iltatähtikö vielä

on vierähtänyt 9 vuotta kun olen viimeksi näillä palstoilla kulkenut, nyt kuitenkin uusi tilanne ja tänne eksyin
Täällä on nyt syvästi mietinnässä vielä yksi vauva. Mutta tunnen itseni niin vanhaksi. Minulla on edellisestä liitosta lapset 15v, 12v ja 9v ja nyt kun uudessa suhteessa tuli puheeksi vauvat niin olenkin ihan ulalla että vieläkö sitä siihen lähtisi. Toinen haluaa ja minullakin orastava vauvakuume, mutta miten sitä sopeutuu uudelleen vauva arkeen.

Onko täällä ketään joka jo olisi iltatähden pyöräittänyt tai joka siitä haavailee. Itsellä tulee ikää kohta täyteen 34v.

Mietin paljon miten tällä iällä palautuu synnytyksestä, miten jaksaa yövalvomiset ja toki kaikkia muutakin miettii.... huoh... vertaistuke kaivataan :)

ihanaa kevättä kaikille!
 
Viimeksi muokattu:
Täällä 36v ja "iltatähteä" vartun 1/18 tulevaksi . Edelliset 10v & 7v. Hirvittää itseänikin miten tässä jaksaa saman rumban uudestaan juuri kun ois alkanut päästä helpommalla.. :confused: kai tää on hullun hommaa mutta alkaa olla viimeset hetket käsillä.. nyt tai ei koskaan.. ehtiihän sitä huilia eläkkeellä sitten :D
 
Heippa!
Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli.
Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana.
Perheeseen kuuluu myös ranskanbulldogit Pertti 5.5v ja Tarmo 1.3v sekä kissa Huuko 14v.
Kierukka poistettu nyt kuun alussa. Kierrosta ei siis tietoakaan. En myöskään ala tekeen ovitestejä. Enkä laske kiertopäiviä. Tuurilla mennään. :) Ja mulla tosiaan alkaa ikää jo olla...
 
Heippa!
Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli.
Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana.
Perheeseen kuuluu myös ranskanbulldogit Pertti 5.5v ja Tarmo 1.3v sekä kissa Huuko 14v.
Kierukka poistettu nyt kuun alussa. Kierrosta ei siis tietoakaan. En myöskään ala tekeen ovitestejä. Enkä laske kiertopäiviä. Tuurilla mennään. :) Ja mulla tosiaan alkaa ikää jo olla...
Miten teillä meni? Onko viides ilmoittanut tulostaan? Nimimerkillä viides haaveissa...
 
Täällä miettisin kans onko järkee vielä yhtä yrittää. Just täytin 33v ja lapset koht 12v ja koht 4v
Töissä olen vakkarina. Mies oli ensin et vieläkö yks, ite empisin jonkin aikaa, mut nyt ollaan menty ilman ehkäisyä.. Ja nyt jännitetään et alkaako kk nyt vai onko jo tärpännyt..
 

Yhteistyössä