Ihana plussaus tänään!

Ihkua täällä äiti kohta 43v, 4 vuotiaan pojanviikarin äiti joka plussasi juuri :D
toivotaan että vatsa asukki pysyy sisällä kun noita keskenmenoja ennen esikoista jonka sain 38v. kertyi peräti 6 kappaletta. onnea kaikille kypsille äideille ja älkää piitatko muitten sanomisista, asiahan on jokaisen oma päätös ja kommentit ihmisiltä mm. minulle että kuinka viitsit enää hankkia lapsia joita sain kun odotin onnessani esikoista esittää vain kuinka ajattelemattomia ja tyhmiä ihmiset on! onnea kaikille äideille!
 
Hei vaan pikkumyy42 Juu työ elämässä olen ja minäkin olin aikaisemmin hoitoalalla, nytten teen laitoshuoltajan töitä kun on kivampi olla viikonloput vapaana ja ma-pe 07-15.00 töissä nii jää pojalle aikaa enemmän ja meillä on isäntä merillä nii ei toimisi muutenkaan en halua poikaa vuorotyöläisten hoitoon. Toivottavasti teilläkin onnaa ja saatte ihan vauvelin :) peukkuja pidellään.
 
Kiitos viestistäsi. Kerro aina välillä kuulumisiasi. Onneksi tänään vapaa;=) Sitten 4 pvää töitä. Oliko sinulla ennen tätä plussaa jo jotain raskausoireita? Mukavaa helteistä maanantaipäivää sinulle! :flower:
 
Isot :flower: onnittelut plussauksen johdosta!!
Uskon ymmärtäväni miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu. Onneksi tämä "kypsäikä" tuo tietynlaista varmuutta elämään.
Niin monta on mieltä kuin miestäkin elikkä jokaisella on lupa ajatella asiasta mitä haluaa ja toimia omien voimavarojensa mukaan, mutta toisen puolesta sitä ei voi tehdä.
Toivottavasti kaikki kohdallasi sujuu hyvin, minulla tämä odotus jo loppusuoralla, alkaa jännittää synnytys....
 
Hei pikku myy, juu minulla kyllä oli oireita ja voin sanoa että olen aina tiennyt jostain syystä ennen testin tekoa että se on positiivinen kaiketi vähän sellanen äklö muttei pahoinvoiva olo ikinä en ole oksentanut, mutta sitten ruokaa uppoaa kiitettävästi. =) .Kiitos kaikille muillekkin onnitteluista ja tsemppiä projekteihin =) kaikilla on oikeus olla mitä mieltä tahansa mutta tapaan sanoa että kaikkea ei tarvitse sanoa ääneen, mutta ehkä ihmiset ei vaan tajua aina loukkaavansa, ja sitten ne hormoonitkin :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja äippä67:
Lämpimät onnittelut sinulle Sabaka
:flower: :hug: Toivottavasti me muut tulemme pian perästä
Toivottavasti sinullakin onnaa pian :D Lapset ovat todella lahja :heart: minä jos joku tiedän että niitä ei tehdä niitä saadaan jos saadaan mutta kuitenkin kaikille sydämmestä toivon onnea :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikä-äiti:
Isot :flower: onnittelut plussauksen johdosta!!
Uskon ymmärtäväni miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu. Onneksi tämä "kypsäikä" tuo tietynlaista varmuutta elämään.
Niin monta on mieltä kuin miestäkin elikkä jokaisella on lupa ajatella asiasta mitä haluaa ja toimia omien voimavarojensa mukaan, mutta toisen puolesta sitä ei voi tehdä.
Toivottavasti kaikki kohdallasi sujuu hyvin, minulla tämä odotus jo loppusuoralla, alkaa jännittää synnytys....
varmasti tiedät miltä tuntuu, nämä ovat kyllä jännityksen viikkoja! mutta en kuitenkaan jännitä niin paljon kuin ennen, kun minulla on onneksi tämä ihana poika jonka sain myös vasta 38 v ja olin jo varma ettei meille lapsia suodakkaan niin se elämä yllättää tämänkin muijan :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ikä-äiti:
Isot :flower: onnittelut plussauksen johdosta!!
Uskon ymmärtäväni miltä sinusta tällä hetkellä tuntuu. Onneksi tämä "kypsäikä" tuo tietynlaista varmuutta elämään.
Niin monta on mieltä kuin miestäkin elikkä jokaisella on lupa ajatella asiasta mitä haluaa ja toimia omien voimavarojensa mukaan, mutta toisen puolesta sitä ei voi tehdä.
Toivottavasti kaikki kohdallasi sujuu hyvin, minulla tämä odotus jo loppusuoralla, alkaa jännittää synnytys....
Ai niin minun synnytys oli tosi pitkä viime kerralla 3 vrk ja aktiivi osuus 24h täyttä painajaista ja sitten poika oli 53 cm ja 4380 sellanen pikku mötikkä niin ei mahtunutkaan ulos että sitten sektio päälle kiireellä =) mutta olin vaan onnellinen että kaikki oli ok ja minulle sanottiin että seuraava on suunniteltu sektio jos lisää tulee. toivottavasti sinulla kaikki menee normaallisti ja hyvin :)
 
Onnittelut plussauksestasi! :flower: Itse elän tällä hetkellä29/28 kiertopäiviä, 7.9.-07 tein haalean"haamuplussan". Uuden testin aion tehdä 14.9.-07,ellei menkkoja näy.minulla kyllä ollut tuo kp 28 säännöllinen. =) ..Mutta nyt siis oottelua, itse kirjoittelen tuolla vauvakuumeisissa yli 35v esim =) .

