Imelät päivänä... tänään. =D

Ei oo hajuakaan mones päivä tänään on. Kolmas? No kuitenkin. Pistetään nty ihan virallinen tämän päivän pino. Miten menee muilla?

Mä kävelin lenkin, ja meinasin sortua mäkin pehmikseen. Mutta nenä pystyssä kävelin kuitenkin kyseisen lihotuslaarin ohi, ja olin itsestäni kotiin palatessa hyvin ylpeä: siis sekä liikunnasta että siitä että lakko pitää. Vettä ei oo tullut juotua, vaikka pitäis, mutta onhan tässä ilta aikaa vielä. Kaikkein uskomattominta on, että meillä todella on täällä asunnossa vielä sipsiä limppaa namia ja kaikkia herkkuja eiliseltä. Mutten ole niihin siis koskenut. Kai tähän pätee se sama kun tupakka lakkoonkin: että sitä tupakkaa on saatavilla oltava, jottei sitä tulisi poltettua. ;) Illalla voi tehdä kuitenkin vielä tiukkaa tuo syömättömyys. Katsotaan, katsotaan... :x
 
tuiskutyttö
Keksiä on tullut syötyä kolme, lenkkeiltyä ei.. Mutta suotakoon anteeksi, koska vasta tänään huomasin IMELÄT ja yritän pysyä peesissä mukana =)

Tässä linkkivinkki :)

http://www.eniro.fi/lo/terveys_ja_hyvinvointi/laihdutus/?partnerid=s24
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 20:58 NeitiNasu kirjoitti:
Ai kun tekis mieli jotain mässyä, mutta periksi en anna. :kieh:
Niin sitä pitää!
Mitäpä olette tänään suuhunne laittaneet? Minä olen syönyt perunalimppua, mustaherukkakiisseliä (vispicremen kera :ashamed: ), perunalaatikkkoa, viipaleen pullaa ja kaakaota, MUTTA en karkkia!!! :wave:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 21:02 Mama78 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 20:58 NeitiNasu kirjoitti:
Ai kun tekis mieli jotain mässyä, mutta periksi en anna. :kieh:
Niin sitä pitää!
Mitäpä olette tänään suuhunne laittaneet? Minä olen syönyt perunalimppua, mustaherukkakiisseliä (vispicremen kera :ashamed: ), perunalaatikkkoa, viipaleen pullaa ja kaakaota, MUTTA en karkkia!!! :wave:
Aamulla leivän ja kahvia, päivällä perunoita ja lihapullakastiketta ja iltapalaksi ennen seitsemää kuten sopimus kuului leivän ja hedelmän. Kahvia on kyllä mennyt siinä välissä... mutta muuta ei. Eikä ole edes nälkä, vaikka iltasyömisiä tekee mieli. Mutta en siis aio ottaa. Juon vaan vettä. :ashamed:
 
mä sorruin heti.........siis pullaan, mutta vaan yhteen ja ihan pieneen (itse oon leiponut pakkaseen noita "dieettipullia": vain hiukkasen sokeria ja rasvaa..)
Sit on toinen asia pakko tunnustaa...havahduin klo 19 kauheeseen nälkään ja 1 riisipiirakka ilman täytteitä oli pakko syödä... :ashamed: mut se oli ihan heti siinä 19 jälkeen... :D :D

Lenkille en ole päässyt tänään, enkä tod. näk. kahteen seuraavaankaan päivään...mulla nimittäin alkoi menkat ja on niiiiiin kipeet ja mielettömät muutenkin..muuta en ehdi tekemään kuin vessassa istua rättiä vaihtamassa... :eek: :eek: :whistle:

Jospa huomenna menisi paremmin :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:13 Laurustiina kirjoitti:
Siis mie kyl sanon että kun yhä imetän niin mie kyl syön klo 19 jälkeenkin jos on nälkä, en mie uskalla sillä asialla "pelleillä".
Juu mutta mä en imetä. Sun tilanne onkin ihan eri. Me vaan ton alyssan kanssa sovittiin tällanen oma ekstra juttu. :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:09 alyssa kirjoitti:
mä sorruin heti.........siis pullaan, mutta vaan yhteen ja ihan pieneen (itse oon leiponut pakkaseen noita "dieettipullia": vain hiukkasen sokeria ja rasvaa..)
Sit on toinen asia pakko tunnustaa...havahduin klo 19 kauheeseen nälkään ja 1 riisipiirakka ilman täytteitä oli pakko syödä... :ashamed: mut se oli ihan heti siinä 19 jälkeen... :D :D

Lenkille en ole päässyt tänään, enkä tod. näk. kahteen seuraavaankaan päivään...mulla nimittäin alkoi menkat ja on niiiiiin kipeet ja mielettömät muutenkin..muuta en ehdi tekemään kuin vessassa istua rättiä vaihtamassa... :eek: :eek: :whistle:

Jospa huomenna menisi paremmin :/
Mulakin pitäis alkaa menkat kohta. Ja tulee muuten tuskaa sitten. Mä kun syön ihan kokoajan aina menkkojen aikana. Tarvii keksiä jotain. :/
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:20 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:13 Laurustiina kirjoitti:
Siis mie kyl sanon että kun yhä imetän niin mie kyl syön klo 19 jälkeenkin jos on nälkä, en mie uskalla sillä asialla "pelleillä".
Juu mutta mä en imetä. Sun tilanne onkin ihan eri. Me vaan ton alyssan kanssa sovittiin tällanen oma ekstra juttu. :ashamed:
Hei, ei mitään sisäpiirejä, eihän :'(
Mie kiukuttelen karkin vierotusoireien takia :( ;)
Älä suutu, ethän :wave:
 
