Imetyksen lopettaminen

Hei

Haluaisin kuulla muiden kokemuksista ja tavoista lopettaa imetys.

Itsellä 8 kk; ikäinen tyttö, joka on niin kíinni tississä, että se on jo alkanut oiken rassaamaan mun hermoja... Yöt makaa vieressä ja oitöö vaan tissiä suussa ja nukkuu. J akun otan tissin pois, niin alkaa kamala pyöriminen ja kääntyily ja kun nostan sitten sänkyyn, niin alkaa kamala huuto ja haouilu unen pöpperössä nousta seisomaan kaidetta vasten.

Olen jopa koittanut velliä öisin antaa, mutta hän ei koskaan ole ollut pullo tyttö ja kyllä siitä juo, mutta ei osaa itse kiinni pitää.

Olen ajatellut, että nyt vähennän tissittelyä ja sitten lopetan kokonaan.

Kannataiskohan mun kokeilla sitä niin paljon puhuttua taikamukia? Miten se toimii?
 
Moro... taikamukista sen verran et toimii hyvin ei valuta sänkyyn ja löytyy sellanen versiokin et on omat kahvat mistä lapsen on hyvä pitää kii..Mulla 2v tyttö joka juo joka ilta taikamukista uni juoman....Kandee hankkia sellanen versio missä on kuminen nokka osa vastaa tissiä ainakin mulla toimi tissin irrottajana...Toivottavasti tästä on apua.. :wave: :flower:
 
Meillä lopetettiin tissit aluksi päivällä ja sai sitten pullosta. Ja samalla lopetin yösyömiset. Ihan pikku vinkkinä, että tuon ikäinen tyttö syö yöllä vain tavan vuoksi...joten ei kannata enää yöllä antaa evästä. On meinaa mitä isommaksi tulee ihan todella todella vaikea irrottaa yösyömisistä!Pari yötä menee, että varmasti huutaa, mutta luulen että sitten lakkaa. Näin ainakin meillä. Yöllä kun herää, eikun tutti suuhun ja tassuttelua. Eikä missään vaiheessa antaa periksi. Tai vettä antaa taikamukista.

Meillä tosiaan tissittelyt väheni että sai vain aamulla ja illalla, sitten aamulla ja pikku hiljaa nekin lopetetttiin.

Tsemppiä kovasti!
 
Olipa tuo mun teksti tosi sekava ja tosi hienosti kirjoitettukin, Oon nyt saanut tissittelyä vähemmäksi, jee jee... Unohdin mainita edelliseen, että ei tytsi ole koskaan tuttia syönyt. Joskus suussa pitänyt. Se olisikin helpompaa, jos sitä ees söisi öidin tissin korvikkeena. Nyt oon antanut pullosta velliä öisin ja se on auttanut.
 

Yhteistyössä