Onko paljon raskausoireita?Minulla lämmöt korkealla,paleleln siis, hiukset alakaneet rasvoittua, rinnat vähän kipeät ja nämä yölliset wckäynnit alkaneet =)

Mutta nyt vaan toivon parasta,että plussaksi muuttu ja pikkunyyti keväällä saataisiin! :heart:

Voi hyvin! :flower:

Heippa =) , :wave:
 
Ihanaa minä olen ollut vähän poissa sivuilta välillä ja ilahduin todella kovasti kun pikkumyykin ja mamagigi laittoi noi plussa uutiset, kyllä ne haamutkin on yleensä plussia, minulla oli pojan kanssa ensin kanssa haamu:D toivottelen oikeen hyvää ja onnistunutta odottelua teille molemmille, minulla nyt viikko 11 menossa ja sairaslomalla ollaan.olo alkaa olla jotenkin siedettävä jo =) ultraan menossa parin viikon päästä.
 
Alkoi menkat eilisiltana, ja tänään olen vuotanut kuin seula, hyytymien kera*ihan kauheeta* :headwall: ..
Kyllä tästä taas selvitään ja uutta yritystä kehiin, mieskin oli jo tänään töissä sanonut, että kivaahan tuo työstäminenkin on :LOL:

Oikein ihanaa viikkoa kaikille
:heart: pikkumyy :wave:
 
Joka pettymys on henkisesti raskasta mutta toivoahan ei kannata menettää. Kävin itse tänään gynellä keskenmenon jälkitarkastuksessa, hän totesi että kaikki hyvin, uutta yritystä peliin. Oli myös sitä mieltä että jo se että tulin toisella Clomifen kierroksella raskaaksi, on ihme minun ikäiselleni (45 v.). Mutta toisaalta osoittaa sen että toivoa on ! Kunhan kuukautiset taas alkavat, aloitan uuden kuurin. Olen luonteeltani optimisti, saa nähdä kuinka kauan optimismia kestää jos näytää siltä että enää ei onnistu. Oletko pikkumyy käynyt gynellä tarkistuttamassa munasarjat ja hormonitason? Äkkiä menee vuosi tuossa yrittämisessä jos se kuitenkin vaatiin jotain apuja.
Positiivista syksyä sinulle kuitenkin. Kirjoittelen viimeistään sitten kun toivottavasti on jotain iloista kerrottavaa.
 
en ole. Kierukka poistettiin vasta 25.7.-07 eli yrityskerta 1 oli vasta. Papa otettiin ja sen tulokset normaalit myös kohdun tilanne oli tutkittu, en kyll ymmärrä, mitä tarkoittaa =) .

Toistaiseksi ihan luomuna mennään, mutta jos tarvetta uusi gyne esim joulukuussa :heart:

:wave:
 
Juu vointi alkaa olla ok mutta eilen innostuin syömään kermabaakelssin ja uskon että se kostautui kun oli törkeen kipeä maha eilen illalla mulla ei jotenkin suolisto kestä paljon rasvaa ja laktoosia kun odotan normaalisti ei ole mitään.Kyllä minä uskon että teillä pikkumyy vielä onnaa.minulla niskapoimu ultra 25.9. en aio mennä lapsivesipunktioon kuitenkaan. mamagigille myös onnitelut kun kaikki ok :) minäkin sain tipan linssiin kun kävin ekalla ultralla kyllä se on sellanen herkkä hetki. Hyvää syksyistä päivää kaikille ja tsemppiä projekteihin :D
 
että kaikki oli hyvin!!! :hug: , :flower:
Minulla laktoosi-intoleranssi, todettiin sappileikkauksen jälkeen eli viime syksynä. Nyt pystyn syömään myös hylatuotteita alussa en yhtään muutakuin soija tai kokonaan laktoosittomia, hyvin siihen on tottunut, ei edes ollut vaikeaa koskaan =) ..Kyllä ultraukset varmaan ovat ihania, toivottavasti minäkin pääsisin vielä joskus :heart:

Heippahei ja voikaa hyvin
Ai niin tilasin digitaalisia ovulaatiomittareita, koskaan en ole käyttänyt , nyt ajattelin kokeilla =)

:wave:
 
Hei pikkumyy, mitäs ne sellaset digitaaliset ovulaatiomittarit on? onko se se kone mihin pistetään sitten se tikku ja mittaa? jos niin minulla on sellanen ollut joskus käytös :) kuullostaa kivoilta ne tanssikurssit, minun äitikin on ahkerasti käynyt sambakursseilla vahvistavat kuulemma selkää hyvin.
 

Yhteistyössä