irc-galleria

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 13:23 Alfa78 harmaana kirjoitti:
Anteeksi tyhmyyteni mutta mikä irc-galleria :ashamed:
Irkkaajille alunperin tehty sivusto, mutta nykyään sinne hyväksytään myös ei-irkkaavat. Eli pistetään kuva tai kuvia sinne, että ihmiset näkevät mimmonen olet. :D Jotkut käyttää galleriaa jutusteluun, itse taas otin joku aika kommentointimahdollisuuden pois, irkistä kun saa kiinni jos asiaa tulee. =) Lähinnä omasta pojasta kuvia laitan sinne, jotta kaverit yms. näkee miten poika kehittynyt jne.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 20:13 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 18:17 Viblsp kirjoitti:
Juh, samalla nimimerkillä kuin täälläkin.
koitin käydä kahtomassa mut ei löytyny tolla nikillä mitään :(
Oisitkohan typottanu mun nimimerkin tai laittanu väärään kohtaan? Esim. kanava- tai yhteisöhakuun? :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Viblsp
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 20:29 Viblsp kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 20:13 Äiskäpäiskä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.01.2005 klo 18:17 Viblsp kirjoitti:
Juh, samalla nimimerkillä kuin täälläkin.
koitin käydä kahtomassa mut ei löytyny tolla nikillä mitään :(
Oisitkohan typottanu mun nimimerkin tai laittanu väärään kohtaan? Esim. kanava- tai yhteisöhakuun? :)

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Viblsp
noup. mielestäni kaikki oli niinku pitikin.
 
äitskäläinen
mä yritin rekkautua sinne mut nyt en pääse sit omila tunnuksilla sisään ja mun nimimerkkiä ei löydy..se herjaa vaan jotain et tunnuksesi on jonossa tai jotain...osaisko kukaan kertoo että missä vika?
 
Muistaakseni se menee niin, että gallerian ylläpitäjät ensin tarkastaa kuvan tms. Tai sitten johtuu vain siitä, että sinne tulee niin tiheetä tahtia uusia käyttäjiä että ruuhkaa piisaa.
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.01.2005 klo 21:18 äitskäläinen kirjoitti:
mä yritin rekkautua sinne mut nyt en pääse sit omila tunnuksilla sisään ja mun nimimerkkiä ei löydy..se herjaa vaan jotain et tunnuksesi on jonossa tai jotain...osaisko kukaan kertoo että missä vika?
 

Yhteistyössä