isä linnassa

onx tääl ketään jonka lapsen isä tai nyk.ukko ois linnassa?meil ero vireillä,ukko lusinu jo 2,5v.,kakkua jäljellä viä vuosi tolkulla..ollaan käyty säännöllisesti muxun kans tapaamas isää,mut tulevaisuudesta en tiä..mitä se ravaaminen siä tekee lapsen kehityxelle yms.en haluis kuitenkaan erottaa isää ja lasta kokonaan,mut mikä ois paras ratkasu?kommentteja otetaan vastaan!
 
enpä kerro
Kiinostaisi kuulla sinulta miten usein isää olete käyneet katsomassa, miten usein on ollut mahdollista? Onko naimattomilla samat oikeudet? entä onko miehelläsi ollut lomia, jolloin päässyt teitä katsomaan? Kohta tilanne minulla edessä, henkilökohtaisesti en haluaisi lasta sinne viedä enkä edes uskalla ajatella mitä se tekee lapsen itsetunnolle, isäsuhteelle ym. kun hän joutuu katsomaan isää vankilassa. Ja kuinka myönteisesti lapsi isompana suhtautuu rikoksiin...ja onhan se lapselle nöyryyttävää koulussa kavereille kertoa että isi on vankilassa, ties vaikka joutuisi koulukiusatuksi! Lapset osaavat kyllä olla julmia...Ottaisitko sinä hänet takaisin vankilasta päästyään? Haluaisiko hän jatkaa avioliittoanne?
 
kerran viikos käydään tapaamisessa,kerran kuussa perhetapaaminen,jolloin saan koskea mieheeni..isä-lapsitapaamiset on myös n.kerran kuussa.lomille ei ukko pääse viä moneen vuoteen,jostain syystä ei edes saatetuille lomille.vaikka en kyllä haluakkaan vartijoita kotiini,se olis tosi kiusallista niin mulle kuin lapselle,eikä lapsi sitä edes ymmärtäisi..ero oli yhteinen päätös,pahalta tuntuu,mutta oman mielenterveyteni kannalta niin on ehkä parempi.kauhulla odotan sitä päivää kun lapselle joutuu totuuden isästä kertoon.vielä ei voi,koska lapsi on vielä sen verran pieni..
 
enpä kerro
Asutteko sitten vankilan lähettyvillä kun joka viikko pääsette tapaamaan? Tiedätkö korvaako sossu matkoja tuollaisesta jos pidemmän matkan päästä joutuu tulemaan? Mielestäni on todella epäoikeudenmukaista sinua kohtaan koko vankilajuttu, sinäkin siinä kärsit yhtälailla tuomiota jos miehessäsi roikut. Eroaisin minäkin, en haluaisi heittää elämääni hukkaan toisen tyhmyyksien takia. Rakkaudellehan ei voi mitään, mutta kummasti minä olen tunteeni jo nyt aika hyvin pystynyt sammuttamaan ja takuulla tuolla jossain on varattu aivan ihana mies minua ja lastani varten, sellainen joka on läsnä joka päivä.
 
kike 25
asutaan suht lähellä vankilaa,olen kuullut että sossu maksaa matkaliput jos vankila on kaukana.ei mun ukko oo koskaan vaatinut et mun pitäs sitä oottaa,päinvastoin.mut en osaa irrottaa itteeni hänestä..kyl niitä hyviäkin miehiä varmasti maailmas on,mut täl hetkel oon niin pettynyt miehiin,etten halua yhtään äijää elämääni sekoittaan..ehkä sit joskus tulevaisuudes?kunha ny pääsis tuosta yhdestäkin kunnolla eroon..
 

Yhteistyössä