Isismiehet lopussa

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti

Niillä ei ole enää itsemurhapommittajia.
Miten niin lopussa?
Isiksen johtohahmothan kehoittivat kannattajiaan nyt välttämään Eurooppaa, kun täällä on korona.
En kyllä ymmärrä miten ne siitä ovat niin huolissaan, mutta ovat kuitenkin halukkaat räjäyttämään itsensä taivaan tuuliin...eikö koronaan kuolleet pääsekään paratiisiin neitsyiden luo?
 
  • Tykkää
Reactions: KalaMies
Miten niin lopussa?
Isiksen johtohahmothan kehoittivat kannattajiaan nyt välttämään Eurooppaa, kun täällä on korona.
En kyllä ymmärrä miten ne siitä ovat niin huolissaan, mutta ovat kuitenkin halukkaat räjäyttämään itsensä taivaan tuuliin...eikö koronaan kuolleet pääsekään paratiisiin neitsyiden luo?
Eikö isiksen terroristien kannattaisi nimenomaan levittää koronaa vääräuskoisille...
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
vierailija
Miten niin lopussa?
Isiksen johtohahmothan kehoittivat kannattajiaan nyt välttämään Eurooppaa, kun täällä on korona.
En kyllä ymmärrä miten ne siitä ovat niin huolissaan, mutta ovat kuitenkin halukkaat räjäyttämään itsensä taivaan tuuliin...eikö koronaan kuolleet pääsekään paratiisiin neitsyiden luo?
Tos jutussa luki, et sen pommintekijän oli tarkoitus palata takaisin.
 
vierailija
No tuskin hän on ainoa, eli pois turha huoli...kyllä niitä piisaa vielä koronakriisin jälkeenkin tänne.
No miks ne ei sit tehneet tästäkin itsemurhapommittajaa?
Jos niitä on siellä kerta niin paljon, niin loputhan olis vaan tulleet myöhemmin. Tai tulis tosissaan levittään koronaa. Siihen kuolemisen sais varmasti joku aivopesijä liitettyä ne neitsyet kanssa.
 
9mmm
Mä haluisin kyl tietää.
no ok sillon vuonna 2017 olin ns maailman huipulla rakkautta oli. mut sit en valinnu rakkautta jonka kaa pelastettiin maailma tällä palstalla sillon vuonna 2015. noh kaikki odotti et julistaisin kusen rakkauden mrkölle ja maailma muuttuis kaikkien osalta unelmaks ja rakkaudeks. mut mä sorruin himoihin ja synteihin ja tein sitä koo ajan sillain et kuvittelin et kaikki maailman naiset rakastaa mua ja on mörkö mä kuvittelin sen et se on kaikki ja mä pelkäsin ja tästä pelkuruudesta. ia turmeltuneisuudesta isä tuomitsi mut helvettiin. keron tän veillä oin menossa kuolemaan mun rakkaaseen metsään. sillä matkalla sain siivet selkään ja mun ääni muuttui saatanalliseks.

menin kauppaan ja valtsun myyjä voi todistaa sen. noh menin metsään ja siellä ääni oli kova kun luulin et mut ammutaaan, mut loppujen lopuks kuvittelin et mun pitää kiivetä itse sähkö tolppaan. tutkin sydäntäni ja se oli kylmä kun puhe kävi niin. ei voi kuolla synnissä . noh sitten en kiivenny sähkö tolppaan ja kävlin faijjalle aamulla heräsin ja olin kirjottamassa tänne kun tuli sellanen musta irti oleva juttu jossa jumala tuomitsi mut helvettiin. ja mun toinen minä rukoili asiaa et saisin armon. en oo jumalan armossa tälläkään hetkellä koska oon heikko. no isä sanoi et mennään lääkäriin ja mun demoninen puoli anoi koko ajan synti synti synti siellä täällä tais siis se oli jeesuksen rakkaus ehkä. mä ohjasin ihmisiä harhaan. mut sillonkun kävelin oli liekki päällä ja paha sellanen . mentiin osastolle niin siellä ei kukaan osannu vastaväitteitä heittää. tää johtuu mun turhamaisuudesta et kuvittelen olevani suurempi kuin muut. siellä taistelin ja rukoilin jumalaa et pelastais ja pahuus hävisi musta sillain et muutuin normaaliksi. pahat henget jahtaa mua nykyään.. noh karkasin osastolta ja jumala ohjasi minua kun olin metsässä 1.5 viikkoa karussa eikä äänet häirinneet minua. mutta kun olin jättämässä nykyisyyden rajan rakkauteni tyttöäni kohtaan sai minut itkemään etten halluut missata tyttöni kasvua koska en sitä haluaisi missata.

en kaunistele sitä mä oon piru ja kaiken paha ja juuri. mut toivoisin et pääsen jumalan rakkauden piiriin. mut se mun kokemus varmisti et jumala on olemassa vaikka en oo koskaan muuta väittänytkään
 

Yhteistyössä