Ikuinen poikuus

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Miten elät tämän kanssa?

Vain lähipiirini tietää tai ainakin olettaa. Kenellekään en ole voinut kertoa. Yhdelle naiselle uskouduin, hän nauroi päin naamaani.

Olen friikki. En halua hyväksyä sitä. Vituttaa.
 
vierailija
Mene baariin ja kysyt ensimmäiseltä naiselta mentäskö naimaan? Helposti hoidettu ongelma. Tai soitat jollekin nais puolisellle kaverille ja sanot että tarviit pillua. Ihan helppo juttu. Maailmassa ei ois varmaan yhtää sotaa, jos miehet saisivat tarpeeksi pillua. Kaikki tyhmät ideat kuten muslimien neitsyt haaveet terrori teoissa juontaa tähän. Jos ei muuten sulla onnaa etsi maksullinen ja käytä kumia.
 
vierailija
Mene baariin ja kysyt ensimmäiseltä naiselta mentäskö naimaan? Helposti hoidettu ongelma. Tai soitat jollekin nais puolisellle kaverille ja sanot että tarviit pillua. Ihan helppo juttu. Maailmassa ei ois varmaan yhtää sotaa, jos miehet saisivat tarpeeksi pillua. Kaikki tyhmät ideat kuten muslimien neitsyt haaveet terrori teoissa juontaa tähän. Jos ei muuten sulla onnaa etsi maksullinen ja käytä kumia.
Jos olisin noin itsevarma en olisi tässä tilanteessa. Muutenkin jos olisin edes vähän seksuaalisesti haluttava olisi asia tapahtunut itsekseen.

Maksullista en halua. Ei se ongelma tässä vaiheessa ole seksikokemuksen puute, vaan se, että kukaan ei ole halunnut. Ei yksikään kohtaamani ihminen. Olen ilmaa. Seksitön epämies.
 
vierailija
Jos olisin noin itsevarma en olisi tässä tilanteessa. Muutenkin jos olisin edes vähän seksuaalisesti haluttava olisi asia tapahtunut itsekseen.

Maksullista en halua. Ei se ongelma tässä vaiheessa ole seksikokemuksen puute, vaan se, että kukaan ei ole halunnut. Ei yksikään kohtaamani ihminen. Olen ilmaa. Seksitön epämies.
Ei seksiä kannata harrastaa tai voi käydä kuten minulle. Sain herpeksen ja vaimon...
 
vierailija
Mene baariin ja kysyt ensimmäiseltä naiselta mentäskö naimaan? Helposti hoidettu ongelma. Tai soitat jollekin nais puolisellle kaverille ja sanot että tarviit pillua. Ihan helppo juttu. Maailmassa ei ois varmaan yhtää sotaa, jos miehet saisivat tarpeeksi pillua. Kaikki tyhmät ideat kuten muslimien neitsyt haaveet terrori teoissa juontaa tähän. Jos ei muuten sulla onnaa etsi maksullinen ja käytä kumia.
Kun normaalit ihmiset neuvovat epänormaaleja osa 52.

Jos naisseuran saanti olisi kaikille helppoa ei täällä olisi yksinäisiä miehiä, ei kokemattomia aikuisia. Muutenkin nuo "neuvot" saattavat toimia parikymppiselle, mutta kymmenen (tai enemmän) vuotta vanhempi on niin jumissa pään sisältä, että harva neuvo enää toimii. Jos nämä miehet osaisivat toimia naisten kanssa tai olisivat edes seksuualisesti haluttavan näköisiä ei heillä olisi näitä ongelmia.

Yli kolmekymppistä kokematonta pidetään aivan aiheesta joko todella outona tai surkimuksena - yleensä molempina. He eivät monellekaan kelpaa, sillä onhan heissä oltava jotain vikaa, kun kukaan ei ole heitä koskaan halunnut. Ei heillä ole naispuolisia kavereita, jotka auttaisivat. Eikä heillä myöskään ole kykyjä tehdä baarissa minkäänlaista vaikutusta toiseen ihmiseen.

Heillä on edessään yksinäinen elämä täynnä häpeää ja katkeruutta menetettyä aikaa kohtaan.
 
vierailija
Alistu siihen jos et ole pystynyt asian eteen mitään tekemään. Naisiakin on samassa tilanteessa. Kuihtuvat ja kuolevat pois saamatta koskaan tuntea miestä itsessään.
Onhan se säälittävää.
Arvostan rehellisyyttä. Ei korusanoja, ei turhan toivon ylläpitämistä vaan sanotaan totuus.

