Ilta kiukut

Nyt tarvisin apua joltain joka oikeasti osaisi antaa hyviä neuvoja! :)

- Vauva siis viikon ikäinen nyt, (syntyi 11.2 torstaina). Vauva nukkuu 6-8h yöunia mun ja miehen välissä koska ei oikein pinniksessä nuku, heräilee siellä tunnin tai parin välein ja huutaa kuin syötävä. Vauva on täysimetyksellä ja maitoa tulee aika hyvinkin.

Mutta ongelmana on nyt se että vauva kiukkuaa joka ilta! Saan sen nukahtamaa ehkä 10-30 min ja sitten se taas herää ja alkaa kitisemään. Olen kokeillut tarjota tuttia jos nukahtais uudelleen mutta ei auta, sylkäisee sen pois. Nukahtaa paremmin tissille mutta ei nuku kauan.
- Osaisko joku fiksu ja kokenut äiti auttaa mua? :( alan olla jo epätoivoinen mieheni kanssa kun mikään ei auta. Vauva huutaa sylissä, sängyssä (pinnis tai meidän oma sänky), keinuttaminen ei auta eikä myöskään kapalointi, eli siis mikään ei auta! Vaippakii on kuiva, ilmavaivoja ei ole.

Nyt tarvisin näin tuoreena äitinä apua tähän ongelmaan! Kiitos!
 
Eiks sulla ollut jo tämmöinen samanlainen aloitus täällä? :) Kuulostaa ihan tuikitavalliselle vauvalle. Yleensä nuo itkut painottuu just iltaan..tissiä vaan kannattaa tarjota, pienet syö usein montakin tuntia ilassa.
muoks. siis en nyt tiiä olenko "fiksu ja kokenut äiti! :D mutta oma esikoiseni, ja miltei kaikki tuntemani vauvat itkeskelevät kyllä juurikin iltaisin, ja se on ihan normaalia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sondee
Eiks sulla ollut jo tämmöinen samanlainen aloitus täällä? :) Kuulostaa ihan tuikitavalliselle vauvalle. Yleensä nuo itkut painottuu just iltaan..tissiä vaan kannattaa tarjota, pienet syö usein montakin tuntia ilassa.
muoks. siis en nyt tiiä olenko "fiksu ja kokenut äiti! :D mutta oma esikoiseni, ja miltei kaikki tuntemani vauvat itkeskelevät kyllä juurikin iltaisin, ja se on ihan normaalia.
Joo oli, mutta en oikein saanut vastauksia siihen :/ tänään vauva on ollut illalla aika rauhallinen, mutta auttaakohan siihen itkuun mikään? Mitään keinoja? Alkaa vaan säälittämään kun muksu huutaa ja huutaa eikä mikään vaan auta..
 

Yhteistyössä