iltatähtikö vielä

Viestiketju alueella 'Äidit 30-40v' , aloittaja Nachsal, 22.03.2016.

1. Nachsal

Nachsal Aktiivinen jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.03.2016
    Saadut tykkäykset:
    113
    on vierähtänyt 9 vuotta kun olen viimeksi näillä palstoilla kulkenut, nyt kuitenkin uusi tilanne ja tänne eksyin
    Täällä on nyt syvästi mietinnässä vielä yksi vauva. Mutta tunnen itseni niin vanhaksi. Minulla on edellisestä liitosta lapset 15v, 12v ja 9v ja nyt kun uudessa suhteessa tuli puheeksi vauvat niin olenkin ihan ulalla että vieläkö sitä siihen lähtisi. Toinen haluaa ja minullakin orastava vauvakuume, mutta miten sitä sopeutuu uudelleen vauva arkeen.

Onko täällä ketään joka jo olisi iltatähden pyöräittänyt tai joka siitä haavailee. Itsellä tulee ikää kohta täyteen 34v.

Mietin paljon miten tällä iällä palautuu synnytyksestä, miten jaksaa yövalvomiset ja toki kaikkia muutakin miettii.... huoh... vertaistuke kaivataan :)

ihanaa kevättä kaikille!

Viimeksi muokattu: 08.06.2016
  2. Napsuli81

Napsuli81 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    30.07.2017
    Saadut tykkäykset:
    7
    Täällä 36v ja "iltatähteä" vartun 1/18 tulevaksi . Edelliset 10v & 7v. Hirvittää itseänikin miten tässä jaksaa saman rumban uudestaan juuri kun ois alkanut päästä helpommalla.. :confused: kai tää on hullun hommaa mutta alkaa olla viimeset hetket käsillä.. nyt tai ei koskaan.. ehtiihän sitä huilia eläkkeellä sitten :D

3. MöhkisPöhkis

MöhkisPöhkis Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    10.10.2017
    Saadut tykkäykset:
    4
    noh, täällä sitä on yksi juuri 37 -vee täyttänyt, joka vasta odottelee esikoistaan maaliskuussa syntyväksi. Et sä vielä mikään liian vanha ole :)

• Tykkään Tykkään x 1
    • List
  4. Kaikki pojat ja tytöt

Rekisteröitynyt:
    26.06.2018
    Saadut tykkäykset:
    1
    Heippa!
    Liityn porukkaan mukaan. Olen 4 lapsen äiti, täytän tänä vuonna 40. Lapset 2004 poika, 2007 poika, 2009 poika ja 2011 tyttö. Haaveissa viides vauveli.
    Töissä olen kolmivuorossa lähihoitajana vakkaripaikalla. Mies on 48 ja töissä maatalouslomittajana.
    Perheeseen kuuluu myös ranskanbulldogit Pertti 5.5v ja Tarmo 1.3v sekä kissa Huuko 14v.
    Kierukka poistettu nyt kuun alussa. Kierrosta ei siis tietoakaan. En myöskään ala tekeen ovitestejä. Enkä laske kiertopäiviä. Tuurilla mennään. :) Ja mulla tosiaan alkaa ikää jo olla...

5. MarikaH76

MarikaH76 Uusi jäsen

Rekisteröitynyt:
    19.07.2018
    Saadut tykkäykset:
    0
    Hei! Itse olin 33 kun sain esikoisen, ja 36 kun toinen lapsi syntyi. Hyvin jaksaa, eli siitä vaan!

6. minttu-82

minttu-82 Jäsen

Rekisteröitynyt:
    22.10.2005
    Saadut tykkäykset:
    21
    Miten teillä meni? Onko viides ilmoittanut tulostaan? Nimimerkillä viides haaveissa...

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi