Ihottumaa

Onkoi kellään samanlaista ongelmaa ja miten ootte hoitanu.Mulla on silmäluomet aivan punaiset ja kutiaa,nahkat kesii välillä ja tulee pieniä haavoja kun iho repeää hankaamisesta.Samanlaiset läikät on nyt tullut rintaan ja kämmenien sisälle ja alkkarirajaan...todella kiusallista!Sama vaiva oli tasan vuosi sitten samaan aikaan,sillon kävin lekurissa ja sain kortisonit ja vaiva ajan kukuessa paranikin ,nyt taas ja lisäksi vielä nenän limakalvot rikkoutuu ja tulee sellaisia kipeitä patteja.Olen kokeilliu Bebanthanit,Bevitat,öljyt,luontaistuotteet,A-vitamiini rasvat...ehkä hetkellisen avun voi löytää ja taas sama tilanne...keväällä ja kesällä ei ole mitään oireita.Voinko olla allerginen vai johtuuko tämä vuodenajastta.Ajattelin kyllä mennä taas lääkäriin...viime syksynä ei voitu ottaa allergia testejä koska olin raskaana.Auttakaa,onko kokemuksia?
 
Isomasu
Kuulosti tutulta tuo silmätulehdus. Teini-iässä olin jatkuvassa samanlaisessa silmätulehduskierteessä. Kiersin lääkäriltä toiselle. Lopulta minulle määrättiin jopa silmälasit vaivan helpottamiseksi. Ei mitään apua. Sitten osasin mennä ihotautilääkärin luokse. Hän käski heittää kaikki käyttämäni meikkituotteet pois ja olla ilman mitään meikkejä puoli vuotta ja ostaa sitten uudet puhtaat meikit. Tein näin ja jopa helpotti. Meikkeihin oli pesiytynyt bakteeri, joka aiheutti tulehduksen aina uudelleen ja uudelleen. Myöhemmällä iällä kesivää ihottumaa on ilmennyt myös kämmenissä ja jopa jalkapohjissa ajoittain. Tämä on todettu atooppiseksi ihottumaksi ja helpottaa kun luovun hajusteiden ja kemikaalien käytöstä.
 

Yhteistyössä