Imelät päivä 5

Mitkä on tunnelmat? Täytyy sanoa, että mulla oli ihan kamalaa eilen illalla. Teki ihan tolkuttomasti mieli suklaata (josta en yleensä edes välitä). Onneksi lopulta löysin pakkasesta puoli pussia rankiksia ja muutaman lihapullan. Kyllä se suklaanhimo niillä meni ohi. Mies naureskeli ja puisteli päätään, kun valvoin uunin vieressä puoliltaöin :ashamed: :)
 
ääh.... :/ Ei mene yhtään hyvin mulla...Perheessä on surua tällähetkellä, läheisen sairastuminen vakavasti, niin en ole jaksanut keskittyä oikein mihinkään.... :( :'(

Mutta jospa se vielä tästä....

Suklaata en ole ostanut enkä syönyt....mutta iltaisin en ole saanut pidettyä itseäni täysin pois jääkaapilta.. :/
 
Ilohiiru
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 13:10 alyssa kirjoitti:
ääh.... :/ Ei mene yhtään hyvin mulla...Perheessä on surua tällähetkellä, läheisen sairastuminen vakavasti, niin en ole jaksanut keskittyä oikein mihinkään.... :( :'(

Mutta jospa se vielä tästä....

Suklaata en ole ostanut enkä syönyt....mutta iltaisin en ole saanut pidettyä itseäni täysin pois jääkaapilta.. :/
IISO :hug: ja jaksamista sulle.
Täällä sinnitellään ja suklaanhimo on valtava tänään... Oon yrittäny popsia sellasia pikkuporkkanoita, jotka on makeita. Iho varmaan kohta keltainen tästä porkkana määrästä :D
 
alyssa pikaseltaan
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 13:20 Ilohiiru kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 13:10 alyssa kirjoitti:
ääh.... :/ Ei mene yhtään hyvin mulla...Perheessä on surua tällähetkellä, läheisen sairastuminen vakavasti, niin en ole jaksanut keskittyä oikein mihinkään.... :( :'(

Mutta jospa se vielä tästä....

Suklaata en ole ostanut enkä syönyt....mutta iltaisin en ole saanut pidettyä itseäni täysin pois jääkaapilta.. :/
IISO :hug: ja jaksamista sulle.
Täällä sinnitellään ja suklaanhimo on valtava tänään... Oon yrittäny popsia sellasia pikkuporkkanoita, jotka on makeita. Iho varmaan kohta keltainen tästä porkkana määrästä :D
kiits :) Kyllähän se elämä mennä jollottaa eteenpäin jokatapauksessa...eli tsemppaan tästä mäkin vielä!
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.01.2005 klo 19:02 Laurustiina kirjoitti:
Hei, onks tosiaan jo 5.päivä?
Aikas siistiä B) ;)
Ja siis kuosissa pysytty :)
Älä muuta sano, hyvä me!!! Kaupassa käydessäni olin jo matkalla karkkihyllylle, mutta onneksi muistin juuri ajoissa, että nyt kandee säästää muutama euro. Taas on monta hyvää syytä olla karkkilakossa: rahat ja hampaat säästyvät, kilot saavat kyytiä(?) ja kesällä ollaan komeita lyylejä! (Mikä runosuoni :LOL: .) :wave:
 

Yhteistyössä