ihan säikähdin

  • Viestiketjun aloittaja epunäiskä
  • Ensimmäinen viesti
epunäiskä
kun tyttö viime yönä ei kertaakaan heränny syömään, yleensä herää ainakin sen yhdesti. tämä on eka kerta kun nukkui noin hyvin.
kymmeneltä meni yöunille ja kuuden aikaan vasta heräsi syöpötteleemään...piti jo yöllä käydä vähän tökkimässä että hengittääkö neiti edes.
 
epunäiskä
nooh..pääsinkin sanomasta, viime yö meni sitten taas ihan normaalisti, eli tyttö heräs kahdesti syömään. elikkäs tuskin päästiin vielä yösyönnistä pois. mutta pienihän tuo vielä onkin..
ihmetytyttää kyllä miten jotkut vauvat lopettaa hirveen aikasin yöheräilyt, esim mun kaverin tyttö lopetti yösyönnit kahden kuukauden iässä..aatelkaa..
 
mä myös siinä onnellisessa asemassa että molemmat lapset on kuukauden ikäsinä nukkunu yöt. esikoinen nukku jo kolmen viikon ikäsenä 11h ja olin aivan varma että siinä on jotain vikaa, mitään ei löytyny. tää toinen nukku tasan kuukauden ikäsenä 8h.
 
meidänkin neitokainen aloitti noi kunnon yö unet todella aikaisin, ennyt muista tähän hätään että minkä ikänen oli mutta kuitenkin todella ajoissa. paitsi että välillä se heräs yhden kerran yöllä mutta nyt nukkuu kun tukki :heart:
 

Yhteistyössä