Iso osa palstalaisista on tainnut kuolla koronaan

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
Ei tänne jaksa kirjoitella. Aikaisemmissa palstaversioissa kirjoittaminen oli juhlaa, välillä kuin taidetta. Nyt tää tuntuu selviytymiseltä ja pinnistelemiseltä.
Et siis ole elinkelpoinen eli korona karsii sinut pois. Jäljelle jäävät miesten kanssa lisääntymään olosuhteisiin sopivimmat (evoluutiobiologien käyttämä sana on fittest)

eloon jääväksi sopiva?



 
Sukupuoleni ei ole arvoitus, mutta ikääni et tunne ja jos arvaat, arvaat todennäköisesti pahasti väärin. Tiedän kirjoittavani eri tyylillä kuin WT-väki, mutta ero johtuu älykkyydestä/sivistystasosta, ei iästä.
Sivistykseen ja älykkyyteen kuuluu myös sosiaalinen älykkyys. Vaikutat melko kömpelöltä edellä mainitussa.
Annas kun arvaan - irl et kuitenkaan ole? Uskoo ken haluaa!;)

Mun mielestä sulla on välillä melko ikäviä ylilyöntejä mitä esim. Echoon tulee.
Fiksuna ihmisenä osaat varmasti tuottaa tekstiä menemättä törkeästi henkilökohtaisuuksiin.

P.S. Aaaaha! Piti tarkastaa monenko aikaan olet viestin laittanut...taisi käydä siis vanhanaikaisesti ja siksi taas ulosanti mitä sattuu?:(
 
Sivistykseen ja älykkyyteen kuuluu myös sosiaalinen älykkyys. Vaikutat melko kömpelöltä edellä mainitussa.
Annas kun arvaan - irl et kuitenkaan ole? Uskoo ken haluaa!

Mun mielestä sulla on välillä melko ikäviä ylilyöntejä mitä esim. Echoon tulee.
Fiksuna ihmisenä osaat varmasti tuottaa tekstiä menemättä törkeästi henkilökohtaisuuksiin.

P.S. Aaaaha! Piti tarkastaa monenko aikaan olet viestin laittanut...taisi käydä siis vanhanaikaisesti ja siksi taas ulosanti mitä sattuu?
Antaa m1ehen räkyttää. Oon mäkin sitä rökittänyt.
Mutta palstauudistuksen alun jälkeen palasi se ignooraustila m1ehen suhteen, joten saan olla rauhassa.

Joskus saatan kurkkia mitä se on kirjottanu (alareunassa lukee "show ignored content") jos ketju muuttuu omituiseksi seurata enkä tiedä mistä on kyse, mut muutoin kirjoitelkoot mun tietämättä mitä tahansa. :)
 
  • Rakkaus
Reactions: m1es

Yhteistyössä