Viisi vuotta sitten olisin, ehkä vielä harkinnut maksullista. Nyt en kehtaa sitäkään. Ei ole tämä mitä elämältä odotin. Joutua tilanteeseen, joka on niin häpeällinen, että päästäkseen siitä pois on pakko valehdella.
 
vierailija
Ei ole ihmekään tuo naisettomuus, jos asenne on tuollaista ruikutusta. Joku nainen voi sinulle teetä ja sympatiaa tarjota, mutta pimppi pidetään piilossa.
Aivan, en ole maskuliininen, normaali mies. Kaverit (naiset sekä miehet) ovat suoraan kysyneet olenko homo. Lähdettäessä kaveriporukalla baariin muut puhuvat muijien pokaamisesta ja pillun saamisesta. Minä lähden pitämään hauskaa. Jos jossain tilanteessa pääsen/joudun läheisiin puheväleihin naisen kanssa puhun kuin kaverille ja heitän tyhmiä vitsejä. Pian huomaan naisen poistuvan vessaan ja jäävän sille reissulle.

Jos viittaat tähän ketjuun, niin se on turhautumisen purkamista anonyymille nettipalstalle, koska en näistä tunteista voi muualla kenellekään puhua. Oikeassa maailmassa olen asiasta tyystin hiljaa ja poistun tilanteesta, jos edes mainitaan sana seksi.
 
Vierailija111
Mene baariin ja kysyt ensimmäiseltä naiselta mentäskö naimaan? Helposti hoidettu ongelma. Tai soitat jollekin nais puolisellle kaverille ja sanot että tarviit pillua. Ihan helppo juttu.
Miksi oletat, että se ensimmäinen vastaan tullut nainen haluaa antaa kenelle tahansa? Tai miksi oletat, että ap:n naispuolinen kaveri haluaisi seksiä ap:n ihan vain säälistä?

Naiset eivät ole mitään tahdottomia esineitä jotka toimivat miesten panopuuna.
 
  • Tykkää
Reactions: Fantzu
vierailijaMies
No voi jumaliste mitä paskaa, lopeta tuo ulina samantien. Ulkonäölleen ei kukaan mitään voi, ulkoiselle olemukselleen ja etenkin itseluottamukselle kyllä. Ja itseluottamus on kaiken avain. Käy huorissa ja hanki sitä itseluottamusta sitä kautta. Kyllä ne jeesaavat kokemattomia mielellään. Kolmekymppinen on vielä nuori, mutta älä nyt helvetissä odota viisikymppiseksi. Äläkä punnitse viehätysvoimaasi joidenkin helvetin baarilutkien käytöksen mukaan. Äläkä nosta kaikkia naisia jalustalle, se näkyy epätoivoisuutena naamasta ja aiheuttaa vain itsellesi pettymyksiä. Nosta jalustalle sitten vasta se oikea kun se sattuu kohdalle.
 
vierailija
No voi jumaliste mitä paskaa, lopeta tuo ulina samantien. Ulkonäölleen ei kukaan mitään voi, ulkoiselle olemukselleen ja etenkin itseluottamukselle kyllä. Ja itseluottamus on kaiken avain. Käy huorissa ja hanki sitä itseluottamusta sitä kautta. Kyllä ne jeesaavat kokemattomia mielellään. Kolmekymppinen on vielä nuori, mutta älä nyt helvetissä odota viisikymppiseksi. Äläkä punnitse viehätysvoimaasi joidenkin helvetin baarilutkien käytöksen mukaan. Äläkä nosta kaikkia naisia jalustalle, se näkyy epätoivoisuutena naamasta ja aiheuttaa vain itsellesi pettymyksiä. Nosta jalustalle sitten vasta se oikea kun se sattuu kohdalle.
Lopeta ulina, ole itsevarma, ota mitä haluat, mene huoriin, puhu naisista huorina - kaikki nuo on mulle täysin vierasta käytöstä. Alan pikkuhiljaa tajuamaan miksi olen yksin. Ei tullut arasta pojasta naistenkaatajaa.
 
Lopeta ulina, ole itsevarma, ota mitä haluat, mene huoriin, puhu naisista huorina - kaikki nuo on mulle täysin vierasta käytöstä. Alan pikkuhiljaa tajuamaan miksi olen yksin. Ei tullut arasta pojasta naistenkaatajaa.
Kuinka monta sun tarttis "kaataa"?

Ns. pakit ei ole mikään häpeä. Ei maailma niihin kaadu. Pakkeja saa ihan jokainen joka pyrkii tutustumaan toiseen. Se on ihan normaalia.
Aina voi sanoa, että olit kiinnostavaa seuraa, tavattaisko jonain päivänä ja tossa on mun numeroni. Vastapuoli sit tekee sillä mitä huvittaa eikä välttämättä koskaan soita, mut ei tossa ole mitään noloa tai epänormaalia. Rehellistä lähestymisyritystä ei tartte koskaan hävetä vaikka se ei johtaisi mihinkään.
 
  • Tykkää
Reactions: m1es
vierailija
Kuinka monta sun tarttis "kaataa"?

