Imetys on sittenkin aika ihanaa :)

  • Viestiketjun aloittaja rakastunut
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sanopa toi sit neljännen jälkeen, kun kaikki muut tekee siinä sivussa kolttosia. Siinä ei paljoo rauhassa kullanmurua ihastella.
Sulla ei vissiin mies kotona?
Tai siis se isyysloma, pitikö?
Meillä kun syntyi tuo viides, niin osasin ottaa sen imetys ajan "itselleni".
Ilmoitin miehelle että neiti on nälkäinen, vahdi ettei talo kaadu :)
Päätin että vaikka heillä olis mikä ongelma, niin se hetki on minun ja vauvan.
 
minä
Samat fiilikset oli ekan kanssa, kun ensin se homma takkuili tosi paljon. Sitten kuitenkin alkoi sujumaan mukavasti ja oli kyllä ihanaa!!!

Ja kyllähän tuo toisenkin kanssa sujui, vaikka yks oli jo tuhojaankin välillä tekemässä. Sitä pitää niitä lapsia katsos VIERAS opettaa pienestä pitäen ja ottaa mukaan touhuihin, niin eivät ole koko ajan kolttosia tekemässä. Keksiä joku kiva juttu imettämisen ajaksi.
 
minä
Alkuperäinen kirjoittaja rakastunut:
Itsellä vasta tämän kolmannen kanssa onnistui. Kahden ekan kanssa olin niin epävarma ja tietämätön ym että imetys tyssäs melkein heti:/
oppia ikä kaikki. Sehän vaan tekee siitä asiasta paremman. kun on kaksi "epäonnistumista" niin harva kehtaa edes yrittää enää noin paljon. =) hyvä!!!
 
vieras
Ihan samaa mietin, kolmatta imetän ja nautin tästä niin. Ei meillä isommat mitään suuria kolttosia tee kun imetän vauvaa, leikkivät touhuissaan kuten muutenkin. Tuskin he edes aina huomaavat minun imettävän, jos ovat lastenhuoneessa ja minä olohuoneessa nostan vauvan rinnalle!

Ihana lukea että on muitakin, jotka nauttivat imetyksestä kun nykyisin se tuntuu olevan vaan negatiivinen asia ja aivan kamala välttämättömyys äideille...
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Marsupilami--:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Sanopa toi sit neljännen jälkeen, kun kaikki muut tekee siinä sivussa kolttosia. Siinä ei paljoo rauhassa kullanmurua ihastella.
Sulla ei vissiin mies kotona?
Tai siis se isyysloma, pitikö?
Meillä kun syntyi tuo viides, niin osasin ottaa sen imetys ajan "itselleni".
Ilmoitin miehelle että neiti on nälkäinen, vahdi ettei talo kaadu :)
Päätin että vaikka heillä olis mikä ongelma, niin se hetki on minun ja vauvan.
Olihan se, mutta kun toi imetysaika on pikkasen pitempi kuin isyysloma. Imetys sinällään ihan jees, mutta meillä noi kakarat kyllä kerkee. Siinä ei paljon auta otetaan mukaan touhuun -asenne. Tyttöjen kaa onnistuu, poikien ei. Osaa ne olla kilistikin, mutta ei aina. Vanhin kun on 6 ja noita nyt on siitä alaspäin jo 5. Se on vähän eri kuin 2.
 

Yhteistyössä