Ihastunut toiseen mieheen, täysin tuntemattomaan!??

  • Viestiketjun aloittaja Sekaisin
  • Ensimmäinen viesti
Sekaisin
Miten tällanen voi edes olla mahdollista? Olen naimisissa, suhteessa kaikki kunnossa. Olen töissä kaupassa jossa käy usein asioimassa eräs mies. Tää mies saa mut aivan sekaisin. Ei olla koskaan juteltu, muuta kuin sen kiitos ja ole hyvä. Mutta ne katseet.... voi taivas ne katseet! Mä en pysty toimimaan ollenkaan kun näen miehen tulevan sisään kauppaan. Mä en ole flirttailevaa tyyppiä, mutta tästä miehestä en saa silmiäni irti. Tämä mies on aivan tavallinen, ei mitenkään kauhean komea edes. Ja tämä "tunne" on aivan selvästi molemminpuolista. Olen ollut mieheni kanssa 8 vuotta, ja olen asian niin ajatellut että väkisinhän sitä tässä elämän aikana tulee ihmisiä vastaan joihin ihastus saattaa syntyä. Eri asia sitten tekeekö asian eteen jotain vai ei. Ja en aio tehdä! Mutta... tämä tunne on aivan kauhea!! Poden omantunnontuskia koska tämä mies pyörii mun mielessäni, hän saa perhoset vatsaani, mitä mieheni ei tässä määrin ole koskaan saanut. Mun työpäiväni menee siinä että mietin tuleekohan tämä mies ostoksille. Mulla on ihan kamala olo tästä asiasta! Miten ihmeessä mä pääsen tästä tunteesta eroon??
 
lähesty sitä
Lähesty sitä miestä lauseilla joilla ilmaiset sen, missä päin tämä tapahtuu että onko pienikin paikkakunta kaikki tuntee toisensa vai iso missä kaikki on ventovieraita toisilleen?
 
"zenn"
Se menee ohi ajan kanssa. :) Normaaliahan tuo on ja se, ettette puhu toisillenne lisää jännitystä odotuksen lisäksi. Sillähän voi olla vaikkapa hirveä nasaaliääni :eek:

Odottele rauhassa ja nauti tunteesta ilman pahaa mieltä, ethän ole pettämässä ketään. Jos vielä vuoden parin päästä sinulla on perhosia masussa niin arvioi tilanne uudestaan.
 
Sekaisin
Toivottavasti ei tee mitään aloitetta. Mutta hänen katseensa kertoo kyllä että ei tämä voi yksipuolista olla. Mä haluan että tämä tunne menee ohi ja pian!! Kyllä hän sormukset sormessani on varmasti nähnyt. Mutta ne silmät.... ja ne katseet... voi hyvä luoja sentään! Mulla putoilee rahatkin käsistä ja sanat menee sekaisin jos olen kassalla. Muuten sitten vaan meinaa jalat alta lähteä. Tätä mä en haluaisi kokea. Oman mieheni kanssa ei moista koskaan ollut. Ollaan tutustuttu "hitaasti", ja rakkaus ei tullut mitenkään palavana heti, vaan alkoi pikkuhiljaa voimistua. Ehkä sitä kaipaa omaan avioliittoon sitä samaa tunnetta mikä nyt on toiseen mieheen. Kohteen vain kun voisi vaihtaa....
 
Sekaisin
Mietin asiaa koska mun mielestä tämä tilanne on kamala.... ja tuosta tasapainoisuudesta mistä joku sanoi. Ei tunteitaan voi hallita... eri asia mitä niiden kanssa tekee. En mä tahdo näin tuntea, ei se minusta mitään epätasapainoista ihmistä tee.
 
äiti 44 v
Mietin asiaa koska mun mielestä tämä tilanne on kamala.... ja tuosta tasapainoisuudesta mistä joku sanoi. Ei tunteitaan voi hallita... eri asia mitä niiden kanssa tekee. En mä tahdo näin tuntea, ei se minusta mitään epätasapainoista ihmistä tee.
No se oli vaan tuo äiti 44v, se on ihan seko ja aina aukomassa naamaansa. Mikä lie ruma läski vanha haukka joka ei ole saanut tällä vuosituhannella :( Älä siitä välitä! Ei siitä välitä kukaan muukaan :D
 
"vieras"
Olet aika naiivi jos podet syyllisyyttä, vaikka mitään ei ole tapahtunut.
Kyllä jokainen ihminen joskus ihastuu, ei siinä ole mitään väärää! Mutta järjen avulla ymmärtää ettei tule tekemään asian suhteen mitään. Nauti tunteesta kun vielä voit, kyllä se ohi menee...
 
Koettu on :)
Mietin asiaa koska mun mielestä tämä tilanne on kamala.... ja tuosta tasapainoisuudesta mistä joku sanoi. Ei tunteitaan voi hallita... eri asia mitä niiden kanssa tekee. En mä tahdo näin tuntea, ei se minusta mitään epätasapainoista ihmistä tee.
Joo, et todellakaan ole mitenkään epätasapainoinen. Tuollaisia hetkiä tulee, parhaimmillaan niille voi hymyillä jälkeenpäin - kun ei ole antanut tunteen mennä pidemmälle. Itselläni oli vuosia sitten vastaavanlainen "ihastus", ihania katseita puolin ja toisin - aikanaan tunne meni ohi, ja tutustuimme paremmin, sattumalta ihan muuten vaan, ja aloin oikeasti ihmetellä mitä olin hänessä nähnyt. Pidä tunne katse ja haaveilu-tasolla, se on parasta, unelmissa voitte tehdä mitä vaan, se kantaa välillä mukavasti arjessa :)
 

Yhteistyössä