isänpäivälahja?

kaipaisin apua. meillä on ensimmäinen isänpäivä tulossa ja ei ole mitään ideoita mitä voisimme tyttäreni kanssa isälle tehdä/ostaa. Siis jos jollakin on niin olisin älyttömän kiitollinen ideoista...
Kiitos jo paljon etukäteen :heart:
 
esimerkiksi
Otappa joku kiva valokuva isistä ja tyttärestä (tai jos on valmiina jo) ja kehystä se kivalla kehyksellä. Siinä on isille kiva lahja :heart:
Se voi olla joko pöydälle laitettava (yöpöydälle ?) tai seinälle kiinnitettävä.
Luulis isin tykkäävän !
 
Mä sain ensimmäisenä isänpäivänä kipsiin tai johonkin sen tapaseen valetun tyttären kämmenen jäljen. Se oli niinku sellanen pieni taulu missä oli pienet sormen jäljet. Olivat äidin kanssa sellasen askarrelleet. Kyllä se vieläkin on lipaston päällä kunniapaikalla, vaikka on jo kolmas isänpäivä tulossa =)
 
äiree
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.10.2006 klo 14:48 vieras kirjoitti:
kaipaisin apua. meillä on ensimmäinen isänpäivä tulossa ja ei ole mitään ideoita mitä voisimme tyttäreni kanssa isälle tehdä/ostaa. Siis jos jollakin on niin olisin älyttömän kiitollinen ideoista...
Kiitos jo paljon etukäteen :heart:
No meilläki eika isänpäivä ja mietin asiaa kans hirveästi...sitten sain idean näiltä sivuilta ja tilasin netistä semmosen hiekka jutun mihin saa pojan käden tai jalan jäljen ja se kovettuu ja sit saa sen seinälle...vähä semmonen mikä tos edellä jo mainittiin....
 
Terve mies
itse en halua mitään kalliita "erikoislahjoja", nuo kipsiin valetut sormenjäljet kuullostaa parhaan A-ryhmän lahjaidealta, samaan ryhmään itsetehtyjen lahjojen kanssa. Jos haluaisin jonkun kalliin partakoneen tms. ostaisin sen itse
 
Me tehtiin tytön kans viime isänpäivänä(joka oli miehelläni ensimmäinen)t-paita,johon painettiin tytön käden ja jalan jäljet kangasväreillä..Sit ostin vielä laatta kaulakorun kaiveruksella..Mies kyllä tykkäsi.. =) Nyt mullakin on vähän ongelma et mitä ostais/tekis..ei huvita yhtään sellaset perus-kalsarit/sukat/dödöpaketit ym.Ja ne on taidettu kaikki jo joskus ostaakkin..Pitää koittaa kehitellä jotain.. =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 04.11.2006 klo 01:54 Pikku Mii kirjoitti:
Me tehtiin tytön kans viime isänpäivänä(joka oli miehelläni ensimmäinen)t-paita,johon painettiin tytön käden ja jalan jäljet kangasväreillä..Sit ostin vielä laatta kaulakorun kaiveruksella..Mies kyllä tykkäsi.. =) Nyt mullakin on vähän ongelma et mitä ostais/tekis..ei huvita yhtään sellaset perus-kalsarit/sukat/dödöpaketit ym.Ja ne on taidettu kaikki jo joskus ostaakkin..Pitää koittaa kehitellä jotain.. =)
mitä kaiversit laattaan?ite oon kans miettiny tota kaulakoru hommaa mut en oikeen tiiä mitä kaivertaisin =)
 
Hjalmar
Jos äijä ei siellä kotona pahemmin siivoile, niin osta sille oma imuri jonka maalaat mattamustaksi keltaisilla liekkikuvioilla, niin kehtaa sillä ajella.

Kyllä mulle kelpais.
 
Kehitin viime isänpäiväksi hauskan kortti-idean, jossa lapset "maalaavat" kortin olohuoneen tapettiin tai eteisen oveen. Laitoin ohjeet täksi vuodeksi jakoon blogiini:
jrkkari.com
Todellisuudessa maalaus tehdään paperille ja kuvat yhdistetään PowerPointissa, Gimpissä tai Photoshopissa. Aprilli- ja isänpäivien yhdistäminen toimi loistavasti - suosittelen!

 

Yhteistyössä