Ikää 41v ja vauvakuume

Hei tältäkin mammalta!!Menin uudestaan naimisiin 2009 ja syyskuussa 2010 meille syntyi ensimmäinen yhteinen poika(Mulla kaks tyttöä ed.avioliitosta ja he ovat nyt 10,kohta 11v ja 8v)!!Ikää mulla on nyt 42v ja meille syntyy toinen yhteinen lapsi 2 1/2kk päästä(myös poika)!! :D Yhteispäätöksellä todettiin että neljä lasta saakin sitten riittää meidän perheelle!! :D

miita1969 & Lilliputti 30+3
 
Hei!!!
Eksyin tälle sivustolle, kun minua kaihertaa sama "vaiva": Olen pohtinut jo vuoden jos kohta toisenkin, yrittääkö vielä lasta, vaikka ja koska ikää on jo 41v. Minulla on jo kaksi tyttöä, joiden ikäero on 11 vuotta (eri isät). Seuraavaan lapseen nuoremman ikäero olisi 9 vuotta... Luulisi siis auttavia käsiä löytyvän... Ja kumpikin tytöistä toivoo vielä pikkusisarusta :heart:
Olen kamppaillut ahdistavan työpaikkani kanssa ja uupunut henkisesti, ja ensin ajattelin että raskaus olisi hyvä pakomahdollisuus töistä, mutta sitten päätinkin korjata ongelmat töissä, koska pakeneminen ei ole mikään ratkaisu ja ongelmiin onkin saatu jonkinlaista pientä muutosta, mutta uupumus on silti jäänyt ja vastenmielisyys työpaikkaa kohtaan.
Päätin hakea opiskelemaan nyt syksyn yhteishaussa (ja samalla miettinyt yhä joka päivä uskaltaako haaveillakaan vauvasta....) lukeakseni sosionomiksi. Haluaisin tehdä tärkeää työtä muiden hyväksi. Mutta ilmeisesti minulla olisi annettavaa vielä yhdelle lapsukaiselle, kun asia "vaivaa" joka päivä, eli tilaa sydämessä on :p
Olen miettinyt pääni puhki tuloksetta, että jos nyt olen uupunut, se ei tarkoita sitä, että olisin uupunut sitten kun/jos vauva saapuisi taloon. Luultavasti olisin hyvinkin onnellinen, jos vielä onnistaisi. Aikaisemmat raskauteni ovat sujuneet hyvin ja olen nauttinut niistä pienistä pahoinvoinneista ja sokeriarvojen noususta huolimatta.
Mutta nyt kun luin saman ikäisten naisten jutustelua samasta aiheesta, mieli alkoi kirkastua ja ura elämässä selkiintyä... Kiitos teidän kaikkien ihanien naisten, jotak jaatte tuntemukset, samanmoiset epäilyt jne... :D
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Täällä myös äiti vuosimallia 70 ja itselläni 7v poika ja 2v tyttö ja kovin t oivottu olisi pikkuinen perheeseemme mutta joka kk nuo menkat vaan tulla tupsahtaa taas iso finni leuassa joten taitaa tääkin kuukausi olla mennyt...huoh
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Olen 44v kolmattaan toivova äiskä. Esikoinen jo 20v edellisestä liitosta nuorempi 9v odottaa kovasti pikkusiskoa :) Saisi ilomielin tullakin.

Nyt on vaan epätietoisuuden tila, olenko raskaanaa vai en :( Kaikki oireet melkein on läpikäyty tai niitä on edelleen. Viikkoja olisi 11+0, mutta HCG ei vain nouse.
 
  • Tykkää
Reactions: Tepias
Hei!!!
Eksyin tälle sivustolle, kun minua kaihertaa sama "vaiva": Olen pohtinut jo vuoden jos kohta toisenkin, yrittääkö vielä lasta, vaikka ja koska ikää on jo 41v. Minulla on jo kaksi tyttöä, joiden ikäero on 11 vuotta (eri isät). Seuraavaan lapseen nuoremman ikäero olisi 9 vuotta... Luulisi siis auttavia käsiä löytyvän... Ja kumpikin tytöistä toivoo vielä pikkusisarusta :heart:
Olen kamppaillut ahdistavan työpaikkani kanssa ja uupunut henkisesti, ja ensin ajattelin että raskaus olisi hyvä pakomahdollisuus töistä, mutta sitten päätinkin korjata ongelmat töissä, koska pakeneminen ei ole mikään ratkaisu ja ongelmiin onkin saatu jonkinlaista pientä muutosta, mutta uupumus on silti jäänyt ja vastenmielisyys työpaikkaa kohtaan.
Päätin hakea opiskelemaan nyt syksyn yhteishaussa (ja samalla miettinyt yhä joka päivä uskaltaako haaveillakaan vauvasta....) lukeakseni sosionomiksi. Haluaisin tehdä tärkeää työtä muiden hyväksi. Mutta ilmeisesti minulla olisi annettavaa vielä yhdelle lapsukaiselle, kun asia "vaivaa" joka päivä, eli tilaa sydämessä on :p
Olen miettinyt pääni puhki tuloksetta, että jos nyt olen uupunut, se ei tarkoita sitä, että olisin uupunut sitten kun/jos vauva saapuisi taloon. Luultavasti olisin hyvinkin onnellinen, jos vielä onnistaisi. Aikaisemmat raskauteni ovat sujuneet hyvin ja olen nauttinut niistä pienistä pahoinvoinneista ja sokeriarvojen noususta huolimatta.
Mutta nyt kun luin saman ikäisten naisten jutustelua samasta aiheesta, mieli alkoi kirkastua ja ura elämässä selkiintyä... Kiitos teidän kaikkien ihanien naisten, jotak jaatte tuntemukset, samanmoiset epäilyt jne... :D