Ns. pakit ei ole mikään häpeä. Ei maailma niihin kaadu. Pakkeja saa ihan jokainen joka pyrkii tutustumaan toiseen. Se on ihan normaalia.
Aina voi sanoa, että olit kiinnostavaa seuraa, tavattaisko jonain päivänä ja tossa on mun numeroni. Vastapuoli sit tekee sillä mitä huvittaa eikä välttämättä koskaan soita, mut ei tossa ole mitään noloa tai epänormaalia. Rehellistä lähestymisyritystä ei tartte koskaan hävetä vaikka se ei johtaisi mihinkään.
Olen aina tyytynyt vähään. Keilailussakin yksi kaato saa hymyilemään ja paikot ovat vain kermavaahto keilailumansikan päälle.

Enkä mä sinällään pakkeja tai lähestymistä pelkää, ennemmin sitä seuraavaa askelta. Kuten ensimmäisessä viestissä sanoin, ei se kerta kun sieluni avasin ja tilanteestani puhuin mennyt kovinkaan hyvin. Jos tietäisin, että vastapuoli ymmärtää, eikä tuomitse olisin paljon itsevarmempi. Nyt lukko pään sisällä on niin tiukasti ruosteessa, että poistun aina tilanteesta, jos on pienikin mahdollisuus edetä mihinkään intiimimpään.
 
vierailija
Kuinka monta sun tarttis "kaataa"?

Ns. pakit ei ole mikään häpeä. Ei maailma niihin kaadu. Pakkeja saa ihan jokainen joka pyrkii tutustumaan toiseen. Se on ihan normaalia.
Aina voi sanoa, että olit kiinnostavaa seuraa, tavattaisko jonain päivänä ja tossa on mun numeroni. Vastapuoli sit tekee sillä mitä huvittaa eikä välttämättä koskaan soita, mut ei tossa ole mitään noloa tai epänormaalia. Rehellistä lähestymisyritystä ei tartte koskaan hävetä vaikka se ei johtaisi mihinkään.
https://fi.internetprint.eu/kayntikortti-malli-tekstuureja-pintoja
;)
 
vierailija
Minä lähden pitämään hauskaa. Jos jossain tilanteessa pääsen/joudun läheisiin puheväleihin naisen kanssa puhun kuin kaverille ja heitän tyhmiä vitsejä. Pian huomaan naisen poistuvan vessaan ja jäävän sille reissulle.

Jos viittaat tähän ketjuun, niin se on turhautumisen purkamista anonyymille nettipalstalle, koska en näistä tunteista voi muualla kenellekään puhua. Oikeassa maailmassa olen asiasta tyystin hiljaa ja poistun tilanteesta, jos edes mainitaan sana seksi
.
ÄLÄ HEITÄ YHTÄÄN VITSIÄ ENÄÄ(y)
;)
 
vierailija
Miksi pilkkaatte ja pilaatte vakavsn ketjun?

Saatteko jotain mielihyvää tästä?

ap
En ainakaan ole pilkannut ketään. Ei kannata kertoa vitsejä, kun sillä on sellainen vaikutus. Ei ne vaan toimi, ei ainakaan tässä tapauksessa! Eikä se ole pilkkaamista.

Nuo kaksi videota täytyisi katsoa ensin, ymmärtää, kuinka erilaisia ihmiset ovat eri puolilla maapalloa. G.M, se esiintyjä, on aina ollut kiinnostunut miehistä ja vasta oli dokumentti siitä - kannattaisi katsoa. Kohtaanto-ongelmaksi nykyään nimitetään monia asioita.

Tuossa alemmassa oli hyvä osoitus siitä, miten ensivaikutelma tulee esille: maailmankuulun ääntä eivät tunteneet, eikä 10 vuotta vanhaa hittiä toisella puolella maapalloa:ROFLMAO:. Tosaalta niin moni y r i t t ä ä moneen kertaan vastaavissa kisoissa... Mun neuvo on, et avoimin silmin lähtee kiertelemään erilaisia paikkoja, unohtaa menneet eikä yritä keksiä sellaista, mitä ei itse ole luonnostaan - uusia vitsejä ainakaan:)
 
vierailija
Täällä on muutama kiusaaja. Älä välitä.
Niin, ei minua yllättänyt, että palsta mukailee tosielämän käytösmalleja. Ihmiset näkevät heikon ja poikkeavan henkilön ja empatian sijaan he kokevat mahdollisuuden pilkkaan ja ahdisteluun.

Tätä olen kokenut vuosikausia ja nykyään se on minun oletukseni ns. normaalin ihmisen käytöksestä. Siksi onkin poikkeavan parempi olla visusti hiljaa ellei halua altistaa itseään tuskaiselle joukkolynkkaukselle.

ap
 

Yhteistyössä