, ne piti olla rinnuksessa.

Jos on pihaa ja ilma suosii, patankki, mölkky, kriketti jne.

Seurapelejä joukkueina.

Kehu kaveria-rinki, jossa pitää kertoa viereisestä kaverista hyvää.

Aarteen etsintää.

Osta ystäväni-kirja ja jokainen täyttelee vuorollaan-kiva muisto.
 

Yhteistyössä