Isänpäivä edessä...

  • Viestiketjun aloittaja M69
  • Ensimmäinen viesti
Pettynyt vaimo
Ei tee paljon mieli juhlia, olen niin pettynyt mieheeni isänä ja puolisona. Iise hän unohtaa syntymäpäiväni ja äitienpäivänä tuo jonkun säälittävän kukkapuskan marketista. Olen joka vuosi ostanut hänelle todella paljon lahjoja niin syntymäpäivänä, isänpäivänä kuin joulunakin; leiponut ja herännyt aamulla aikaisin laittamaan kotia juhlakuntoon ja aamukahvia pöytään. Nyt sai riittää. Hänkään ei hemmottele minua mitenkään. Lapset saa tietty antaa korttinsa ja ostin minäkin hänelle sukat, mutta muuten en aio panostaa herra ylpeään.
 
Missu
meillä iskä saa aamupalan sänkyyn....suunnitelma on se että laitetaan soimaan adiemusta ja kynttilät palamaan ja mennään viemään aamupala sekä lapsien tekemät lahjat. Ja mä sitten hommasin kotiteatterisarjan kun en muutakaan keksinyt ja mies on halunut sitä kauan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 12:37 Pettynyt vaimo kirjoitti:
Ei tee paljon mieli juhlia, olen niin pettynyt mieheeni isänä ja puolisona. Iise hän unohtaa syntymäpäiväni ja äitienpäivänä tuo jonkun säälittävän kukkapuskan marketista. Olen joka vuosi ostanut hänelle todella paljon lahjoja niin syntymäpäivänä, isänpäivänä kuin joulunakin; leiponut ja herännyt aamulla aikaisin laittamaan kotia juhlakuntoon ja aamukahvia pöytään. Nyt sai riittää. Hänkään ei hemmottele minua mitenkään. Lapset saa tietty antaa korttinsa ja ostin minäkin hänelle sukat, mutta muuten en aio panostaa herra ylpeään.
Aivan niin, anna olla. Jos herra itse ei älyä panostaa elämänsä tärkeimpään suhteeseen.
 
Pave
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 14:59 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 12:37 Pettynyt vaimo kirjoitti:
Ei tee paljon mieli juhlia, olen niin pettynyt mieheeni isänä ja puolisona. Iise hän unohtaa syntymäpäiväni ja äitienpäivänä tuo jonkun säälittävän kukkapuskan marketista. Olen joka vuosi ostanut hänelle todella paljon lahjoja niin syntymäpäivänä, isänpäivänä kuin joulunakin; leiponut ja herännyt aamulla aikaisin laittamaan kotia juhlakuntoon ja aamukahvia pöytään. Nyt sai riittää. Hänkään ei hemmottele minua mitenkään. Lapset saa tietty antaa korttinsa ja ostin minäkin hänelle sukat, mutta muuten en aio panostaa herra ylpeään.
Aivan niin, anna olla. Jos herra itse ei älyä panostaa elämänsä tärkeimpään suhteeseen.
Elämän tärkein suhde on työsuhde. Ei suhde puolisoon.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 15:25 Pave kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.11.2005 klo 14:59 Vieras kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.11.2005 klo 12:37 Pettynyt vaimo kirjoitti:
Ei tee paljon mieli juhlia, olen niin pettynyt mieheeni isänä ja puolisona. Iise hän unohtaa syntymäpäiväni ja äitienpäivänä tuo jonkun säälittävän kukkapuskan marketista. Olen joka vuosi ostanut hänelle todella paljon lahjoja niin syntymäpäivänä, isänpäivänä kuin joulunakin; leiponut ja herännyt aamulla aikaisin laittamaan kotia juhlakuntoon ja aamukahvia pöytään. Nyt sai riittää. Hänkään ei hemmottele minua mitenkään. Lapset saa tietty antaa korttinsa ja ostin minäkin hänelle sukat, mutta muuten en aio panostaa herra ylpeään.
Aivan niin, anna olla. Jos herra itse ei älyä panostaa elämänsä tärkeimpään suhteeseen.
Elämän tärkein suhde on työsuhde. Ei suhde puolisoon.
:LOL: sä se oot kyllä.... en osaa muuta sanoo
 
merakastavaisetjuhli
huomenna aamulla alkaa tohina...viedään lapset hoitoon pakataan ja lähdetään reissuun.ostinpa nimittäin kauan puhutun kylpylävuorokauden isänpäivälahjaksi.mieheni kun on ollut nevalla 7 kesää nuoruudessaan saa hän kokeilla turvesaunaa :)
ja mies kun rakastaa kokkaamista ja erikoisuuksia niin vien hienompaan ravintolaan jossa jälkiruokakin liekitetään pöydän ääressä....tämän piti olla salassa mutta mieheni työkaveri lipsautti!:)
mieheni sanoi että kukaan ei ole koskaan tehnyt hänelle jotain näin mahtavaa.ostinpa uudet seksikkäät alusvaatteet hotelliyöksi.:)
saaadaan olla ihan kahden ja nauttia toisistamme.
toki vanhin lapsista teki isille isänpäiväkortin!(2v)
sanoo ettei tiedä miten pitää näppinsä erossa minusta...
en siis ole mikään seksipakkaus mutta mies on itse sitä mieltä!
miehellä on jo jonkunaikaa ollut tarve vaihtaa työpaikkaa kun tämänhetkinen ottaa päähän joten teemme niin että mies jää kotiin 2v ja 6kk ikäisten kanssa ja minä menen töihin miehellä' kun ei ole mikään ongelma kodin ja lasten hoitaminen.rakastamme toisiamme suunnattomasti ja lapsiamme!parisuhteessa kaikki oikein hyvin ja seksikin kun on tärkeää niin sitäkin on ihan molempia tyydyttävästi eli noin 5kertaa viikossa!minkäs teet kun mies tietää mistä tykkää!
 
Lapset tekivät kerhossa kortit ja isommat koulussa kortit ja toinen koululainen patalapun.. :heart:
Pienimmän kahden kanssa painettiin paitaan ja boksereihin meidän isi tekstit sekä sydämen.
Aamulla teemme kakun valmiiksi ja vasta sitten iskä herätellään.. :heart:
 
Mun paras lahja on et saan aamulla herätä mun 4v tytön kans kahdestaan ja kuites sain kivat lahjat kummaltakin lapseltani. Poitsu on vaan niin pieni ettei vielä kulje mun luona.
Kumpikin oli tarhassa tehnyt aivan ihanat lahjat isille. Eli pelkkää läheisyyttä on mun paras lahja.... =)
 

Yhteistyössä