Ilmavaivat alkuraskaudessa?

Viestiketju alueella 'Odotusaika' , aloittaja Fayrouz, 17.04.2019.

1. Fayrouz

Fayrouz Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    5
    Onko hei muilla ollut niin noloa raskausoiretta kuin mahdottomat ilmavaivat? :unsure: Mä en ole varma olenko raskaana, mutta tämä vaivasi esikoisen raskauden aikaankin niin, että ekassa ultrassa lääkäri valitti, että "pitäisi katsoa mitä syö" kun maha mölisi eikä hän saanut sydänääniä kuulumaan. Minä siitä itkuisena ja paniikissa sitten hakeuduin yksityiselle ultrattavaksi kun pelkäsin pahinta (kaikki oli ok). Silloin(kaan) en ollut muuttanut ruokavaliotani mitenkään, ja nyt on menkat myöhässä ja jo viikon vaivannut tosi ikävä vatsan myllerrys ja ilmavaivat, joista en yleensä kärsi. En tiedä, onko tämä nyt edes mulla raskausoire, mutta kysäisisin muilta että onko ollut moista noloa vaivaa? :whistle:

2. AnnMariii

AnnMariii Jäsen

Rekisteröitynyt:
    14.03.2019
    Saadut tykkäykset:
    8
    Todellakin on vaivannut :ROFLMAO: ihan alusta asti ollut, ja nyt viikkoja kasassa 9+6. Ilmavaivoja, ripulia ja ummetusta, vuoron perään. :poop::LOL:

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  3. Fayrouz

Fayrouz Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    17.09.2018
    Saadut tykkäykset:
    5
    Eli se VOIS olla raskaus oire Maha möyryää kuin mielipuoli, välillä löysällä, ummetusta ei vielä ole ollut mutta normaali olo ei ole ollenkaan. Noh, katsellaan...

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi