Ihanat ristiäistarjoilut Kaunis pieni elämä-Annella <3

  • Viestiketjun aloittaja "ella"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919429]Puhuin mielikuvituksestasi (tai sen puutteesta) - en lastesi nimistä.[/QUOTE]

Mutta miksi laittaa noin samanlaiset nimet lapsille. Siis IsaBEL ja AnnaBel. Kolmas tyttö olisikin varmaan Amabel tai Sarabel.
 
-
Njaa. Kaunis nainen, kaunis koti, ihqua ja söpöä kaikki. Itse vaan pidän siitä, että ihmisissä ja asioissa on hieman asennetta ja särmää. Huutaa vaikka välistä perkelettä niin homma muuttuu mielenkiintoisemmaksi. K.o. blogi ei jaksa herättää eikä ylläpitää minun kiinnostustani.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919449]Mutta miksi laittaa noin samanlaiset nimet lapsille. Siis IsaBEL ja AnnaBel. Kolmas tyttö olisikin varmaan Amabel tai Sarabel.[/QUOTE]
Mietihän sitä. Täältä siihen et saa vastausta. Kukin laittakoon lapselleen sen nimen, minkä haluaa.
 
"vieras"
Siis nuo kuvassa näkyvät tarjoilutko? Eikös nuo ole aika normaalit juhlatarjoilut; suolaista, makeaa, täytekakku, kuivakakku? Vai mitä ihmiset nykyään juhlissa tarjoaa, marie-keksejä vain?
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919555]Mua ahistas tommonen täydellisyys. Oma käsitykseni elämästä on vähän eri.
No, toivottavasti heillä on tuon pinnan alla myös asiat hyvin.[/QUOTE]
Älä huolta kanna, kyllä heillä on kaikki hyvin ;)
Ja sinäkin kuulut joukkoon, joka ajattelee blogin pitäjän kertovan ihan KAIKKI elämästään, jotta saatte sitä repostella?
 
-
[QUOTE="vieras";24919500]Hienoa! SINÄ oletkin kaikista tärkein.[/QUOTE]

Älä nyt ala itkemään. Eikö tällaisissa keskusteluissa ole tarkoitus, että jokainen kertoo oman mielipiteensä? Vai saanko ainoastaan silloin kommentoida jos on aloittajan kanssa samaa mieltä?
 
"äityli"
[QUOTE="vieras";24919585]Älä huolta kanna, kyllä heillä on kaikki hyvin ;)
Ja sinäkin kuulut joukkoon, joka ajattelee blogin pitäjän kertovan ihan KAIKKI elämästään, jotta saatte sitä repostella?[/QUOTE]

Oletko sinä tuon blogin pitäjä? Vastauksessasi vaan jotenkin paistaa se läpi..
 
tykkään
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;24918932:
Ja taas mä tykkään KPE:stä täysillä.

Niin minäkin, tunteja olen viettänyt sen parissa.
Uskomatonta, kuinka energinen ja taitava ihminen. Barbien matkailuautokin syntyi noin vain.
Itsellä en pidä noin vaaleasta sisustuksesta, mutta toisille se sopii. Meillä musta-valkeaa ja kasvit antavat siihen väriä, rauhoittavaa.
 
"nimetön"
Onko se oikeasti kateutta, kun täällä palstalla otetaan loanheiton kohteeksi näitä bloginpitäjiä?
Moneskohan ketju tämä on, joka menee lähinnä haukkumiseksi tämänkin blogin pitäjää kohtaan, häpeäisitte!

Oma koti on tavallisuudessaan ihan muuta, kuin tämän Annen koti. Ehkä blogi on siirappinen kauniine kuvineen, mutta se antaa mahdollisuuden myös muille haaveiluun. Tiskivuoria ja sotkuisia huoneitako hänen pitäisi kuvata blogiin, että olisitte tyytyväisiä?

Itse olen selaillut blogia silloin tällöin, koska blogissa on välillä ideoita, joita en välttämättä ikinä itse keksisi. Harmittaa, kun moni on lopettanut bloginsa kirjoittamisen jatkuvan negatiivisen ja asiattoman palautteen takia, kun joku on viisaudessaan blogin tänne erehtynyt linkittämään.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919585]Älä huolta kanna, kyllä heillä on kaikki hyvin ;)
Ja sinäkin kuulut joukkoon, joka ajattelee blogin pitäjän kertovan ihan KAIKKI elämästään, jotta saatte sitä repostella?[/QUOTE]

Ohi meni... En oo täällä repostelemassa mitään, ei kuulu tapoihin.
Sanoin vaan että MINUA ahdistaisi jos ois nuin täydellistä. (=täydellisen näköistä)
Ja että TOIVON että heillä on asiat hyvin myös tuon ulkokuoren alla, siis siinä elämässä, mikä ei näy blogissa.
Kumpaakaan asiaa en sanonut pahalla.
 
