Isis lapset palaavat Eurooppaan

Ymmärrän mitä sanot: ” pane rahasi missä suusi on”.
Et ymmärrä mitä sanon, jos ajattelit viestini noin.
Kyse ei ole rahasta vaan turvallisuudesta..ymmärrätkö sinä, että isis kasvatti/kasvattaa lapsiaan teurastamaan myös sinun ikäisiä miehiä?
Kuinka estät 10 vuotiasta poikaa leikkaamasta sinun kurkkua auki kun nukut? Saati sitten jonkun pienen lapsen kurkkua?
Ai niin joo sillä ettet ota heitä luoksesi asumaan, mutta vaadit että jonkun toisen täytyy ottaa heidät huostaan kotiinsa tai samaan kouluun/päiväkotiin missä on joku kantasuomalaislapsi.
Koeta ymmärtää, että noi lapset on kasvatettu ajattelemaan ettei vääräuskoisen tappaminen ole väärin = he eivät näe ei-muslimin tappamisessa mitään väärää.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
No keksihän huviksesi se keino, jolla nyt voitaisiin estää jonkun suomen kansalaisen tänne tulo.
Toki tällaisia keinoja voidaan keksiä, mutta ne kaikki vievät aikaa. Eikä kukaan ole edes aloittanut yhdenkään tällaisen keinon suunnittelua. Joten asia nyt vain on niin, että jos haluavat suomeen palata, niin palaavat.
Yksi keino voisi olla, että Suomen kansalaisuus poistettaisiin terrostijärjestöön kuuluvilta ja heidän lapsiltaan. Suomen ei myöskään tulisi antaa turvapaikkaa terroristeille. Tämä vaatisi tietysti lakimuutoksia.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
vierailija
Eurooppa miehitetään eikä me sille mitään voida. Kaikki alistetaan islamin vallan alle, joko niin että vääräuskoiset kääntyvät vapaaehtoisesti islamiin tai tulevat teurastetuiksi. Niin se nyt vain menee ja ei voida kuin odottaa kauhulla milloin se tulee omalle kohdalle.
 
Et ymmärrä mitä sanon, jos ajattelit viestini noin.
Kyse ei ole rahasta vaan turvallisuudesta..ymmärrätkö sinä, että isis kasvatti/kasvattaa lapsiaan teurastamaan myös sinun ikäisiä miehiä?
Kuinka estät 10 vuotiasta poikaa leikkaamasta sinun kurkkua auki kun nukut? Saati sitten jonkun pienen lapsen kurkkua?
Ai niin joo sillä ettet ota heitä luoksesi asumaan, mutta vaadit että jonkun toisen täytyy ottaa heidät huostaan kotiinsa tai samaan kouluun/päiväkotiin missä on joku kantasuomalaislapsi.
Koeta ymmärtää, että noi lapset on kasvatettu ajattelemaan ettei vääräuskoisen tappaminen ole väärin = he eivät näe ei-muslimin tappamisessa mitään väärää.
Ymmärsin jo mitä sanot: tee itse mitä opetat.
Sitähän sanoit mulle, että mun tulee tehdä itse se mitä saatnaan.
 
vierailija
Et ymmärrä mitä sanon, jos ajattelit viestini noin.
Kyse ei ole rahasta vaan turvallisuudesta..ymmärrätkö sinä, että isis kasvatti/kasvattaa lapsiaan teurastamaan myös sinun ikäisiä miehiä?
Kuinka estät 10 vuotiasta poikaa leikkaamasta sinun kurkkua auki kun nukut? Saati sitten jonkun pienen lapsen kurkkua?
Ai niin joo sillä ettet ota heitä luoksesi asumaan, mutta vaadit että jonkun toisen täytyy ottaa heidät huostaan kotiinsa tai samaan kouluun/päiväkotiin missä on joku kantasuomalaislapsi.
Koeta ymmärtää, että noi lapset on kasvatettu ajattelemaan ettei vääräuskoisen tappaminen ole väärin = he eivät näe ei-muslimin tappamisessa mitään väärää.
Yritin sanoa: put your money where your mouth is

T, Algoma
 
Montako isislasta olet valmis ottamaan suojelukseesi ja minkä ikäisistä olet valmis huolehtimaan?

Pikkuvinkkinä: Esiteinit ja teinit ovat kaikista vaarallisimpia jo voimienkin puolesta.
En tietystikään voi ottaa yhtään lasta tänne luokseni, mutta olen valmis kantamaan osani kustannuksista, jos kanadalaisia lapsia tuodaan takaisin Kanadaan oppimaan länsimaista kultuuria
 
En tietystikään voi ottaa yhtään lasta tänne luokseni, mutta olen valmis kantamaan osani kustannuksista, jos kanadalaisia lapsia tuodaan takaisin Kanadaan oppimaan länsimaista kultuuria
Pelkkä raha ei heitä auta ja kuten psykiatrit ovat sanoneet niin mitä pienempi lapsi, sen parempi mahdollisuus on saada heidän henkinen terveys sille tolalle, että ymmärtävät eron oikean ja väärän välillä, eli sen ettei ketään saa tappaa vain siksi ettei pukeudu säkkiin tai usko islamiin.
Isompien lasten kohdalla ja isisvaimojen kohdalla on erittäin vaikeata saada heidän ymmärrys kohdilleen.
 
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
  • Tykkää
Reactions: Lispetti
Pelkkä raha ei heitä auta ja kuten psykiatrit ovat sanoneet niin mitä pienempi lapsi, sen parempi mahdollisuus on saada heidän henkinen terveys sille tolalle, että ymmärtävät eron oikean ja väärän välillä, eli sen ettei ketään saa tappaa vain siksi ettei pukeudu säkkiin tai usko islamiin.
Isompien lasten kohdalla ja isisvaimojen kohdalla on erittäin vaikeata saada heidän ymmärrys kohdilleen.
Ok, nyt sain itseni ymmärretyksi.
Tuo mun ulostuonti on niin vajavaista.
 
vierailija
Pelkkä raha ei heitä auta ja kuten psykiatrit ovat sanoneet niin mitä pienempi lapsi, sen parempi mahdollisuus on saada heidän henkinen terveys sille tolalle, että ymmärtävät eron oikean ja väärän välillä, eli sen ettei ketään saa tappaa vain siksi ettei pukeudu säkkiin tai usko islamiin.
Isompien lasten kohdalla ja isisvaimojen kohdalla on erittäin vaikeata saada heidän ymmärrys kohdilleen.
Ota huomioon, että lääkäriliiton johdossa on psykiatri(y)
 

Yhteistyössä