Tepias - Tervetullut olet lämpimästi kuumeilemaan 40+ "so what" pinoomme, meillä täällä mahtavan ihanaiset naiset!:wave:
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
Täällä myös äiti vuosimallia 70 ja itselläni 7v poika ja 2v tyttö ja kovin t oivottu olisi pikkuinen perheeseemme mutta joka kk nuo menkat vaan tulla tupsahtaa taas iso finni leuassa joten taitaa tääkin kuukausi olla mennyt...huoh
..kuin myös sinäkin Marza1970 - olet oikein lämpimästi tervetullut pinoomme kuumeilemaan, meillä täällä ihanaisia naisia paljon!:wave:
(emmekä ole ikärasisteja, voi tulla nuoremmatkin, kuin 40+;))
http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/vauvakuume/1897274-40-so-what-wol-12-a/
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tepias ja Marza1970
Täällä myös äiti vuosimallia 70 ja itselläni 7v poika ja 2v tyttö ja kovin t oivottu olisi pikkuinen perheeseemme mutta joka kk nuo menkat vaan tulla tupsahtaa taas iso finni leuassa joten taitaa tääkin kuukausi olla mennyt...huoh
Tsemppiä ja peukkuja pystyyn Marza1970!!! Itse vasta odottelen pillereiden lopettamisen jlk ekoja kuukautisia. Lopetin pillerit muistaakseni 29.7. ja luinkin jostain, että kuukautiset saattaa odotuttaakin, mutta rinnat on kipeät ja alavatsassa tuntunut repeilyä kun nousee nopeasti, mutta kuukautiset ne kuitenkin ovat, jotka tekevät nuo tuntemukset (olen tietysti varsin tehnyt 3 testiäkin, mutta en ole raskaana... ainakaan vielä... Kunpa...!) :D
Kyllä sitä niin tuntee itsensä samanlaiseksi, kuin muutkin samanmoiset raskaaksi tulon -kaipailijat... :D
Kuten huomata saattaa; vielä naurattaa, muttaa saattaa hymy hyytyä, jos mitään ei ala kuulua. Pelkään jo vaihdevuosiakin -stressi kun saattaa edesauttaa niidenkin alkamista. Tosin äidillä ne alkoivat vasta viisikymppisenä!
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Hei kaikki "aikuiset" naiset & äidit,

minä täällä yökkäilen, hieman hirvittää, sillä täytin heinäkuussa jo 44. Mutta jos nyt olisin raskaana, niin olisihan se ihan hienoa, sillä olen vuositolkulla surrut sitä, että poikani kasvaa ilman sisarusta. Sain esikoiseni täytettyäni juuri 39.v. Poikani täytti elokuussa 5.vuotta. Eka raskauteni meni aivan loistavasti, samoin synnytys. Mutta omaa jaksamistahan sitä mietii. Olen sporttinen tyyppi, eli kuntosalia, astangaa, lenkkeilyä, mutta unta olen aina tarvinnut tosi paljon. Eli vauvan kanssa menisi taas sitten valvoen jokunen vuosi.. Kertokaapa minun ikäiset äidit, että miten olette jaksaneet aloittaa rumban jälleen alusta :) Nautin kyllä aivan erityisen paljon vauva-ajasta, sillä olinhan ollut lapseton ja vapaa miltei 4-kymppiseksi :) Eli positiivisesti suhtaudun.
 