kaunis elämä kuitenkin
Minä en kyllä kadehdi blogin pitäjää, ihanaahan se vain on kun joku jaksaa pitää itsensä ja kotinsa kunnossa ja omaa lahjoja myös itsenäpräämiseen. :) Minä en siihen kykenis, siis siihen näpräämiseen, mutta yritän toki pitää itseni ja kotini suht kunnossa :) ja eihän kukaan kirjoita (kai, muut kuin herrasväki parviainen) blogiinsa, että onpa taas jumalattoman paska päivä, että tekis mieli vaan huutaa kun lapset kirkuu ja itsellä menkat ja ukkokin osaa ärsyttää ihan tonnilla... :D
 
"Eva"
Joo, mä käyn lukemassa tota blogia kerran kuussa. Se on ehkä hiukan liian hempeä ja heleä mun makuun. Sellasta pastellinsävyistä eloa, kaipaisin hiukan jotain särmää sisältöön. Mun on kauhea vaikea kuvitella tätä rouvaa nostamassa perskankkua ja päästämässä ison pierun. (Niinkuin mä just tein).
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";24919504]Siis nuo kuvassa näkyvät tarjoilutko? Eikös nuo ole aika normaalit juhlatarjoilut; suolaista, makeaa, täytekakku, kuivakakku? Vai mitä ihmiset nykyään juhlissa tarjoaa, marie-keksejä vain?[/QUOTE]
Eikäkö ne, mitkä ei näy kuvassa.
 
"hih"
Mä voin kyllä myöntää että olen hieman kateellinen. Kauniita tavaroita joihin itsellä ei ole varaa. Eikä oma jaksaminen millään riittäisi lastenhoitoon, ison kodin pitoon, nettikaupan hoitoon, noihin tuhansiin askarteluihin, ison kodin jatkuvaan sisustamiseen ja vieläpä aktiivisen blogin pitoon.

Mutta onneksi tuo vanhempikin kirjahylly täyttää tehtävänsä ja pienemmän kodin etuna on että vähemmän pinta-alaa siivottavana... ja johan mä väkersin komian keppihevosen sukkahousuista ja rintaliivinsuojista... :ashamed: :D
ei voi tietää mitä se elämä on, jota ei näy kuin hyvin asetelluista kuvista. Teillä voi olla siistimpää kuin noilla arkena. Luuletko että ihmiset facebookkiinkaan laittaa niitä "läskikuviaan" tai kotinsa sotkuista kuvia. Silti voi kuvata kauniita kakkuja ja koriste-esineitä puhtaalla pöydällä ;)
 
repslaaki
[QUOTE="Eva";24919922]Joo, mä käyn lukemassa tota blogia kerran kuussa. Se on ehkä hiukan liian hempeä ja heleä mun makuun. Sellasta pastellinsävyistä eloa, kaipaisin hiukan jotain särmää sisältöön. Mun on kauhea vaikea kuvitella tätä rouvaa nostamassa perskankkua ja päästämässä ison pierun. (Niinkuin mä just tein).[/QUOTE]

hahah
 
"vieras"
[QUOTE="ella";24920062]Tämä oli kyllä taas pohjanoteeraus näissä kommenteissa![/QUOTE]
Samaa mietin. Pitäs kai naisena tuntea myötähäpeää näiden muijien kommenteista, mutta ei kai kannata.
 
"ella"
Onkohan näillä vielä se pupu muuten, kun ei ole blogissa esiintynyt? Olen selaillut vanhoja postauksia (yksinäinen lauantai-ilta...) ja tässä huhtikuisessa on pupun hankkimisesta:

http://kaunispienielama.blogspot.com/2011/04/vappu.html
 
"lotta"
Ihana blogi! Sitä mietin usein, että miten Anne ehtii tuon kaiken? Tai lähinnä että oikeastiko he itse kaiken tuon tohinan keskellä siivoaa kotinsa, aina niin siistiä...? Vai käyköhän siivooja. Ja näinkin pientä asiaa mietin, että laittaako hiuksensa joka aamu...:D Kun blogipäivinä on kiharrettu ja muutenkin viimeisen päälle hiukset ojossa. Itse en joka aamu kotiäitinä jaksanut. Vain pari kertaa viikossa jotain vähäsen kun lähti ostoksille. Jos hän hoitaa lapset, siistii talon,on lasten kanssa askartelemassa, hoitaa yrityksen, niin miten ehtii itsensäkin ehostaa...:D Olen kade!
 

Yhteistyössä