NeitiNasu, napostele raejuustoa ja ananasta vaikka...tai omenanlohkoja (jäi päälle tuolta mitäs nyt puolelta...jos satuit lukemaan.. :D )

Niin ja ei tietenkään mitään sisäpiirejä....mut imettävän ei tosiaan kannata olla kokonaan syömättä...Mäkin tosin vielä imetän..mut vaan pari-kolme kertaa päivässä ;)

 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:31 alyssa kirjoitti:
NeitiNasu, napostele raejuustoa ja ananasta vaikka...tai omenanlohkoja (jäi päälle tuolta mitäs nyt puolelta...jos satuit lukemaan.. :D )
Ongelma onkin justiinsa se, että olen todella todella allerginen immeinen. Joten ei noista hedelmistä juuri mitkään käy. Mutta raejuusto on hyvä idea... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:23 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:20 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:13 Laurustiina kirjoitti:
Siis mie kyl sanon että kun yhä imetän niin mie kyl syön klo 19 jälkeenkin jos on nälkä, en mie uskalla sillä asialla "pelleillä".
Juu mutta mä en imetä. Sun tilanne onkin ihan eri. Me vaan ton alyssan kanssa sovittiin tällanen oma ekstra juttu. :ashamed:
Hei, ei mitään sisäpiirejä, eihän :'(
Mie kiukuttelen karkin vierotusoireien takia :( ;)
Älä suutu, ethän :wave:
Ei sisäpiirejä. Me ihan julkisesti samassa ketjussa missä muutenkin juteltiin tästä, mun ehdotuksesta, jatkettiin vaan vähän. Koska iltasyöminen on meille probleema. Joten se menee tässä nyt samalla. Mutta ei me mitenkään erityisen sisäisesti tästä jutskailla. ;)
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:23 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:20 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:13 Laurustiina kirjoitti:
Siis mie kyl sanon että kun yhä imetän niin mie kyl syön klo 19 jälkeenkin jos on nälkä, en mie uskalla sillä asialla "pelleillä".
Juu mutta mä en imetä. Sun tilanne onkin ihan eri. Me vaan ton alyssan kanssa sovittiin tällanen oma ekstra juttu. :ashamed:
Hei, ei mitään sisäpiirejä, eihän :'(
Mie kiukuttelen karkin vierotusoireien takia :( ;)
Älä suutu, ethän :wave:
Ei sisäpiirejä. Me ihan julkisesti samassa ketjussa missä muutenkin juteltiin tästä, mun ehdotuksesta, jatkettiin vaan vähän. Koska iltasyöminen on meille probleema. Joten se menee tässä nyt samalla. Mutta ei me mitenkään erityisen sisäisesti tästä jutskailla. ;)
Mulle liki kaikki syöminen on ongelmaa ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:36 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:23 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:20 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:13 Laurustiina kirjoitti:
Siis mie kyl sanon että kun yhä imetän niin mie kyl syön klo 19 jälkeenkin jos on nälkä, en mie uskalla sillä asialla "pelleillä".
Juu mutta mä en imetä. Sun tilanne onkin ihan eri. Me vaan ton alyssan kanssa sovittiin tällanen oma ekstra juttu. :ashamed:
Hei, ei mitään sisäpiirejä, eihän :'(
Mie kiukuttelen karkin vierotusoireien takia :( ;)
Älä suutu, ethän :wave:
Ei sisäpiirejä. Me ihan julkisesti samassa ketjussa missä muutenkin juteltiin tästä, mun ehdotuksesta, jatkettiin vaan vähän. Koska iltasyöminen on meille probleema. Joten se menee tässä nyt samalla. Mutta ei me mitenkään erityisen sisäisesti tästä jutskailla. ;)
Mulle liki kaikki syöminen on ongelmaa ;)
jotakuinkin... mutta tää ilta, kun lapsi nukkuu ja saisi rauhassa mässätä on erityisen paha. :ashamed:
 
Laurustiina
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:38 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:36 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:34 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:23 Laurustiina kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:20 NeitiNasu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2005 klo 22:13 Laurustiina kirjoitti:
Siis mie kyl sanon että kun yhä imetän niin mie kyl syön klo 19 jälkeenkin jos on nälkä, en mie uskalla sillä asialla "pelleillä".
Juu mutta mä en imetä. Sun tilanne onkin ihan eri. Me vaan ton alyssan kanssa sovittiin tällanen oma ekstra juttu. :ashamed:
Hei, ei mitään sisäpiirejä, eihän :'(
Mie kiukuttelen karkin vierotusoireien takia :( ;)
Älä suutu, ethän :wave:
Ei sisäpiirejä. Me ihan julkisesti samassa ketjussa missä muutenkin juteltiin tästä, mun ehdotuksesta, jatkettiin vaan vähän. Koska iltasyöminen on meille probleema. Joten se menee tässä nyt samalla. Mutta ei me mitenkään erityisen sisäisesti tästä jutskailla. ;)
Mulle liki kaikki syöminen on ongelmaa ;)
jotakuinkin... mutta tää ilta, kun lapsi nukkuu ja saisi rauhassa mässätä on erityisen paha. :ashamed:
Sepä se :ashamed:
Mä oon onneks pitäny siinä järjen, ettei lapsi opi samanlaiseksi mässämummoksi kuin mä, mut just illat ku ei oo "vahtijaa" ni voi voi :ashamed: :ashamed:
 
mä lisäsin omaan lakooni vielä lisäksi et sokeri pois ja kaikki kahvileivät ja sipsit ja limsat. saa nähdä kuinka akan käy kun olen aika kova juomaan limsaa ja syömään sipsiä. :ashamed: mut tänään on mennyt tosi hyvin ei ole ollut mitään mieli tekoja ja mies vitsailee vieressä et saa nähdä kuinka kauan lakko kestää.
 

Yhteistyössä