  • Tykkää
Reactions: PippuriPiia-70
Tuo pienen vauvan ja taaperoikäisen kanssa jaksaminen hieman itseäkin hirvittää, kun on tullut huomattua, että mitä enemmän ikää tulee sen tärkeämmät ne yöunet on. Mutta meitä onneksi on kaksi aikuista kotona, sitten nuo koulu-ikäiset apuna. Joten eiköhän se mene ihan omalla painollaan. :)
 
Pientä kuumeilua mutta kohtuullisen kokoista pelkoa on vuoroin täällä päin liikkeellä. Ainokaisemme on 2v 4kk ja tuntuu välillä surulliselta ajatukselta, että hänellä ei olis sisarusta. Pelkoa raskautta kohtaan en ole toistaiseksi voittanut... Ensimmäinen odotus parin viimeisen kuukauden ajalta oli aika tukalaa, samoin vauva-aika huonon nukkumisen takia. Näiden asioiden kanssa taistellaan, kumpi voittaa kuumeilu vai pelko... Toki ikää on 41+, joten varmaa ei raskaaksitulokaan enää ole.
 
Pientä kuumeilua mutta kohtuullisen kokoista pelkoa on vuoroin täällä päin liikkeellä. Ainokaisemme on 2v 4kk ja tuntuu välillä surulliselta ajatukselta, että hänellä ei olis sisarusta. Pelkoa raskautta kohtaan en ole toistaiseksi voittanut... Ensimmäinen odotus parin viimeisen kuukauden ajalta oli aika tukalaa, samoin vauva-aika huonon nukkumisen takia. Näiden asioiden kanssa taistellaan, kumpi voittaa kuumeilu vai pelko... Toki ikää on 41+, joten varmaa ei raskaaksitulokaan enää ole.

Markeli
..jos "kuume" kuitenkin yltyy kovaksi,;) olet oikein tervetullut 40+ pinoomme - haaveilemaan siitä vielä yhdestä pikkisestä.:heart:

 
Littlest designs are goods that are midget in size. They are furniture, household means, department supplies, equipments, additions and other profitable things. These downsize goods can be tempered to at refuge, snitch on and office. The quality of these products is that they want less place but they are as running as their tall counterparts.Take your leather recliner and reach how much span it is eating in moncler jassen your living room. Now boost a downsize leather sofa fit and repossess how much blank could you deliver by replacing your large leather recliner with downsize sofa. Good thing is that both the sofas have unaltered room capacity. Downsize goods are becoming in because they take care of an conceptual substitute for voluminous items. <a href="http://www.moncler-nederland.nl/">goedkope moncler jassen</a>
coach outlet
sac pas cher boutique
moncler jacket sale
cheap Replica Handbags
Longchamp Handbags
Cheap Longchamp Handbags
Fake Louis Vuitton Handbag
Moncler Outlet
Discount Mulberry
Moncler Soldes
Doudoune Moncler pas cher
Least designs fitments and other goedkope moncler jassen household items are by the skin of one's teeth perfect for every home. With these items, you could come to someone's rescue interval and in this by means of b functioning as cause your impress upon look bigger. Another extensive thing about these items is that they are lightweight and they demand small-minded maintenance. You can change-over a downsize dining flatland from a certain corner to another with few helping hands and without breaking edges and corners of the walls in your home.Homeowners goedkope moncler jassen across the orb are using downsize items to retrieve get more space in their homes. These items are low-priced and this is another saneness with a view their popularity. Downsize goods suit kindly to studio apartments, condos and flats where there is no while instead of extending the homes. People living in sprawling bungalows could also take superiority of these goods and get someone's goat more space without renovating their homes.
 
Heissan kaikille!

Täällä ikää 39+ eli muutamaa kuukautta vaille 40. Lapsia on 4 joista nuorin vasta 2kk ikäinen ja nyt on ollut muutaman viikon ajan sellainen tunne että uusi kuumeilu meinaa iskeä taas päälle :whistle: miehelleni en ole vielä maininnut asiasta mitään kun en itsekään ole varma että onko tää varmasti uuden kuumeilua... ja onko nyt mieheni sitten enää haluamassa vielä yhtä vaavia lisää meille. Hmmmm jotenkin vaan hassua että olen 2kk sitten synnyttäyt ja nyt jo halajan uutta raskautta, vai onko se vaan haikeutta kun ollaan puhuttu että tämä olisi viimeinen lapsemme ja sitten perheemme olisi tässä:ashamed: nyt on sitä vielä vaikea sanoa. Oli vaan pakko päästä kirjoittamaan ajatuksia ja jakamaan niitä muidenkin kanssa:rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: Marza1970
Heippa kaikki!

Ihana, kun täällä on muita nelikymppisä äitejä, joilla on eri-ikäisiä lapsia. Olen 43-vuotias, ja minulla on aiemmasta liitosta 10- ja 13-vuotiaat tyttäret. Miehellä ei ole omia lapsia, ja olemme toivoneet yhteistä lasta jo useita vuosia. Viime keväänä päätimme lopettaa "turhat haaveet" ja nauttia elämästä tällaisenaan. Niin kuitenkin kävi, että nyt on menossa 8. raskausviikko. Lääkäri on reilun viikon päästä, ja jännittää ihan hirveästi, onko masussa elävä sikiö.
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä