Ihana pano

Olen 24 vuotias ja tuttavapiiriini kuuluu eräs 45 vuotias mieshenkilö. Hän on jäänyt sinkuksi noin kuukausi sitten. Olen katsellut häntä hieman sillä silmällä, että voisi koittaa vanhempaa miestä, miltä se tuntuu. Hän on kaikin puolin kiva tyyppi, hieman vatsakas, mutta ei lihava.
Olimme viikonloppuna tuttavieni kanssa iltaa viettämässä eräässä paikkakunnan ravintotloista. Siellä oli myös tämä tyyppi mukana. Illan edetessä porukkaa oli lähdössä jatkoille ja hän tuli porukkaan mukaan, kun ei ketään ollut pokannut mukaansa.
Saavuimme kaverini kämpille. Siellä meitä oli viisi uupunutta juhlijaa. Osa porukasta lähti pois, mutta tämä 45 ukkeli jäi, olin varmaan vähän innostanut häntä huomaamattani.
Kaverini meni nukkumaan ja jäimme kehden olohuoneeseen. Hän suuteli minua varoen, odottaen reaktiotani. Tartuin häntä kiinni hieman kiihkeästi ja hän jatkoi suutelua ihanasti. Samalla hän koitti rintaani vaatteiden läpi, kumpaakin molemmin käsin (mielestäni juuri vanhan miehen tyyliin). Olin kuitenkin asiasta kihkon vallassa.
Riisuimme toisemme ja loput itse. Olin niin kiihkossa että en huomannut hänen elimensä kokoa hämärässä, uteliaisuus siis vain kasvoi. Hän suuteli minua kiihkesti huulille, kasvoille ja alkoi nuolla ja näykkiä rintojani. Odotin laajempaa suuseksiä mutta sitä ei tullut. Hän laittoi paksun keskisormensa p.imp.piini sisälle, hiplasi syvältä koittaen sen kosteuden. Huomatessaan kostean olemukseni hän lipoi sormellaan klitoristani. Olin kiihkossa, odotin häneltä suuseksiä. Sitä ei tullut vaan hän alkoi tulla päälleni ls. asennossa.
Sitten tartuin hänen ka.luunsa, hiplasin sitä kaksin käsin. Se oli todella kova ja sopivan kokisen tuntuinen. Hän oli sitten jo päälläni ja tälläsi ka.luansa sisääni. Minä laiha nuori neito alla ja hän vatsakkaana pönäkkänä ja hanakkana päällä.
Hän työntyi sisääni, olin parkaista onnesta ja kiimasta (taisin vähän parkaistakin). Hän n.ai minua perusteellisesti, mutta hellästi. Hän alkoi innostua yhä enemmän. Työntyi yhä syvemmälle, tarttui selkäkautta hartoistani, etten valuisi alta pois. Oi että oli ihanaa kyytiä.
Sitten hän nousi päältäni, otti kiinni lantiostani mitään sanomatta. Käänsi minut ja otti minut takaapäin. Tämä oli jo hänellekin onnen täyttymys. Muutama työntö ja kalu sekä mies alkoi vapista. Saimme molemmat kunnon orkut, hän purkautui sisääni voimalla. Lämmin paineaalto täytti minut, tuntui kuin olisin täynnä spermaa.
Nukahdimme vierekkäin kaverini olohuoneen lattialle. Heräsin aamulla kun tämä mies meni vessaan. Nukahdin uudelleen.
Kun hän palasi vessasta, niin hän alkoi hyväillä minua.
Heräsin ihanaan tunteeseen kun minun nännejäni suukoteltiin. Hän alkoi uhua ensimmäistä kertaa rakasteltaessamme. Sanoi että haluaa minua. Olin innostunut siitä hanakkudesta jolla hän näytti, miten paljon hän minua haluaa, mutta samalla olin vähän pettynyt vain moisesta kommentista.
Ennenkuin olin asiaa edes ajatellut ja kunnolla herännyt olimme taas ls. asennossa na.imassa. Hän työnteli innolla ja krapula kestävyydellä. Yritin laittaa hänet alleni, mutta se ei ihan onnistunut ja hän luuli eleeni tarkoittavan takaapäin naintia.
Niinpä päädyimme siihen asentoon, ei se hassummalta tuntunutkaan. Oli vaan sellainen olo että hän todella otta minut siinä asennossa. Hän otti käsistäni kiinni , ja veti ne sivuiolleni. Olin ylävartalo lattiassa ja hän työntyi todella syvälle siinä asennossa. Se oli ihanaa, sain orkun melko pian. Hänellä stondis jatkui.
Näin kun kaverini tuli makkarista ja meni vessaan. Hän näki meidät ja nolon asentoni. Minua hävetti. Mies ei huomannut häntä ja jatkoi, jatkoi...kunnes laukesi ulisten. Olimme vierekkäin kun kaverini meni makkariinsa hymyillen. Minua todella keljutti ja nolotti. Pieni illan seksi seikkailuni oli paljastunut.
Menin suihkuun, pukeuduin ja lähdin kotiini. Jälkeenpäin emme ole olleet yhdynnässä. Keskustellut olen hänen kanssaan. Oli se kokeilemisen arvoinen juttu, kaikkien nolojen juttujen jälkeenkin.
 
