Ihanteellisin asuinalue lapsiperheelle Helsingissä?

  • Viestiketjun aloittaja Muuttajat
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja oidipus:
Pitäjänmäki/Konala

Rauhallista, lähinnä okt-asutusta. Ei juoppoja eikä häiritseviä maahanmuuttajia.
muista että pitäjänmäki käsittää myös ent stombergin alueen jossa ei muuta olekkaan kun kerrostaloja,mamuja ja muita vähäosaisia..ja on niitä konalassakin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Tekisi mieli suositella Espoota mut sepä ei luonnollisestikaan ole stadissa :LOL:
Eli sanon Pikku-Huopalahti ja Munkkiniemi.
asuin 6vuotta pikkiksessä,siellä on semmonen meno nykyään etten uskaltais laittaa lastani pihalle yksin.ihan oikeesti.
nuorisotalon puoli on kunnon mätäpesäke..
 
Gluteus maximus
Munkkiniemi, olen aina ollut sitä mieltä, että on Helsingin paras paikka asua! Olen asunut ja siellä on tosi hyvät ulkoilumaastot ja ranta kaunis, puistoja, koirapuistoja ja leikkipaikkoja. Ihmekös, että mummonikin viihtynyt siellä jo 40v =)

Pitäjänmäki ja Konala ovat myös tosi kivoja paikkoja lapsiperheelle
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Tekisi mieli suositella Espoota mut sepä ei luonnollisestikaan ole stadissa :LOL:
Eli sanon Pikku-Huopalahti ja Munkkiniemi.
asuin 6vuotta pikkiksessä,siellä on semmonen meno nykyään etten uskaltais laittaa lastani pihalle yksin.ihan oikeesti.
nuorisotalon puoli on kunnon mätäpesäke..
No siitä on 6vuotta kans siitä kun mä olen siellä asunut, että onhan se helposti voinut muuttua siitä! Asuin silloin ihan siinä meikun ja pikkiksen rajalla. Ja se oli kyllä niin rauhallista aluetta, että!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
ja pikku-Huopalahti on kamala slummi nykyään, ennen oli kai ihan kelpo asuinpaikka
kaverin äiti vietti synttreitään paikallisessa syyskuussa,kapakan ulkopuolella pyörii alle parikymppisiä tyttöjä jotka terrorisoi siinä jatkuvasti.no,kaverin äiti oli lähteny kävelemään kotiinpäin eikä ollu heittäny tupakaka näille tytöille niin ne oli päättäny hakata ihjan mummoks tän kaverin äidin.
ja sama meno jatkuu,poliisi on täysin voimaton asian suhteen.pikkis on länsihelsingin mellunmäki :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja Panppe:
Tekisi mieli suositella Espoota mut sepä ei luonnollisestikaan ole stadissa :LOL:
Eli sanon Pikku-Huopalahti ja Munkkiniemi.
asuin 6vuotta pikkiksessä,siellä on semmonen meno nykyään etten uskaltais laittaa lastani pihalle yksin.ihan oikeesti.
nuorisotalon puoli on kunnon mätäpesäke..
No siitä on 6vuotta kans siitä kun mä olen siellä asunut, että onhan se helposti voinut muuttua siitä! Asuin silloin ihan siinä meikun ja pikkiksen rajalla. Ja se oli kyllä niin rauhallista aluetta, että!
no mä oon asunu siellä ala-asteen luona..siellä kyllä sattu ja tapahtu.ite olin vielä yläasteella ja joskus pyörin niissä porukoissa
 
tässä olkaa hyvä,tervetuloa pikkuhuopalahteen!
toivottavasti linkki toimii ja tää on sit vaan jäävuoren huippu!
http://www.pikkuhuopalahti.fi/index.php?option=com_loudmouth&Itemid=&task=topic&id=290
 
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tässä olkaa hyvä,tervetuloa pikkuhuopalahteen!
toivottavasti linkki toimii ja tää on sit vaan jäävuoren huippu!
http://www.pikkuhuopalahti.fi/index.php?option=com_loudmouth&Itemid=&task=topic&id=290
Mä oon ihan järkyttynyt :eek: Maakujalla asuin, ja kuvittelin sen alueen olevan tosi kiva ja rauhallinen :LOL: Tosin en siellä asunut kun pari kuukautta, eli iha kaikkea en nähnyt mitä siellä tapahtuukaan |O
 
Pastori
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tässä olkaa hyvä,tervetuloa pikkuhuopalahteen!
toivottavasti linkki toimii ja tää on sit vaan jäävuoren huippu!
http://www.pikkuhuopalahti.fi/index.php?option=com_loudmouth&Itemid=&task=topic&id=290
:D :LOL: :LOL: *anteeksi* :saint:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:
Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
tässä olkaa hyvä,tervetuloa pikkuhuopalahteen!
toivottavasti linkki toimii ja tää on sit vaan jäävuoren huippu!
http://www.pikkuhuopalahti.fi/index.php?option=com_loudmouth&Itemid=&task=topic&id=290
:D :LOL: :LOL: *anteeksi* :saint:
eiku oikeesti,kirtäisin kaukaa ton kaupunginosan..tuolla linkissä oli siellä alhaalla kirjotus noista 6-15vuotiasta jotka hilluu ja rikkoo paikkoja.
täällä jakomäessä,joka leimattiin eilen slummiksi,ei oo mitään edes ton suuntasta
 

Yhteistyössä