Imelät päivä 7.

  • Viestiketjun aloittaja Laurustiina
  • Ensimmäinen viesti
Laurustiina
Jess jess jess :attn: :wave: :wave:
Mä selvisin eilisestä, illalla oli lähellä että ahmisin suun ja mahan täyteen namia :whistle: :ashamed:
Mutta en sortunut, nyt on aamulla hyvä mieli ollut :)
 
Mä sorruin. Juustonaksuihin. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mutta söin vaan sellasen pienen kolmen desin jälkiruokakipollisen. Loput heitin roskiin ennenkun kippu ehti tyhjäksi etten vaan heitä niitä napaani. :whistle:
Saanen anteeksi? :/
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.01.2005 klo 13:34 NeitiNasu kirjoitti:
Mä sorruin. Juustonaksuihin. :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed: :ashamed:

Mutta söin vaan sellasen pienen kolmen desin jälkiruokakipollisen. Loput heitin roskiin ennenkun kippu ehti tyhjäksi etten vaan heitä niitä napaani. :whistle:
Saanen anteeksi? :/
No siis mulla ja mun mielestä noi sipsi ja raksutuotteet ei ole edes pannassa. Koska täytyyhän sitä nyt JOTAIN olla, mistä saa vielä nauttiakin :attn: B) Tää siis mun mieipide ja näin mä toimin. Mä kun pyysin teitä mun kumppaniksi niin ajatukseni oli että seuraavat tuotteet OVAT KIELLETTYJÄ:
-suklaa
-salmiakki
-hedelmämakeiset
-lakritsi
-toffee
-jäätelö (mulla siis kesään asti)

Mutta pieniä iloja kuten sipsit saa syödä omantunnon ja fiiliksen mukaan ja jos joku haluaa tehdä vielä jotain extraa niin eikun vaan
:) Mulla on riittävästi haastetta pysyä makeisista erossa :ashamed: ;) :D
 

[/quote]
No siis mulla ja mun mielestä noi sipsi ja raksutuotteet ei ole edes pannassa. Koska täytyyhän sitä nyt JOTAIN olla, mistä saa vielä nauttiakin :attn: B) Tää siis mun mieipide ja näin mä toimin. Mä kun pyysin teitä mun kumppaniksi niin ajatukseni oli että seuraavat tuotteet OVAT KIELLETTYJÄ:
-suklaa
-salmiakki
-hedelmämakeiset
-lakritsi
-toffee
-jäätelö (mulla siis kesään asti)

Mutta pieniä iloja kuten sipsit saa syödä omantunnon ja fiiliksen mukaan ja jos joku haluaa tehdä vielä jotain extraa niin eikun vaan
:) Mulla on riittävästi haastetta pysyä makeisista erossa :ashamed: ;) :D
[/quote]
Minä olen elänyt tämän ohjeen mukaan muuten, paitsi jäätelön olen sallinut. Huomaattekos, TÄYSI viikko ilman karkkia! :wave: :D
 
Laurustiina
\No siis mulla ja mun mielestä noi sipsi ja raksutuotteet ei ole edes pannassa. Koska täytyyhän sitä nyt JOTAIN olla, mistä saa vielä nauttiakin :attn: B) Tää siis mun mieipide ja näin mä toimin. Mä kun pyysin teitä mun kumppaniksi niin ajatukseni oli että seuraavat tuotteet OVAT KIELLETTYJÄ:
-suklaa
-salmiakki
-hedelmämakeiset
-lakritsi
-toffee
-jäätelö (mulla siis kesään asti)

Mutta pieniä iloja kuten sipsit saa syödä omantunnon ja fiiliksen mukaan ja jos joku haluaa tehdä vielä jotain extraa niin eikun vaan
:) Mulla on riittävästi haastetta pysyä makeisista erossa :ashamed: ;) :D
[/quote]
Minä olen elänyt tämän ohjeen mukaan muuten, paitsi jäätelön olen sallinut. Huomaattekos, TÄYSI viikko ilman karkkia! :wave: :D

[/quote]

Niin mäkin :saint:
Hyvä me :D
 
Ilohiiru
Heipä hei! Lakossa mukana ollaan edelleen! Oon yrittänyt muutenkin syödä tällä viikolla kevyemmin ja terveellisemmin, mut tänään sorruin hakeen miehen kans pitsaa.. :ashamed: . Mutta eipä tuo yksi kerta viikossa tuollaista raskasta ruokaa nyt maata kaada. :wave: :wave:
 

Yhteistyössä