Ihanaa, kun aikuinen mies käyttäytyy kuin... aikuinen mies?

  • Viestiketjun aloittaja viimein onnellinen
  • Ensimmäinen viesti
viimein onnellinen
Eli ottaa tasapuolisesti vastuun kaikesta (kodista, perheestä, työstä, raha-asioista) ja vieläpä oma-aloitteisesti. Eksien kanssa olessani en edes tiennyt, että tällaisia miehiä on olemassa.

Ah, pakko päästä hehkuttamaan.
 
harmaana tunnustan
Minun mies hoitaa kaiken, laskut, ostokset, lasten kuskaamiset (myös nla, sairaala, hammaslääkäri).
Tiskit, ruuanlaiton jne jne.
Itse teen sen mitä jaksan, olen masentunut ja kotityöt on ihan kauhean vaikeat hoitaa. Onneksi mieheni hallitsee kaikki kodin hoidon hommat. :ashamed:
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnittelen, noita on harvassa, oo kiltti sille ettei kukaan vie
Nojoo, kieltämättä tässä onnessa on pelkotilansakin: joko mies osoittautuu ajan myötä homoksi tai sitten toinen, minua parempi nainen tulee ja nappaa. :D
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja mia:
Vilpittömästi Onnea! :)

Tahtoo myös ;) , kokemusta on myös siitä toisenlaisesta tyypistä
Suosittelen odottamaan tällaista tapausta, ei tartte siihen toisenlaiseen tyyppiin todellakaan kenenkään naisen tyytyä - kun näitä todistetusti on olemassakin. ;)
 
vässyköiden exä
Mullakin samanlainen mies. Ja eniten arvostan sitä, että on mies isolla ämmällä (en tarkoita itseäni :D) eli pysyy vahvana tilanteessa kuin tilanteessa ja tukee minua vaikeuksien kohdatessa. Ihanaa kerrankin olla suhteessa se heikompi osapuoli :D
 
Se jolla onni on, se onnen kätkeköön sanoo suomalainen sananlasku ja pätee aika vahvana palstallakin :D Mutta sanon silti, samanlainen MIES löytyy minulta, ei tarvi koskaan nurista että mies huinaa omilla menoillaan, ei auta kotitöissä, hyvä työ, aktiivi,auttavainen ja huomaavainen...mutta, en muunlaista miestä itselleni ottaisikaan, olisin mieluummin ilman kuin sellaisen kanssa, joka käyttäytyy näin.

Hienoa siis ap :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onnittelen, noita on harvassa, oo kiltti sille ettei kukaan vie
Nojoo, kieltämättä tässä onnessa on pelkotilansakin: joko mies osoittautuu ajan myötä homoksi tai sitten toinen, minua parempi nainen tulee ja nappaa. :D
On tohon olemassa kolmaski vaihtoehto. Voi jopa käydä niin että Sinä kyllästyt ja lähdet.. Itselleni nimittäin kävi niin..

Kyllä juliet jonesin sydän esitti hyvin kysyessään, miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.. ;)
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Myräkkä:
On tohon olemassa kolmaski vaihtoehto. Voi jopa käydä niin että Sinä kyllästyt ja lähdet.. Itselleni nimittäin kävi niin..

Kyllä juliet jonesin sydän esitti hyvin kysyessään, miksi naiset aina rakastuvat renttuihin.. ;)
Yhden miehen, jonka kanssa olin vuosi, jätin sen takia että uskomaton lapanen. Ihan kaikessa. Muttei hänestä niin ollutkaan vastuunottajaksi. Tässä nykyisessä on tuon "aikuisuuden" lisäksi myös ripaus sitä jännitystä, omaa esim. melko vahvoja mielipiteitä eikä siis ole aivan hyppyytettävissä.

Jos tämän kyllästymisen takia jättäisin, niin aivan oma moka, sitten saisin itkeä rauhassa yksinäni mokaani :D

Hyvin suomalaista tuo "se onnen kätkeköön"... Palstalla tosin ymmärrän, miksi näin sanotaan. ;)
 

Yhteistyössä