Olin tässä taas sen saman miehen kanssa, kun en muutakaan keksinyt ja ihanalta se viimekertainen tuntui.

Olimme ravintolaillassa kavereiden kanssa ja hän oli siellä myös. Ilta eteni ja lopulta olimme samaa pöytäseuraa, minä hän ja kavereitani. Lähdin raflasta ja hän lähti kanssani. Kaverini jäivät vielä iltaa viettämään. Menimme kotiini, otimme punaviiniä ja juustopaloja. Sukottelimme ja nauteimme illasta ja toistemme seurasta.
Kun ilta eteni hän alkoi yhä enemmän hyväillä minua ja riisua vaatteitani. Hän nosti munut keittiön pöydälle, luulin että nyt hän antaa suuseksiä, mutta sitä ei tapahtunut. Hän hyväili klitoristani sormellaan samalla suudellen minua suulle, kaulaan sekä rinnoille. Hänellä oli vielä vaateet päällään ja hän vain avasi vyönsä, laski hätäisesti hieman housujaan alemmaksi ja otti jäykän kalunsa esiin. Hän levitti häppäreitäni hienostuneen varovaisesti ja työntyi sisääni. Tunne oli valtavan ihana, jäykkä kalu tuntui täyttävän minut ja hän aloitti liikkeensä.
Kannatteli jalkojani polvista ja tarttui reisistä kiinni, samalla painellen rivakkaasti kalua sisääni. Tuntui ihanalle, huomasin kuinka hän katseli kalunsa uppoamista sisäääni, välillä tehden sen hitaasti ja pitkillä vedoilla. Myös hän nautti silminnähden rakastelustamme. Ääntelimme molemmat.
Sitten hän vetäytyi pois minusta ja veti minut käsistä ylös, käänsi minut vatsalleen pöydälle ja työntyi sisääni takaapäin. Hän innostui asennosta valtavasti ja nussi minua aika rankasti. Otin joka työnnön vastaan, vielä lantiota hieman pyörittäen. Pyöritys ei oikein onnistunut koska hän piti minua niin tiukasti lanteilta kiinni, samalla työntyen tiukasti sisääni. Hän alkoi murahdella oudosti, en ole vastaavaa aiemmin kuullut. Painautuen ylävartalollaan selkäni päälle ja työntäen viimeiset työntönsä ennen valtavaa orkkua. Hän painautui todella syvään sisääni, kalu sykkien ja huohottaen. Sain samalla itsekin sellaiset orkut et aikoihin en ole vastaavaa kokenut.

Nousimme sitten raukeina ja menimme suihkuun.

 

Yhteistyössä